Insiderskými informacemi dobře zásobovaný BMWBLOG přišel se zprávou, že BMW připravuje sportovnější verzi elektromobilu BMW i3. Má se jmenovat BMW i3 S a jít na trh už příští rok.
foto: Motor1.com
Podle dosavadních nepotvrzených informací by se BMW i3 S mohlo prodávat souběžně s klasickou verzí elektromobilu i3. BMW tuto sportovnější verzi ukáže světu možná ještě letos.
Mnichovské automobilce BMW se za rok 2016 podařilo prodat globálně přes 62 000 aut do zásuvky, tedy elektromobilů a plug-in hybridů dohromady. Zhruba poloviční podíl by na tomto počtu mělo mít právě oblíbené BMW i3, jehož 33kWh verzi jsme nedávno otestovali.
Letos se chce BMW dostat na 100 000 prodaných aut do zásuvky za rok. Navíc už se objevily špiónské fotky nové verze auta pod kamufláží z německých silnic.
Brzy by měl také přijít dlouho očekávaný facelift i3, ale zatím není jasné, zda je na špionských fotkách sportovnější verze, nebo facelift té klasické. U sportovní verze se očekává mírné navýšení už tak velmi slušného výkonu (125 kW) a točivého momentu, širší pneumatiky a nižší světlá výška.
Na autorevue tvrdí, že letos v létě má přijít nějakej
Na autorevue tvrdí, že letos v létě má přijít nějakej i3. Žeby s 40 kWh baterkou?
http://www.autorevue.cz/v-pristich-peti-letech-predstavi-bmw-28-novinek-vime-jake
BMW i3
BMW i3 AKUMULÁTOR
https://www.youtube.com/watch?v=iiJsKza5CF4&t=190s
BMWi3 Battery Pack PITVA DETAILY
https://www.youtube.com/watch?v=YZ9UpLkVJlo
How to Find Your BMW i3 Battery Capacity
https://www.youtube.com/watch?v=tw5i1Ki-RpY
OT: Tesla X s privesem v
OT: Tesla X s privesem v terenu.
https://www.youtube.com/watch?v=f4NhCxm-vlE&t=206s
I3 S půjde do prodeje příští rok, ale už letos by měla
I3 S půjde do prodeje příští rok, ale už letos by měla pomoci BMW navýšením prodejů k 100tis ks.
Takže to už i v DE platí že zítřek znamená včerejšek 🙂
Pravda, to nám tam trochu neštymovalo, napravili jsme, díky.
Pravda, to nám tam trochu neštymovalo, napravili jsme, díky.
Kdyby byl facelift 5-místný,tak by to bylo dobré.
Kdyby byl facelift 5-místný,tak by to bylo dobré.
Skvele. Pridaji vykon, nasadi sirsi pneu. Bude to tedy trochu
Skvele. Pridaji vykon, nasadi sirsi pneu. Bude to tedy trochu rychlejsi a dojezd sleze na 70km…
BMW musí mít srandu z těch blbců, co tuto parodii a
BMW musí mít srandu z těch blbců, co tuto parodii a předražený nesmysl tolik lidí koupilo 😀
Prosim vas, napiste mi, ktere z EM nejsou predrazene. Kdybych
Prosim vas, napiste mi, ktere z EM nejsou predrazene. Kdybych si kupoval EM, tak sahnu jen po BMW. Nebo mi jako chcete rict, ze nejaka parodie na auto, jako treba Leaf tomu muze konkurovat? Staci jedna testovaci jizda a mate jasno.
Pažout iOn z bazaru neni predrazenej 🙂 Jinak dnes bych sel
Pažout iOn z bazaru neni predrazenej 🙂 Jinak dnes bych sel asi spis do toho Hyundaie nez BMW ikdyz ty vojete BMW se zase daji sehnal uz za hubicku.
No za hubičku až tak ne.600-700 tisíc za tři roky staré
No za hubičku až tak ne.600-700 tisíc za tři roky staré BMW mě připadá stále předražené. A dojezd jen o trochu lepší jak iOn. Ano,technicky a výbavou je to o mnoho lepší jako iOn,ale vzhledem k rychlosti nástupu modernějších verzí i3 bych tu cenu viděl jako reálnou tak okolo 500tisíc. Za těch 700 tisíc raději koupím lechce jetého Ioniqa s dvojnásobným dojezdem a pěti místy pro posádku. Jirka
Jako jo, vidim to podobne
Jako jo, vidim to podobne
pravda, ale i Ioniq je za ty peníze předraženej,
pravda, ale i Ioniq je za ty peníze předraženej, nepoužitelnej pro delší trasy, na to je jen Tesla
buď M3, nebo ojetinu, vše ostatní jsou vyhozený peníze
Otázka je,co jsou pro koho delší trasy. Já mám Leafa a
Otázka je,co jsou pro koho delší trasy. Já mám Leafa a úplně mi stačí na cestování po ČR vyjma jižních Čech.Tam stejně nejezdím. Tam je to s rychlonabíječkami ještě země nepolíbená. A nijak mě neobtěžuje po 100km na cca 25 minut zastavit. Tenhle pohled na delší trasy je strašně subjektivní. Každý potřebuje překonávat elektromobilem jiné vzdálenosti. Někomu bojatě stačí 250km na jedno nabití,někdo potřebuje 350km. Někdo dá za lehce jetého Ioniqa 700tisíc Kč a stačí mu jeho dojezd někdo dá za Teslu 1,1-1,4mil. Kč,protože potřebuje dojezd větší. Tesla dělá hezká auta s velkým dojezdem,ale ne všichni ho za ty peníze potřebují a hlavně využijí. Když už jsme u toho předražení,tak si myslím,že v porovnání s dnešními parametry je cena za stávajícího Leafa už trochu mimo. Ale myslím si,že Nissanu je to jedno a všechno už směřuje k prodeji nové verze Leafu. A s jeho finanční politikou cena nebude do milionu,ale půjde nad. Takže se z lídra trhu stane ne zcela zajímavý cenový průměr na trhu s elektromobily.
Ty jsi ty, většina ostatních má jedno auto i na dovolený
Ty jsi ty, většina ostatních má jedno auto i na dovolený v zahraničích, takže Leaf je naprsotá k*k*tina pro normálního člověka 😉
Vidím,že vůbec nepřipouštíte,že existují i jiní
Vidím,že vůbec nepřipouštíte,že existují i jiní lidé,kteří jsou s EV spokojeni a nekoupili si Teslu,protože ji nepotřebují. Každý podle svých potřeb a možností. Vy máte potřebu Tesly a nikdo vám to přece nevymlouvá a nezlehčuje vaši mentální vyspělost.
ještě aby ti, co si nějakou EV parodii koupí, připustili,
ještě aby ti, co si nějakou EV parodii koupí, připustili, že jen vyhodili peníze luftem 😀
povedz mi jeden jediny dovod, preco si mam kupit teslu (m3),
povedz mi jeden jediny dovod, preco si mam kupit teslu (m3), za tolke peniaze (50 000eur – uz aj s nejakou vybavou, nech nemusim okna stahovat kluckou), ked to neprejde ani 600km vkuse?
potrebujem ist 300km za zakaznikom, nechat auto u neho odparkovane 2h a 300km nazad.
prazdne kecy o prestavke si nechaj pre seba, kto nie je schopny odsoferovat 300km po dialnici na jednu supu nie je sofer, ale len parodia na sofera.
Naposledy jsem byl autem na dovolene v roce 1997. Evropa me uz
Naposledy jsem byl autem na dovolene v roce 1997. Evropa me uz nestaci, tak autem na dovolenou nejezdim. Pro denni jezdeni mi staci Ion a na tahani vleku stary Passat.
taky mi evropa nestačí, ale to nezabrání tomu, abych
taky mi evropa nestačí, ale to nezabrání tomu, abych každý víken jel někam 300 km a zpět, což by člověk s něčím jiným než Teslou nezvládl ani jednou 😉
prostě něco jinýho než Tesla je jen pro ty, co mají peníze nazbyt, nebo jsou hloupí, jiný logický důvod není
Vikendovy vylet 300km by s obycejnym Leafem nemel byt problem.
Vikendovy vylet 300km by s obycejnym Leafem nemel byt problem. Aspon ne v Nemecku, Rakousku, Francii, Holandsku atd.
V CR podle toho kam se jede. Na Chademo nabijecce nabijete cobydup a muzete vesele pokracovat v krasojizde.
aha, takže Leafem mi jen řekneš, kde můžu jet 30 km
aha, takže Leafem mi jen řekneš, kde můžu jet 30 km 😀
promiň, ale opravdu další důkaz, že krom Tesly jsou EV pro totálí blbce, ne jen blbce 🙂
300 km jednosměrně
300 km jednosměrně
A pak to necháš u krajnice s prázdnou baterií? 😀
S
A pak to necháš u krajnice s prázdnou baterií? 😀
S Teslou je možné za půl hodiny nabít na 300 km, co ten tvůj? Můsíš někde přespat přes noc, pokud ti dovolí nabíjet? 🙂
Bože, to je jak s dítětem….
Chademo je rychlonabijeni pro Leaf, Ion, C-Zero, i-Miev a
Chademo je rychlonabijeni pro Leaf, Ion, C-Zero, i-Miev a dalsi EV. Za 20-30 minut mate 80% plnou baterku.
Chapu ze jste pysny na svou Teslu, ale ne kazdy ma tu moznost a potrebu ji koupit.
Ja se vam take neposmyvam, ze nemate dve milenky :-))
Ty neumíš číst 🙂
Právě jsi vyjmenoval předražené
Ty neumíš číst 🙂
Právě jsi vyjmenoval předražené parodie, které 300 km neujedou a za 30 minut nenabiješ na 300 km, tak nelži, takže šup zpátky k chápání textu 🙂
2 milenky jsem měl, ale to je jen pro nemocné, ne normální lidi, jak jsem poznal … tak jsem toho nechal 🙂
Puvodne se jednalo o vikendovy vylet 300km tam 300km zpet.
Puvodne se jednalo o vikendovy vylet 300km tam 300km zpet. Vyjedu z domova s nabitou baterkou. Po 150 km udelam prestavku a za 30 min. nabiju a na zbylych 150km to uz staci. Na miste muzu pres noc nabit a zpatky to same. Kde je problem? Psal jsem tez, ze to nejde takto vzdy, ale jen kdyz je pobliz cesty Chademo. Takze zadne napadani, ale cteni textu a chapani.
Čtení textu a chápání je na tvé straně opravdu velké,
Čtení textu a chápání je na tvé straně opravdu velké, takže ty vlastně navrhuješ jezdit jen tam, kde jsou nabíječky každých 100 km 😀
Jirka: Tak zastavovat každých sto kiláků na půl hodiny by
Jirka: Tak zastavovat každých sto kiláků na půl hodiny by mě teda fakt mrsklo. Klobouk dolů že na to máš nervy
Ano,rozumím Vám. Může to být pro někoho
Ano,rozumím Vám. Může to být pro někoho obtěžující,ale jsou lidé,kteří mají potřebu cestovat daleko,ale jsou i tací,kteří jedou třeba jen po republice a třeba jen 200km daleko od domova. Tak nač hned kvůli pár delším cestám EV s velkým dojezdem. Za těch pár minut u stojanu se protáhnu,odpočinu a jedu dál. Každý se rozhoduje podle svých potřeb. Do zahraničí se nechávám vozit a nebo létám a na cesty po ČR to může někomu jako jsem já stačit. Stačí mi EV za 300 tisíc. Někomu ne a proto volí vyšší investici do vyššího dojezdu. Každý jak potřebuje.
Samozřejmě, každý máme jiné potřeby, ale moc lidí co
Samozřejmě, každý máme jiné potřeby, ale moc lidí co musí překonávat osobákem stovky km denně neznám. Když pominu doby, kdy jsem sám dělal ještě při škole obchoďáka, tak podle mě pro 90% všech cest u většiny lidí ten Leaf stačí. Bohužel ta většina lidí kupuje auta max. do cca 300tis…
Sám jezdím mimo akční radius Leafu (tzn musím použít rychlonabíječku) tak 2-3x za měs. (40-50tis km/rok) a v pohodě se tak dají zvládnout i obchodní jednání. Na nabíječkách jdu na jídlo, nebo vyřídím poštu telef. atd. Pokud jedeme třeba s rodinou, tak se po cca 100km zastavit na 30min. je celkem relax (samozřejmě nemluvím o cestě do Španělska, ale o cestách do cca 200-300km). Vše je jen o úhlu pohledu. Pokud budeš žít s tím, že se s autem nesmíš zastavit, jinak ti uteče půlka života, pak pro tebe opravdu současné EV není. Pak se ovšem mohou projevit nežádoucí důsledky ze stresu… 🙂
Z bazaru jsou i jiná a mnohem lepší auta, EV parodie jsou
Z bazaru jsou i jiná a mnohem lepší auta, EV parodie jsou předražený stále, i v bazaru 😉
Nemyslím si,že by to bylo až tak drahé. Dá se sehnat
Nemyslím si,že by to bylo až tak drahé. Dá se sehnat Ion,C-Zero za 165tisíc. Když si koupíte na ježdění do práce,zkrátka okolo komína starší Punto,či jiný ekvivalent malého auta,tak ho máte na startu o 100 tisíc levnější,ale za tři roky jste při průměrné měsíční utratě 3tisic Kč za benzín na stejné ceně. A servisní náklady budou jistě u elektromobilu o dost menší,pokud vůbec budou,než u spalováku.Ale jak říkám,pokud chcete auto na každodenní jízdu do 100km. Ano,i elektromobil potřebuje energii na provoz,ale při tarifu 1,9Kč/kW jezdíte za naprosto odlišné náklady.
Jenže já nechci auto jen na jeden účel 😉
Krom tesly jsou
Jenže já nechci auto jen na jeden účel 😉
Krom tesly jsou prostě EV na HOWNO!!!
To si radši připlatím na servisech, abych s tím mohl na dovolenou 😉
= logický závěr, i EV v bazarech krom Tesly jsou předražé šmejdy
To,že VY potřebujete auto na dlouhé cesty ještě přece
To,že VY potřebujete auto na dlouhé cesty ještě přece neznamená,že jiným EV s menším dojezdem za pětinovou cenu Tesly,nemohou dobře sloužit jako druhé auto do rodiny. Přeji Vám hodně štěstí s vaší volbou a ať Vám splňuje všechny vaše představy.
ani druhé auto rodiny takovou parodii, to je jen pro blbce,
ani druhé auto rodiny takovou parodii, to je jen pro blbce, nebo pro ty, co mohou vyhazovat peníze oknem
Pochopte jedno… Sto lidí, sto chutí a sto potřeb…
Já
Pochopte jedno… Sto lidí, sto chutí a sto potřeb…
Já jsem si pořídil EV na konci listopadu. Dneska s ním mám najeto skoro 7 tisíc km, se spalovákem za tu dobu cca 1500 km (a z toho 1200 do Alp a zpátky).
Když mám většinu jízd kolem komína, tak to auto nemám jen na jeden účel, ale na většinu mých potřeb.
Takže jsem spokojen a EV splňuje to, co jsem od něj očekával.
Vám to nevyhovuje, tak holt máte zatím smůlu. Ale ty Vaše závěry, co tu vyvozujete, tak se týká jen Vás, ne všech ostatních…
1) drtivá většina má jen jedno auto pro sebe, tedy
1) drtivá většina má jen jedno auto pro sebe, tedy vlastně jen kecáš
2) proč bych si kupoval 2 auta, když už za rok budu mít Teslu M3 na všechno?
tvůj názor je naprosto minoritní, tedy naprosto mimo
ad 1) Co kecám? Že nemohu mít pro sebe 2 auta? Vždyť to
ad 1) Co kecám? Že nemohu mít pro sebe 2 auta? Vždyť to připouštíš i ty svojí formulací „drtivá většina“ a nepíšeš „všichni“… Mám docela problém chápat tvé myšlenkové pochody… 😉
ad 2) Máš problém s pochopením psaného textu, vrať se na hodiny češtiny na základku. Kde píšu o tom, že si máš kupovat 2 auta?
ad 3) Pokud je něčí názor minoritní, tak je mimo? Ale to je i ten tvůj, protože elektromobilistů (i těch budoucích v nejbližších letech – tj. i tebe, pokud si opravdu koupíš Teslu 3), tak je nás naprostá minorita oproti ostatní populaci. Připouštíš, že si tedy také mimo? 😉
1) díky za uznání, nejsi tedy relevantní 🙂
2) úžasný
1) díky za uznání, nejsi tedy relevantní 🙂
2) úžasný nulový argument, asi máš problémy s chápáním textu, kde ve svém říkáš, že máš 2 auta pro sebe 🙂
3) ano, velmi minoritní názory jsou výrobcům na nic, uživatelům logicky taktéž, M3 bude nejprodávanější automobil na světě, tedy těžko minorita, prober se 😉
Jenjo, s tebou je fakt sranda diskutovat. Ty se jednou
Jenjo, s tebou je fakt sranda diskutovat. Ty se jednou dostaneš do učebnic. Pro lékařské fakulty. 🙂
Už ti to honění nad plakátem Tesly leze na mozek. Ani tvůj pánbůh Musk si nemyslí, že Tesla 3 bude nejprodávanější auto na světě. On je oproti tobě realista, ne pošuk.
Tak vidíš, jak jsi hloupý a podřadný hodný býti
Tak vidíš, jak jsi hloupý a podřadný hodný býti předmětem studia na lékařských fakultách 🙂
Takže já tvrdím, že Tesla je jedno z nejméně praktických aut kvůli neschopnosti jejich designérů, ale ty tvrdíš toto.
Ty musíš být opravdu velmi hloupý, tvůj mozek opravdu velmi špatně pobírá psaný text 🙂
Ahoj Jirko. Prosím kde se dá sehnat Ion nebo C-Zero za
Ahoj Jirko. Prosím kde se dá sehnat Ion nebo C-Zero za 165.tis. Koukám na tipcars.com, mobile.de už dlouho a nic nebouranýho pod 250.tis. jsem tam neviděl. Děkuji za odpověď a případně link.
Napis mi na sebe kontakt na jiri.arnost@seznam.cz. Ať to
Napis mi na sebe kontakt na jiri.arnost@seznam.cz. Ať to neřešíme tady. Díky. Jirka
Koupit BMW i3 za milión bez nabíječek, když za tu cenu
Koupit BMW i3 za milión bez nabíječek, když za tu cenu máš mnohem luxusnější, silnější a větší auto? To může jen blb. Ti chytřejší si počkají na Teslu, co má nabíječky a hlavně jsou skutečně použitelné pro celou rodinu.
Pouzivas pritomny cas, takze jake „za tu cenu máš mnohem
Pouzivas pritomny cas, takze jake „za tu cenu máš mnohem luxusnější, silnější a větší auto“, ktere MUZES DNESKA KOUPIT?
jen blbeček numí počkat rok na auto
nebo ty kupuješ auto
jen blbeček numí počkat rok na auto
nebo ty kupuješ auto každý rok? :-O 😀
Na to jsem se neptal. Ale chapu, to je prilis narocna
Na to jsem se neptal. Ale chapu, to je prilis narocna myslenkova operace.
Nicmene beru, kdyz za rok pujde oficialne v CR koupit M3 s cekaci dobou pod pul roku, kupuju ji ja tobe. Jinak MS (nebo klidne M3 az vyjde, at to neni nespravedlive :)) ty me. Souhlas?
jen blbeček čeká, až se bude prodávat, ale chápu, to je
jen blbeček čeká, až se bude prodávat, ale chápu, to je příliš náročná myšlenková operace pro tebe, my ostatní mám rezervováno 🙂
Ok, upravuji svuj navrh. Kdyz ti Tesla doda tvuj zarezervovany
Ok, upravuji svuj navrh. Kdyz ti Tesla doda tvuj zarezervovany M3 do 21.2.2018,… (zbytek stejny). Souhlas?
Zdravím.Neplýtvejte s Jenjou svuj jistě drahocený čas
Zdravím.Neplýtvejte s Jenjou svuj jistě drahocený čas diskuzí. Je to marné,je to marné,je to marné. Nemá to smysl. Pokud denně nenapíše někomu,jak je Tesla nej tak je nesvůj.
To je jen takova zabava mezi cekanim na dobehnuti cehosi v
To je jen takova zabava mezi cekanim na dobehnuti cehosi v praci 🙂
Vsichni vime, ze placat neprestane a ze do toho nepujde (popravde mam vaznou pochybnost, ze vubec ma tu rezervaci).
jenja: a co takhle kdyz pridam bonus – balicek Worshiper: falesny vyfuk a velka tuba lubrikantu? :)))))
promiň, ale já nesdílím tvé zvyklosti, já nemocný jako
promiň, ale já nesdílím tvé zvyklosti, já nemocný jako ty nejsem 🙂
Ahoj, Tesla je jedno z nejméně praktických aut, co na trhu
Ahoj, Tesla je jedno z nejméně praktických aut, co na trhu existuje, méně i jak normal auto za 200 tis. kč., to tvrdím od začátku, ale to tvůj mozek evidentně nepobere teď 😀
Ovšem stále nejlepší EV.
Opravdu to tvůj mozek teď zvládne? 😀
proč 21.2.? proč ne příští rok? To by se ti nehodilo,
proč 21.2.? proč ne příští rok? To by se ti nehodilo, že, tajtrdlo? 😀
Já nejsem blb, co neumí počkat pár měsíců na víc na auto, jestli jsi to schopen pochopit 🙂
2015 jsem koupil Leaf, vyhovuje mi (tak jako cca 250tisům
2015 jsem koupil Leaf, vyhovuje mi (tak jako cca 250tisům jiných majitelů – blbečků, kteří se tě zapomněli zeptat). V r. 2018-9 bude mít můj Leaf najeto cca 150tis km, půjde do prodeje a bude nahrazen novějším EV dle aktuální nabídky s vyšším dojezdem a lepšími užitnými vlastnostmi / tak jak je to obvyklé o nových generací většiny výrobků včetně aut.
Pokud by měl člověk na něco pořád čekat, tak by vlastně nemohl nic koupit… 🙂
tomu říkám ukázkový vyhazování peněz, z takových …
tomu říkám ukázkový vyhazování peněz, z takových … musí mít výrobci aut radost 🙂
no, vy tomu můžete říkat jak chcete, protože vaše
no, vy tomu můžete říkat jak chcete, protože vaše peníze to nejsou.
Každopádně mě to připadá naopak dost výhodné. „Starý“ Leaf bude mít cca 3-4roky, tzn bude ještě v záruce, v dobrém stavu, v plné výbavě atd – tzn dobře prodejný. Za doplatek odpovídající běžnému autu nižší střední třídy můžu mít potom nové EV s 60kWh baterií (typu TM3,Leaf2, Bolt atd) a s úplně jinými užitnými vlastnostmi jak současný Leaf. To mi připadá naopak ekonomické a výhodné.
Do kategorie relativně smysluplně drahých EM bych
Do kategorie relativně smysluplně drahých EM bych započítal Bolta.