Alza.cz rozšíří nabídku elektrovozů Tesla o Model 3

Elektromobily Tesla se těší nejen oblibě zahraničních i domácích osobností, ale od jejich zařazení do nabídky Alza.cz i zájmu široké české veřejnosti. Nově firma nabídne zákazníkům i nejnovější Tesla Model 3.

Internetový obchod Alza.cz začal prodávat elektromobily Tesla teprve nedávno a už se chystá svou nabídku rozšiřovat
foto: Tesla

Na středu společnost avizuje odhalení další velké novinky, jež opět posune trh s elektromobilitou v Česku. Nabídka elektromobilů Tesla, které lze snadno koupit online na českém e-shopu je opět širší.

Alza dnešním dnem rozšířila výběr modelů S a X o nejnovější a cenově nejdostupnější Model 3. Kromě nejnovějších technologií a vysokého komfortu nabídne i dojezd 345 km na jedno nabití, dost místa pro pět dospělých osob a zrychlení z nuly na sto pod šest sekund.

„Jako každý ajťák miluji technologie a Tesla je technologickým vrcholem. Pamatuji si, že když jsem ji objednal, zažil jsem stejný pocit, jako při čekání na první počítač. Nyní Teslou jezdím už dva roky a nadšení z ní přetrvává. Skvělá dynamika jízdy, technologie, ticho bez vibrací, a navíc není cítit benzínem a neničí naše prostředí,“ popsal zakladatel Alza.cz Aleš Zavoral, který je majitelem Tesla Model S

Kromě něj vozy Tesla okouzlily například i zakladatele a majitele Seznam.cz Ivo Lukačoviče či Tomáše Čupra z Rohlik.cz: „Elektromobily kompletně změní celé odvětví autoprůmyslu. Nechápu, proč ostatní automobilky nechávají Tesle takový náskok. Mám bílý Model X a jsem neskutečně spokojen. Hlavně doufám, že si výhody ježdění v elektroautech společnost co nejdříve uvědomí. Potřebujeme tuto planetu pro naše děti a další generace. Elektromobilita je první a nejdůležitější krok, který k tomu povede,“  přiblížil Lukačovič.

„Všechny věci, které mění svět, vypadají na začátku bláznivě. A tak to bylo 
i s elektromobily. Proto jsem si předloni pořídil Teslu, a i proto aktivitě Alzy fandím. Vize zeleného Rohlíku nás baví. Už příští rok bychom se například chtěli zbavit flotily závislé na fosilních palivech,“ uvedl Tomáš Čupr, zakladatel online supermarketu Rohlik.cz.  

Po zařazení modelů S a X do nabídky Alza.cz se zvedl o téma silný zájem, za pouhý týden si v e-shopu prohlédlo vozy přes 277 tisíc lidí, čímž se zařadily mezi nejsledovanější produkty vůbec. Stovky lidí též využily bezplatné zkušební jízdy po Praze, jež Alza.cz organizuje u svého showroomu v pražských Holešovicích.

tisková zpráva

17 Comments on “Alza.cz rozšíří nabídku elektrovozů Tesla o Model 3”

      1. každý máme iné okolie. bohužiaľ to moje a dokonca
        každý máme iné okolie. bohužiaľ to moje a dokonca najbližšie, je plne presvedčené, že NIE a hotovo. hrach na stenu hádzať je zmysluplnejšie ako skúšať vysvetliť, že bev so všetkými vychytávkami je to pravé pre dôchodcu, ktorý už nepracuje a denno denne sa motá kade tade. keď už sme „zamlada všade boli“, cestovanie už neláka, dojazd 200km je plne dostačujúci.

    1. Já myslím, že Tesla změní (bude muset) přístup k
      Já myslím, že Tesla změní (bude muset) přístup k prodejnímu kanálu, celý velký business ve světě funguje na základě partnerů a i Dell po čase změnil přístup a dnes je jeho přímý prodej na ústupu i když stále tak velmi omezeně funguje.

  1. Takových aktivit není nikdy dost a tyhle články jsou
    Takových aktivit není nikdy dost a tyhle články jsou pohlazením mé elektrické duše. 277 tisíc zobrazení znamená rozšíření tisíců povědomí o elektromobilitě a skutečnost, že úspěšní podnikatelé jezdí Teslami a zavádí elektrické flotily ve svých firmách posouvá tuto zemi zase o krok dál.

    1. Přesně na to jsem také myslel, když jsem to četl. I kdyby
      Přesně na to jsem také myslel, když jsem to četl. I kdyby neprodali ani jeden elektromobil minimálně to zvýší povědomí o elektromobilech. A navíc o těch skutečných eautech a ne o těch parodiích od těch starých ropáků.
      Takže ti co si to i vyzkouší nebudou chtít už nic jiného. A to je velmi pozitivní.

      A i když na Teslu nebudou mít určitě na základě této zkušenosti budou chtít jiný dostupnější elektromobil. A čím víc těch správných příkladů tím lépe.
      Kdyby tam ukazovali nějaké designové vozítko s dojezdem 80km, tak každého akorát naprdnou a bude si myslet že všechny eauta jsou na nic.
      Když uvidí Teslu budou vědět že to jde!

  2. Tak zrovna tohle je ubohy marketingovy trik, jak se prizivit
    Tak zrovna tohle je ubohy marketingovy trik, jak se prizivit na medialni pozornosti kolem Tesly. Alza jen pridala stranku s obecne znamymi informacemi o Model 3. Cena, dostupnost, technicke paraetry: nic.

    Jsem rad, ze Alza popularizuje elektromobily, ale v tomhle prinos nevidim

    1. Jakej marketingový trik? Proč vždycky někdo přijde s
      Jakej marketingový trik? Proč vždycky někdo přijde s nějakou konspirační teorii? To je pěkná blbost. To jako když bude chtít jen z největších obchodů prodávat známé Švýcarské hodinky tak je to taky jen marketingový trik aby se přiživil na jejich věhlasu?
      Ty by jsi si měl nasadit alobal na hlavu protože tě určitě někdo odposlouchává. 🙂

      A určitě tě někdo sleduje dávej si pozor…

      Ostatně tohle mohl a může udělat každý a nemá to nic společného s marketingovým trikem. Nenapadlo vás, že prostě jen chtějí prodávat elektromobily, prostě proto že chtějí?
      Jak jinak podle vás by to měli udělatať?
      Na to mi odpovězte, to by mne opravdu zajímalo.
      V nabídce brzy nebudou mít jen Teslu ale i ostatní eauta.

      Znovu jak to tedy měli jinak udělat?

Napsat komentář