Renault představil domácí baterie podobné Tesla Powerwall

Domácí baterie už dnes prodává kdekterá automobilka. Tesla Powerwall tento typ produktů proslavil, ale nabízejí ho také BMW, Mercedes, Nissan a nejnověji Renault.

Domácí baterie Renault Powervault připomíná běžnou bílou techniku
foto: Renault

Renault je nejnovější automobilkou, která nabízí domácí baterii. Vyrábí je ve spolupráci se společností Powervault a využívá v nich – pochopitelně – vysloužilé akumulátory ze svých elektromobilů, např. Renault Zoe.

Pro začátek bude v Británii nasazeno 50 jednotek v pilotním programu. Baterie má zhruba rozměry pračky. Pro Renault jde o logický krok vzhledem k tomu, že většinu baterií u svých elektromobilů uživatelům pronajímá.

Renault Powervault

Renault Powervault
foto: Renault

Celkem už na silnicích jezdí asi 100 000 elektromobilů s pronajatými bateriemi Renault. Uživatelé aut pak mají možnost si baterie jednoduše nechat upgradovat, jako například právě u elektromobilu Renault Zoe, kdy byla nedávno představena nová verze s 41kWh baterií.

tisková zpráva

11 Comments on “Renault představil domácí baterie podobné Tesla Powerwall”

  1. A teď si představte, že ta baterie dá večer vědět
    A teď si představte, že ta baterie dá večer vědět elektrárně, kolik toho bude potřebovat k dobití a elektrárna jí pošle zpět v kolik má začít dobíjet… To by bezvadně vyhladilo výkyvy… Nebo při přebytku by elektrárny mohly pozapínat nabíjení na dálku…

    1. Ošklivej je hrozně , hlavně úzkej je vyšší než
      Ošklivej je hrozně , hlavně úzkej je vyšší než širší, když za tím svým někdy jedu druhým autem, tak se ani nedivím že mě každej chce předjet, aby mu z toho nebylo blbě, to auto vypadá jako by se mělo převrátit v první zatáčce.
      Nicméně funguje na jedničku, do města ideál vyšší posez, zadní náhon, takže to má pořádnej rejd a dobrou trakci.
      Ideální přístup do kufru bez schodu a když se sklopí sedačky
      tak se tam dá i naložit. Neskutečnej dělník.
      Ani nevím co bych si mohl pořídit lepšího do města a kolem komína typicky jezdím do 100 Km denně cca 20 tis za rok.
      Skoro všechny pravé elektra jsou ošklivé snad kromě tesly,ale ta zase není moje cenovka a do města se nehodí.

Napsat komentář