Shell začne na svých benzinkách stavět dobíjecí stanice

Už v polovině minulého roku se spekulovalo, že Shell možná doplní své benzinky nabíjecími stanicemi. To se nyní potvrdilo.

BMW i3 u dobíjecí stanice Allego
foto: Allego

Shell začne dobíjecí stanice budovat ve spolupráci se společností Allego u svých čerpacích stanic v Británii a domácím Nizozemsku. První stanice budou otevřeny v oblasti Velkého Londýna, Derby a nizozemského Randstadu do konce letošního roku.

Půjde o stejnosměrné rychlodobíjecí stanice, jejichž výkon ovšem bude omezen 50 kW. Oznámení přichází právě v době, kdy se v Británii diskutuje o tom, že by vláda mohla nařídit, aby na každé nové benzince byla i dobíjecí stanice.

Electrek.co

57 Comments on “Shell začne na svých benzinkách stavět dobíjecí stanice”

  1. off
    Nějakej Šuta z Centra pro životní prostředí tvrdí

    off

    Nějakej Šuta z Centra pro životní prostředí tvrdí že nejhorší místo kde se kumuluje prach z dízlů je pražské autobusové nádraží Florenc když to tam maj autobusáci nahozený.
    A pak samozřejmě i tunely.

    Kvůli exhalacím každoročně zemře předčasně 500 Pražanů
    https://www.novinky.cz/domaci/444061-kvuli-exhalacim-kazdorocne-zemre-predcasne-500-prazanu.html

    1. no jistě to dá rozum žít v Díře Pražský je
      no jistě to dá rozum žít v Díře Pražský je NaOuNo-ZaRaKa :))) Zkorumpovaný Neschopáci Modrý ftáci černoprdele za 17 let novýho tisíciletí nestihli dostavit ani okruh…

      zpravy.aktualne.cz/domaci/prazsti-radni-se-postavili-ministerstvu-obrany-a-schvalili-n/r~902c0ae86bb511e7954a002590604f2e/?redirected=1500744400

      … na kole tam jezdí snad jen ministr, segwej si taky už neškrtne, €jropůjčky z €U výchďákům pomalu končí a ty debilové se tam šťouraj ftunelu :))))

      youtube.com/watch?v=7GHju0wmgoQ

      všude samej hekr jůtůbr a na dálnici s papírkem 100 let zavopicema, infiltrovaný komouši už aby ty fši pochcípali :DDD

      1. V Praze žiji krátce a potvrzuji co píšete. Praha má
        V Praze žiji krátce a potvrzuji co píšete. Praha má naprosto neshopné vedení. Dokáží akorát kecat.
        Za Béma se alespoň něco dělalo, pravda byla to třeba předražená Blanka, ale aspoň něco.
        Parkoviště na okraji Prahy se nestaví ani se výstavba nechystá, kromě nejasných keců. Místo toho zavádí zóny, aby každý pražan musel cálovat. V Blance je již skoro 2 roky dokončené parkoviště na Letné a ani nebyli ani shopní ho otevřít.
        Metro ani tramvajové tratě se již několik let nestaví a v nejbližší době se stavět nebudou.
        Okruh Prahy se nestaví, dokonce ani nemá EIA. Pokud by nyní šlo vše hladce, tak bude hotovo nejdříve za 10 let. Za dopravu je v Praze mladej meloun Stropnickej (Zeleným se říká melouni. Na povrch zelení uvnitř rudí.) a ten prohlásil, že okruh není důležitej, radši by stavěl železnici do Brna.

        ctidoma.cz/politika/2017-07-14-matej-stropnicky-prazsky-okruh-neni-tak-dulezity-jak-se-prezentuje-32343

        Jediný co dokázali je natahat do Prahy hodně tmavejch. Před 3 lety jsem potkal černocha tak jednou za měsíc. Dnes jich potkávám desítky denně a nejsou to turisti.

        1. Odhady počtu předčasných úmrtí
          Odhady za každý rok

          Odhady počtu předčasných úmrtí
          Odhady za každý rok zveřejňuje Státní zdravotní ústav. Vychází z průměrných hodnot na různých měřicích stanicích v Praze a z dalších demografických údajů.
          Pro rok 2015 to bylo 520 lidí,
          v předchozích letech mezi 700 a 800.
          V celém Česku jde ročně o 10 tisíc až 12 tisíc lidí.
          WHO vyčíslilo, že v důsledku znečištění ovzduší prachem přichází Česko asi o 7 až 8 % HDP.

        2. Dopravní koncepce středních Čech a Prahy je totálně na
          Dopravní koncepce středních Čech a Prahy je totálně na hlavu, ještě víc na hlavu než co předvádí Brno s nádržím. Okruhy prahy jsou s dovolením platné jak mrtvému zimník, dálnice ji mají míjet v uctivé vzdálenosti ne z ní dělat největší kruháč v Evropě, D8 měla jít přímo na D11 spoj do Prahy před D10, s Tankodromem nic neuděláme, ten musí zůstat kde je, D3/D4 by stačila jedna, Stejně tak se z Plzně melo jít přes Selčany k Tankodromu a do Prahy přes nějakou tu D3/4. Je třeba spíš severní trasa, jako alternativa k brněnské dálnici, dráha je na tom podobně blbě. O neschopnosti zajištění sacího bagru dokud nebude dokončeno splavnění Labe ani nemluvě.

  2. A já trouba si u čtení titulku myslel, že se jedná o
    A já trouba si u čtení titulku myslel, že se jedná o Shell ČR. Jak jsem starej, tak jsem blbej. A naivní jak třináctka :-(.
    Takže opět zůstaneme jen u parodie jejich spalovací reklamy: „Shell, aby Váš motor dříve pošel……“

    1. ta palubovka je tak odporná až si říkám že je to
      ta palubovka je tak odporná až si říkám že je to schválně politická záležitost, aby Elon zas až tak moc těžce nenasrrr mocný šéfy fosilní mafie. A tak jim to dává polžičkách … Jinak to snad není ani možný že by z vlastní vůle vyplesk takový paskvil

            1. noo to zas si nemyslím že je tak složitý u tohodle
              noo to zas si nemyslím že je tak složitý u tohodle superprofláklýho auta to odhadnout. Joo jízdní vlastnosti bude mít skvělý to žádná, tam se toho už moc zkazit nedálo, voklopený minimalizovaný Sko, polovina komponent standartizovaná, vyrábět kastli se už naučili, něco jako 3jka brambo v sedanu radost z jízdy, kufr naseretojejasný ledničku do kufru nenarveš ani na zadní 😉 Ale každopádně jeden dva pohledy na tu vyblitou palubovku stačili a koukat na to každej den… kdo neudrží nervy pravej hák do monitoru a je poprdeli. Snad to bude mít alespoň rozumě standartizovaný HDMI abych si mohl na CZCčku pak levně koupit lepší a větší IPS 24″cítku gorilaglás ;))))

              1. Už to vidím, jak někdo vyplázne cca 1,3 mega za auto,
                Už to vidím, jak někdo vyplázne cca 1,3 mega za auto, který si pak prakticky odrovná tím, že neudrží „nervy a pravej hák“. Jedině tak možná adept na psychiatrickou léčebnu. Nebo taky redaktor Top Gearu, který se potřebuje předvést a neničí vlastní auto. Nakonec dnešní tak nudné a nepraktické palubovky jsou jen otázkou zvyku a konvencí, které většina automobilek nemá odvahu změnit. Já jsem si zvykl na nekonvenční palubovku Leafa a dnes bych klasickou (budíky a vše pod volantem) nechtěl. Bohužel i Leaf 2.generace je podle fotek návrat ke klasice.

                1. no hádej proč návrat ke klasice? proč si na něco „zvykat“
                  no hádej proč návrat ke klasice? proč si na něco „zvykat“ když už sme zvyklí a funguje to skvěle. Je potřeba řešit problémy ne kraviny páč pak problémy leda přidělávají 😉 Stačí když si lidi už musí zvykat na dotyk místo čudlů. Ešče že má Esko érmatik vod mercedes-benz a tak to tak nedrncá. Každopádně 3jka nemá vzduch a display bude pouhá 15″cka. Uvídíme no jak se lidi se svejma prstíčkama budou za jízdy trefovat 😉 Palubovka slouží taky jako taková ochranná psychologická bariéra před řidičem co mu dodává kuráž sešlápnout plyn. A ted tam u TM3 je díra jak … co díra? rovnou přistávací dráha pro jelena!! Ta kára leda tak směřuje k teplouškům 70kmh a 1den jedinej čudl a to autopilot :)))))

  3. Tak ted a tady to už máte už officiál černý na bílým
    Tak ted a tady to už máte už officiál černý na bílým 😉 kůvy germánský….

    Der Spiegel: Přední německé automobilky tvořily od 90. let kartel, dohodly se i na podvodném softwaru

    seznam.cz/zpravy/clanek/der-spiegel-predni-nemecke-automobilky-tvorily-od-90-let-kartel-dohodly-se-i-na-podvodnem-softwaru-34639

  4. „Mám ústní schválení od vlády k vybudování
    „Mám ústní schválení od vlády k vybudování Hyperloopu mezi Washingtonem a New Yorkem,“ uvedl Elon Musk

    byznys.lidovky.cz/z-ny-do-washingtonu-za-29-minut-musk-chce-prospikovat-ameriku-hyperloopem-1lo-/doprava.aspx?c=A170721_110701_ln_zahranici_ele

    1. žejo no hele mám takovej pocit, že V-Power 2017 už
      žejo no hele mám takovej pocit, že V-Power 2017 už nejezdí tak dobře jak V-Power 2007, žeby ubrali na kvalitě, jesi to není samotnou bramborou ovšem páč nevím co sem tam blil :))

      autoforum.cz/zivot-ridice/pozor-na-falesne-oleje-podivejte-se-do-pancovaci-dilny-mela-obrat-4-miliardy-rocne/

      chce to elektromotór už mě to prostě neba 😉

            1. Chemické složení baterky Bolta si navrhlo samo GM a LG jim
              Chemické složení baterky Bolta si navrhlo samo GM a LG jim to vyrábí. GM má ohromnou baterkovou laborku, né-li největší v USA. Dost pochybuju že GM poskytkne svoje chemické složení Chrysleru. To samé se bude týkat, invertoru, nabíječky, čipů, řídící elektroniky apod.

              Tesla má také vlastní chemické složení, akorát jim s tím pomáhá Paňas. Paňas na druhé straně vyvíji baterky i s Toyotou, ale rozhodně nebude používat složení od Tesly neb na to nemá 100% duševní vlastnictví a navopak. Toyota má své specifické požadavky a nároky a Tesla jak by smet.

Napsat komentář