Henrik Fisker, známý designér, který si prošel od BMW přes Teslu až po vlastní zkrachovalou společnost Fisker Automotive, se vrací na scénu s elektromobilem eMotion.
Podle Henrika Fiskera je jeho nejnovější elektromobil Fisker eMotion „nejpokročilejší elektromobil na světě“. Nabídne 640 km dojezdu, přes 160 km na 9 minut rychlodobíjení díky vlastní technologii UltraCharger (poněkud levná narážka na Tesla Supercharger), autonomní řízení a neustálou konektivitu.
Jak ale dodávají kolegové z InsideEVs, jakkoliv nechceme upozaďovat Fiskerovy dovednosti jakožto designéra, stále jde zatím jen o renderovaný počítačový obrázek. Fisker eMotion zatím existuje pouze virtuálně a má před sebou opravdu dlouho cestu.
Henrik Fisker slibuje, že první prototyp auta odhalí veřejně v reálu už 17. srpna. Auto má být vybaveno relativně konvenční li-ion NMC (nikl-mangan-kobalt) baterií od „přední baterkářské společnosti“, čímž se pravděpodobně myslí LG Chem.
eMotion ve své konstrukci hojně využívá karbonová vlákna a hliník (např. hliníková kola Dymag). Fisker slibuje, že auto začne dodávat v roce 2019 a předobjednávky odstartuje už na konci tohoto měsíce. Základní cena bude $129 900.
Jedno se musi nechat, umi nakreslit pekny auto. Jako fanousek
Jedno se musi nechat, umi nakreslit pekny auto. Jako fanousek Tesly musim kostatovat, ze Sko ma prumernej a dost konzervativni design a Xko je vylozene osklivy. Jak kdyby nekdo vzal Sko a v ose z ho vynasobil 1.2 🙁
Já se taky vracím…celkem pravidelně na záchod.
Já se taky vracím…celkem pravidelně na záchod.
Užívej dokud ti neudělaj vývod, pak už to bude stát za
Užívej dokud ti neudělaj vývod, pak už to bude stát za prd…
A:Pěknej model pane.
B: Model?
A:Pěknej model pane.
B: Model?
Fisker Karma je krásný vůz. Tam se musí obdivovat snad
Fisker Karma je krásný vůz. Tam se musí obdivovat snad všechno, i zpracování. eMotion vypadá ale taky dobře. Nedivil bych se, když v reálu bude ještě hezčí.
mi se treba Fisker Karma nikdy nelibil. Ani zvenku, a uz vubec
mi se treba Fisker Karma nikdy nelibil. Ani zvenku, a uz vubec ne zevnitr. Uvnitr je to tak stisnene az to neni prijemne.
Zato tady ten eMotion vypada dost dobre. Mohla by z toho byt pekna konkurence pro Teslu a Lucid (kdyby se to nahodou nekdy podarilo dostat do produkce).
Dojezd 600 km zní báječně.
Nízkoprofilová kola zrovna
Dojezd 600 km zní báječně.
Nízkoprofilová kola zrovna nepřízpívají k prodloužení dojezhdu podle Tesla https://www.tesla.com/en_EU/models
Otvírání dveří (kliky u středového sloupku )jaku u BMW i3
Pouze okopčená Tesla.
Pouze okopčená Tesla.
Hotová TM3 :))
Hotová TM3 :))