Kia představí na veletrhu Amper v Brně kompletní nabídku elektrických aut

Již 25. ročník největšího veletrhu elektroniky, elektrotechniky a automatizace Amper proběhne v Brně od 21. do 24. března 2017. Značka Kia předvede své kompletní portfolio elektrických vozů v rámci doprovodného programu Amper Motion.K vidění bude Ekologické auto roku 2017 v ČR, hybridní crossover Niro HEV
Prezentaci značky KIA doplní také manažerský Plug-in hybrid KIA Optima PHEV a čistě elektrický model Soul EV

K vidění bude Ekologické auto roku 2017 v ČR, hybridní crossover Niro. Prezentaci značky KIA doplní také manažerský plug-in hybrid Kia Optima PHEV a čistě elektrický model Kia Soul EV

foto: Kia

Kia se 21. až 24. března představí na 25. ročníku mezinárodního veletrhu Amper, který je největším veletrhem elektrotechniky v České republice a na Slovensku. Poslední ročník veletrhu navštívilo více než 45 tisíc návštěvníků, kteří zhlédli expozice 605 firem z 23 zemí světa.

Kia, která už dnes patří v České republice mezi přední značky s nabídkou vozů na alternativní pohon, představí na veletrhu v rámci doprovodného programu Amper Motion kompletní portfolio svých ekologických modelů.

Návštěvníci veletrhu se tak mohou těšit na vlajkovou loď automobilky, model Kia Optima Plug-in hybrid, čistě elektrický automobil Kia Soul EV a také na zcela nový hybridní crossover Kia Niro HEV, který byl od počátku vyvíjen jako čistokrevný hybrid a který i díky tomu získal prestižní ocenění Ekologické auto roku 2017 v České republice.

„Kia si dlouhodobě uvědomuje, že budoucnost automobilismu leží v nízkoemisních technologiích, mezi které patří také hybridní a čistě elektrické motory. Tento segment trhu je na českém trhu sice v zárodku, ale v několika příštích letech očekáváme jeho strmý růst. Proto jsme také na ženevském autosalonu představili další dvě novinky na poli pohonů na alternativní paliva, kterými jsou Plug-in hybridní verze úspěšného modelu Niro a také Plug-in hybridní verze modelu Kia Optima kombi,“ říká Kateřina Jouglíčková, PR Manager společnosti Kia MOTORS CZECH.

Ekologické auto roku 2017: praktický crossover Niro

Kia Niro je celosvětově vůbec prvním čistokrevným hybridním crossoverem. Design vozu je inspirovaný přírodou, byl od počátku vyvíjen na speciální platformě určené k nasazení specifické sady ekologicky zaměřených technologií a hnacích ústrojí příští generace.

Výjimečnost modelu Niro podtrhuje fakt, že byl vyhlášen Ekologickým autem roku 2017 v České republice. O tomto prestižním ocenění přitom rozhoduje odborná porota v rámci soutěže Auto roku v České republice. Niro nabízí kombinaci benzínového motoru 1.6 GDI a elektromotoru s výkonem 32 kW.

Jeho pohonná soustava tak disponuje celkovým výkonem 104 kW a automobilu o provozní hmotnosti jen těsně přes 1,5 tuny dokáže dodat velmi dobrou dynamiku, kterou mohou sportovně založení řidiči ještě umocnit v režimu Sport. Kombinovaná spotřeba paliva je přitom pouze 3,8 litru na 100 kilometrů.

Na veletrhu Amper v Brně budou k vidění elektromobil Kia Soul EV, plug-in hybrid Kia Optima PHEV i hybridní Kia Niro
foto: Kia

Že nejde jen o tabulkové hodnoty, dokazuje fakt, že model Niro je zapsaný v Guinnessově knize rekordů jako nejúspornější hybridní vůz na světě, když dokázal přejet USA s reálnou spotřebou paliva ve výši 3,08 litru na 100 kilometrů.

Jako jeden z mála hybridů Kia Niro také dokazuje, že obstojí i v náročných podmínkách – za automobil lze připojit brzděný přívěs o hmotnosti až 1,3 tuny, což není u hybridních vozů zdaleka běžné.

Díky uložení akumulátorů pod zadními sedadly nabídne Niro i zavazadlový prostor s objemem 427 litrů, který lze sklopením sedaček zvětšit až na 1 425 litrů.

Manažerský automobil se spotřebou pod 2 litry

Model Optima Plug-in hybrid dokazuje, že hybridní automobil může nabídnout dostatečný výkon, prostor pro posádku i zajímavou cenu. Vlajková loď značky Kia nabízí ve verzi Plug-in hybrid výhody paralelní hybridní soustavy kombinující benzínový motor 2.0 GDi s výkonem 115 kW s 50kW elektromotorem.

Oba motory se přitom doplňují, proto může Kia Optima Plug-in hybrid nabídnout celkový výkon 205 koní (151 kW) a nejvyšší rychlost 192 km/h.

Amper 2017 v Brně nabídne dvě auta do zásuvky značky Kia a jeden hybrid

Amper 2017 v Brně nabídne dvě auta do zásuvky značky Kia a jeden hybrid
foto: Kia

To při až neuvěřitelné spotřebě paliva 1,6 litru a 12,2 kWh na 100 kilometrů. V kombinovaném režimu tak nabízí tento model dojezd téměř 1 000 kilometrů, v elektrickém režimu pak 54 km. Akumulátor automobilu lze dobíjet z běžné zásuvky v garáži nebo kdekoli jinde.

Dobití na plnou kapacitu trvá v tomto případě necelých 5 hodin. Dojezd ale výrazně zvyšuje i použitý systém rekuperace elektrické energie, který dokáže baterie dobíjet kinetickou energií uvolňující se během zpomalování vozu.

Soul EV: malé SUV s nulovými emisemi

Nabídku značky Kia na veletrhu Amper v Brně doplňuje čistě elektrický model Soul EV postavený na platformě SUV. Tento model je vybaven stejnosměrným synchronním motorem s permanentními magnety, který nabídne maximální výkon 81 kW.

Ten dokáže tomuto stylovému vozu dodat maximální rychlost 145 km/h. Akumulátor s kapacitou 75 Ah lze z běžné zásuvky dobít za 5 až 18 hodin, ale v rychlonabíjecí stanici už za pouhých 24 minut.

Dojezd, při plném nabití akumulátoru, je přitom 212 kilometrů, využití rekuperace kinetické energie i důmyslná řešení minimalizující nároky na energii během jízdy přitom zajišťují co nejlepší využití energie v bateriích a prodlužují celkový dojezd.

tisková zpráva

61 Comments on “Kia představí na veletrhu Amper v Brně kompletní nabídku elektrických aut”

  1. V prosinci 2016 jsem diky ochote prodejce PEMM Brno mel
    V prosinci 2016 jsem diky ochote prodejce PEMM Brno mel moznost testovat Kia Soul EV (pres vikend). Pri bezne jizde po okreskach, venkovni teplota kolem nuly, spotreba lehce pod 17kWh/100km. Nocni nabijeni pri venkovnim stani a teplote minus 4 stupne z 220V & 10A zasuvky pridavalo dojezd cca 9km/hodinu. Dynamika auta super, pohodli pro ridice v pohode. S autem celkove spokojenost. Jsem zvedavy, co prinese nova verze.

    1. Mohu se zeptat jak jste ty hodnoty měřil? 17 kWh/100 Km
      Mohu se zeptat jak jste ty hodnoty měřil? 17 kWh/100 Km jestli s topením (při nule počítám že ano) je až neuvěřitelně dobrá hodnota. Ale to nabíjení mi při příkonu 2,2kW vychází na 24,5 kWh což by odpovídalo.
      Já jen jestli ty palubní počítače u elektro aut taky rádi nekecají jako u benzínu.

      1. Hodnoty jsem odecital z palubniho pocitace, zadne mereni jsem
        Hodnoty jsem odecital z palubniho pocitace, zadne mereni jsem nedelal. A ano, s topenim a obcasnym poustenim vyhrivani volantu a sedacek. Verim, ze v lete bych se dostal na 14-15kWh/100km. S EV se clovek „kocha krajinou“, zadne zavody … teda vlastne jo, jen kdyz chci kratkodobe ukazat boreckum v baseballove cepici s ksiltem dozadu a zatmavenymi skly, ze jejich auto neni nejrychlejsi …

            1. Bylo to ve stoupani, kde byly dva pruhy a frajirci se na me
              Bylo to ve stoupani, kde byly dva pruhy a frajirci se na me nalepili jeste predtim, nez dvojpruh zacal a davali mne najevo, ze prekazim … jedno seslapnuti „plynu“ na hranici rozdeleni pruhu a spadly jim brady … Pak jsem jim umoznil zvednout si sebevedomi a nechal je, at me predjedou pote, co jsem zpomalil na normalni rychlost …

                1. Ach jo … to musi kazdy premyslet jen o raketovem zrychleni?
                  Ach jo … to musi kazdy premyslet jen o raketovem zrychleni? Ono staci seslapnout „plyn“v EV Soul v rychlosti 90 km/h a auto zrychli mnohem rychleji, nez si frajeri se zatmavenymi skly mysli – a hlavne, nez jim to hlava pobere a zacnou reagovat. Neni snad jizda EV o pohode, tichu? Pro me jo. Pro tebe vsak asi ne, ale respektuji tvoji touhu po zavodeni. A preji ti hodne raketovych zrychleni. A taky ti preji vikendove svezeni v nejakem EV.

          1. Jasne, ze ukazal. Kdyz se ti nekdo nalepi na – vime co – v
            Jasne, ze ukazal. Kdyz se ti nekdo nalepi na – vime co – v rychlosti kolem 90 km/h a ty seslapnes „plyn“ a v pohodicce jim ujedes, tak ukazes frajirkum s otocenym baseballovym ksiltem, ze mas zrychleni. A jim krasne spadla brada. Nemam potrebu s nekym zavodit, tak potom v pohode zpomalim zpatky na 90 km/h a necham frajirky, aby me predjeli svoji uzasne velkou rychlosti. Zaroven jsem jim timto zpomalovacim manevrem dovolil zvednout si sebevedomi, ze „oni umi jezdit teda fakt rychle a maji ma to“. Ale to uz neni muj problem … Poznamka: jezdeni po okreskach neni o rychlostech 140 km/h nebo 150 km/h … ale to ty urcite vis. Hezky den.

          2. Soul EV má maximálku omezenou údajně na 145 km/h ale
            Soul EV má maximálku omezenou údajně na 145 km/h ale tachometr Vám ukáže 155 m/h. Mám též Soula a rozhodně nejsem brzda provozu. Mě ukazuje průměrná dlouhodobá spotřeba 14,5 kWh. Nepoužívám tak často vyhřívání v zimě, jelikož jezdím v nepravdielné časy a u Soulu to nejde naprogramovat přes mobil jako třeba u VW nebo BMW. Jinak rekord km ujetý na jedno nabití padl loni v létě, kdy jsem ujel rovných 230 km a přijel jsem ke stojanu s 1%. Letošní tuhá zima a minus 18 C bez předehřevu udělalo s dojezdem také své, ale auto ujelo 130 km a nebylo potřeba žádné škrabky, topení fungovalo parádně a nežli jsem si stačil zavázat boty, tak bylo rozmrazené.

            1. Behem vikendu, kdy jsem mel Soul pujceny, tak palubni pocitac
              Behem vikendu, kdy jsem mel Soul pujceny, tak palubni pocitac ukazoval dojezd cca 145 km. Podotykam – bylo to pri lehce minusovych teplotach. Podle me, co se dojezdu a nabijeni tyce, se Soul chova v zime tak, jak by se dalo ocekavat. Jeste jedna vec – u PEMM v Brne na Jihlavske ulici je mozne dobijet na dolnim parkovisti. Sice jen v dobe oteviracky, ale i tak. Vzhledem k tomu, ze jsem tam nenabijel, tak nevim, co tam je za konektor (ale 220V to neni 😉 …)

      2. Prúmerná spotreba po ujeti 32000 km za 30 mesicú, dle
        Prúmerná spotreba po ujeti 32000 km za 30 mesicú, dle palubniho počítače kia soul, je k dnešnímu dni 13,9 kW /100km. V pohybu 6 dni v tydnu, v zimě zapnute topeni, na startu predtopeni. 10% silnice, dalnice, mestsky okruh,90% mesto.Obsazeni v průměru 2 osoby. Rychlost ve meste a na okruhu + 10km, silnice do 90, dalnice 105, do kopcu udrzuji dve čárky nad eko jizdu.

        1. Podle palubáku je podle palubáku. Evidujete i skutečnou
          Podle palubáku je podle palubáku. Evidujete i skutečnou spotřebu podle elektroměru? Docela mě to zajímá protože většinou to ukazuje jiná čísla někdy podle toho co čtu i skoro 2x taková, což ekonomiku provozu posouvá úpně jinam.

          Přirovnal bych to k tomu , když by výrobce notbuku uváděl spotřebu z Baterie do těla přístroje,ale vlastní odběr z adaptéru by byl o 50% vyšší …

  2. Tak tu máme v ČR na trhu Kia Soul EV, Kia plug in, Kia Niro
    Tak tu máme v ČR na trhu Kia Soul EV, Kia plug in, Kia Niro hybrid, Hyundai Ionig EV i hybrid. A co Škoda? Škodovka respektive Volkswagen jako převlékl Audi Q7 na Seat Atecu a na Škodu Kodiaq, přidal škrabku na okna k víčku nádrže. Slušný vývoj.
    Co představí na veletrhu Amper v Brně Škoda auto?

    1. Víte sám, že Škoda, která je pod VW group, které
      Víte sám, že Škoda, která je pod VW group, které zahrnuje velmi mnoho značek zatím nemá důvod na trh s EV auty vstupovat, jinak je nový VW e-Golf, který je velmi povedený a je i ve verzi plug-in hybrid. Dále jsou plug-in hybridní i VW passat kombi i limuzína + vw e-up, takže to máme celkem 5 modelů. Vzhledem k tomu, že se za loňský rok prodalo v republice celkem 271 elektrických aut a z toho Kia samotná prodala POUZE 6 kusů Soulu EV, tak se snaží. Jinak pro Vaši představu sám jezdím Soulem EV a jsem spokojen. Musíte se na celou věc dívat hlavně ekonomicky, takže asi tak.

      1. A největší prča je dneska jet kolem těch poboček, u
        A největší prča je dneska jet kolem těch poboček, u nichž to jejich tupí manažeři tehdy protlačili. Kolem je tolik keřů a stromů, že z obchodu – pokud ho nají – kouká zejména v létě jen vysoký sloup s reklamou. Nic více.

    1. Nejen na Slovensku: v Budapešti jsou u dvou prodejen Lidlu
      Nejen na Slovensku: v Budapešti jsou u dvou prodejen Lidlu 50kW rychlonabíječky ABB a v polské Poznani též jedna. Ve všech případech zdarma. U českého Lidla se snad budují střídavé nabíječky s Mennekes (max 22kW při třífázové palubní nabíječce, jinak 7,3kW), ale to se mi kvůli nabijeni po dobu nákupu ani nevyplatí vytahovat nabíjecí kabel…

      1. Jó kde jsou ty časy, kdy Česká republika byla lídrem
        Jó kde jsou ty časy, kdy Česká republika byla lídrem střední a východní Evropy. Nejdříve nás dohnalo a předehnalo Slovensko, následně Poláci s Maďary. V elektromobilitě ještě můžeme případně uhájit druhé místo, ale už to taky povážlivě vadne. Slováci měli SC Tesly jako první, Poláci už mají 3. Maďaři už stavějí rychlonabíječky u supermarketů, u nás se pilotně dávají obyčejné třífázové zásuvky červený 5kolík, převlečené za Mennekes.
        Přitom ty samé řetězce v Německu dávno zjistily, že kvůli půlhodinky vytahovat nabíjecí kabel na 3,6-7,3kW výkonu zákazníci nebudou. Tak začaly osazovat místo nich rychlonabíječky s výkonem do 22kW, tedy připojené na ony červené pětikolíky. Jen si jejich zákazníci za tu půlhodinku nákupu dokáží nabít zdarma 10 kWh, ne 3,6-7,3 kWh. Proto se jim vyplatí zastavit, vrazit kabel ze stojanu do auta a jít nakupovat právě k nim.
        Hrozně mně na tom baví ta debilita přístupu nadnárodního vedení, které s oblibou diktuje národním pobočkám i šířku proužků na uniformách zaměstnanců, ale v otázce sjednocení nabíjecích standardů, což je pro zákazníky daleko viditelnější věc, stojící před supermarketem, kolem níž musí každý projít, nejsou schopni to protlačit. A to by mohli mít celoroční kampaň v médiích, jak dávají nabíječku postupně v jednotlivých městech a politici by jim tam rádi jezdili stříhat pásky. A my elektromobilisté je chválili a na takovém otevření se účastnili svými auty. No nic, třeba na to časem některý řetězec přijde.

        1. Co bych dal za obyčejnou zásuvku. Těch pár, co měl ČEZ
          Co bych dal za obyčejnou zásuvku. Těch pár, co měl ČEZ tak je odstraňuje. Sehnat prodejnu s nabíjením 230V a ještě zdarma je hledání jehly v kupce sena. I takový Kaufland staví nové pobočky bez nabíječek a zatím s nimi nepočítá.

          1. A co teprve s elektrokolem a elektroskútrem, tam je
            A co teprve s elektrokolem a elektroskútrem, tam je normální domácí zásuvka nutností. Ale i já mám s tímto krokem problém, protože si budu muset zřejmě dokoupit kabel s koncovkou Mennekes, abych se v budoucnu mohl pomalu nabíjet. Jsou to samozřejmě vyhozené peníze, protože víc než 3,6 kW výkonu moje palubní nabíječka stejně neumí, takže teoretických 22 kW Mennekesu je mi víme k čemu.
            Co však považuji za největší tragédii tohoto kroku ČEZ je fakt, že 2 automobily na 1 stojanu se nebudou nabíjet výkonem 2 x 22 kW, jak by mohla klamavě slibovat dvojice zásuvek Mennekes, ale jenom stávající příkon 22 kW rozdělí mezi 2 auta. Úplně stejně, jako docházelo ke zpomalení nabíjení v době, kdy byl používán 1 Mennekes a já dojel a píchnul se na vedlejší pomalou domácí zásuvku. To je podle mně prasárna. Zvláště pak musí nadávat majitelé vozů se silnými palubními nabíječkami s výkonem 20kW a vyšším, jako Renault ZOE, Smart ED či Tesly. Ostatní s výkony 3,6-11 kW budou v pohodě, jen si budou muset koupit onen kabel s Mennekes zástrčkou, pokud už ho nemají.

            1. Bylo by to moc logické kdyby to stojan rozdělil mezi dvě
              Bylo by to moc logické kdyby to stojan rozdělil mezi dvě auta. V Liberci jsem si ale vyzkoušel že to tam mají nastavené natvrdo na 10 a 20A takže člověk dobíjí i když je tam sám pomaleji než byl zvyklý ten kabel do budoucna určitě využijete nejen kvuli cezu. bude přibývat wallboxu především u obchoďáku

      1. toto video je NOVÁ dubnica, cesta č.61, cca pol km GPS
        toto video je NOVÁ dubnica, cesta č.61, cca pol km GPS 48°56’29″N, 18°8’13″E.
        nabíjačky budú funkčné len počas otváracích hodín, v Púchove a na iných miestach kde je alebo sa robí takýto Lídl majú predprípravu na rýchlonabíjačky no nieje isté že ich tam hneď namontujú. Vraj asi chvýlu počkajú že čo im prinesie táto jedna rýchlo nabíjačka

        Billa, Bajkalská 19 – Bratislava
        Popis:
        AC:
        4×400 V 22 kW
        GPS: 48.158891, 17.143475
        Platba: Zdarma, pre zákazníkov supermarketu…lus billa

  3. Off
    Systém 500 multisenzorických stanic sledujících

    Off

    Systém 500 multisenzorických stanic sledujících různé aspekty stavu ovzduší rozmístěných po Chicagu. Data budou volně přístupná a pomocí mobilních appek zjistíte kterým oblastem se radéji vyhnout a zda radéji neodložit svůj kondiční běh či návštěvu parku s batoletem.
    Air quality tracker for Chicago to roll out city-wide
    http://www.bbc.co.uk/news/technology-39229221

    1. Co takhle mít nějaký tvůj příspěvek On? 🙂
      Vážně,

      Co takhle mít nějaký tvůj příspěvek On? 🙂
      Vážně, některé tvé příspěvky jsou zajímavé, ale zbytečně s nima zasíráš diskuze, kde je to jednak spam a jednak se v tom blbě hledá.
      Nechceš se domluvit s redakcí hybrid.cz, abys ty tvoje „Off“ příspěvky třeba jednou týdně shrnul do článku, který by mapoval vše zajímavé za poslední týden? Mrkni na lupa.cz, tam je jednou týdně celkové shrnutí, co se za minulý týden stalo a co druhá věta, to odkaz.
      Přestaneš nasírat lidi v diskuzích svým spamem a něco uděláš pro tuto komunitu, když už se chceš podělit o svoje poznatky a tvoje příspěvky budou shrnuté v jednom článku, kde čtenář prokliká to, co ho zajímá….

      1. Co takle mít taky nějaký zajímavý příspěvky a
        Co takle mít taky nějaký zajímavý příspěvky a nezasírat to tady svejma trolícíma pindama, když sám nemáš co říct? Nebo jenom chodíš po webech a děláš tam inženýra lidských duší a kážeš lidem jak se maj chovat? Pokud se podíváš pozorně tak občas po mejch odkazech následuje i článek na Hybridu se stejným tématem, zato po tvejch moralitách následuje akorát tak jedno veliký NIC…

        p.s. Pokud tě vopustila ženská, zajdi si ke cvokaři nebo do baru a najdi si jinou ;D
        p.p.s. Pokud to ještě nevíš tak na hledání můžeš použít Google nebo Ctrl+F.

                1. Ó díky. Co nevím to nepovím 🙂
                  Ó díky. Co nevím to nepovím 🙂

  4. Pro pobavení Hyundai Ioniq EV zvítězil.
    Souboj o přežití

    Pro pobavení Hyundai Ioniq EV zvítězil.
    Souboj o přežití v elektrickém autě (Hyundai Ioniq EV, Nissan Leaf a Mercedes-Benz B250e
    https://www.youtube.com/watch?v=Fw_OWqOeRLo

    http://www.euro.cz/byznys/tesla-ziskala-od-investoru-30-miliard-model-3-by-ji-mel-dostat-do-zisku-1337036

    http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/svet/tesla-ziskala-kapitalovou-injekci-pres-miliardu-dolaru-veri-v-oziveni_421982.html

    1. Na ten test jsem se nedíval, ale bohatě mě stačí, když
      Na ten test jsem se nedíval, ale bohatě mě stačí, když vidím ty konkurenty, kterými jsem jezdil a znám jejich možnosti. Tudíž se nedivím že ioniq v tomto testu vyhrál, těším se spíše, jak si povede v testu s novým e-Golfem

    2. už z princípu sú blbí
      zaprvé tým, že chcú dokázať

      už z princípu sú blbí
      zaprvé tým, že chcú dokázať že je to idiotina kúpiť so BEV,
      zadruhé zničiť auto (akumulátor). a keď si človek v dobrej viere kúpi „ojetý od dílera“ bude mať nahovno auto.
      ps – jestvuje klasická odpoveď na otázku čo sa stane, ak miniem všetku elektrinu – PRESNE TO, ČO spalováku – odviezť do SERVISU. ani ten totiž neprežije bez újmy „vyjetí nádrže“!

        1. bolo tam i bmw3?
          pretože to zdochne úplne – aj olovená

          bolo tam i bmw3?
          pretože to zdochne úplne – aj olovená batéria.
          a k tvojej narážke – píšem o akumulátore – trakčnom. naďalej platí, že „li“ akumulátor má byť užívaný v rozmedzí 30-80 % kapacity. o tom je môj príspevok. je to nepochopiteľné?

            1. tak inak – píšem o akumulátore a o zásadách ktoré treba
              tak inak – píšem o akumulátore a o zásadách ktoré treba dodržiavať. je to také nepochopiteľné? akýkoľvek stroj, prístroj, ktorý sa používa „mimo rozsah“ sa tým ničí. možno neznateľne, ale NIČÍ. takým užívaním nedosiahne ani omylom životnosť, o akej píšu mnohoroční užívatelia. a keď auto skontrolujú diagnostikou (napríklad ako leaf spy), záruku odmietnu. právom.

    3. Jízda e-autem do nuly – zákaz zápůjčky auta takovýmto
      Jízda e-autem do nuly – zákaz zápůjčky auta takovýmto novinářům! Nejsou první, co tohle točí a ničí auta! Větší blbost jsem neviděl. Doporučuji, aby za takovou zápůjčku zaplatili 10 tisíc za jedno úmyslné vybití!

  5. Opravdu je vidět kdo se snaží a dělá něco pro
    Opravdu je vidět kdo se snaží a dělá něco pro změnu!
    Moc jím fandím,věřím že se časem povede uspokojit potřeby napříč dopravního segmentu!
    Já bych měl splněný sen již Soulem,mít 4×4 je opravdu dobrá náhrada za mé stávající přibližovadla.

Napsat komentář