Už během příští sezóny nasadí šampionát elektrických formulí Formula E nový design vozů. Jeho autorem je společnost Spark Racing Technologies, kterou vlastní bývalý vedoucí týmu Renault F1 Frederic Vasseur.
foto: Spark Racing Technologies
Nový design elektrických formulí pro závody Formula E už je výrazně odlišný od „klasických“ formulí F1 a víc se blíží představě o hyperautech budoucnosti. Karoserie má lepší aerodynamiku a je lehčí, což přispěje k nižší spotřebě závodních aut. Kromě designového zlepšení se totiž připravují i výkonové úpravy.
foto: SRT
NEPŘEHLÉDNĚTE Audi posílí v závodech elektrických formulí Formule E
Až dosud museli závodníci využívat kvůli nedostatečné kapacitě baterií dva vozy a v polovině závodu přesednout. Do páté sezóny by už mělo jít pouze o jeden vůz. Postará se o to společnost McLaren, která vyhrála kontrakt na dodávku baterií pro další sezónu. Přebírá tak otěže po Williams Advanced Engineering.
Cílem je postavit baterii o dvojnásobné kapacitě 56 kWh. Šampionát Formula E má za sebou už tři sezóny a popularita sportu neustále stoupá. Každý rok se závody jedou v nejznámějších světových metropolích.
vyhrava team tesly, nissan tesne za nim… a nee, to je
vyhrava team tesly, nissan tesne za nim… a nee, to je nemilee. tesla musi dobijet, nissan zda se taky, na trati zustava jeste volkswagen, tak ne, taky zajizdi do boxu, mili divaci dame si kratkou reklamni prestavku, tak ne pardon aktualni informace zni, ze se uvidime az za hodinu, vychutnejte si tedy zazitek z filmu a po prestavce a s do plna dobityma baterkmama znovu naschledanou 😉
Předpokládám, že by jen vyměnily baterii.
Předpokládám, že by jen vyměnily baterii.
ja si jenom delal srandu. dokonce si myslim, ze tohle je jedna
ja si jenom delal srandu. dokonce si myslim, ze tohle je jedna z mala aplikaci, kde vymena baterii ve vozidlech dava smysl.
Je vidět že vo e-formuli víš starou belu 🙂
Je vidět že vo e-formuli víš starou belu 🙂
Tohle bude skutečný vývoj EV, F1 nepřinesla nic do
Tohle bude skutečný vývoj EV, F1 nepřinesla nic do vývoje, jen pár podpůrných, více poruchových složitostí. Tady půjde hlavně o baterie a motor, žádné složité rakovinové obezličky, jak zvýšit výkon, tady půjde čistě o fyziku a chemii, ne pochyblivé sr*čky v rakovinových motorech.
Možná se mýlím, ale nebyly vyvinuty původní
Možná se mýlím, ale nebyly vyvinuty původní karbonkeramické brzdy pro F1, stejně tak keramická ložiska (které mám ve středu na biku a jsou prakticky nezničitelná) a mnoho jiných aerodinamických či po materiálové stránce (uhlík atp.) různých prvků?
F1 sice dělá neskutečný „odpad“, ale taky stojí za mnoha vylepšeními, která se aplikují až s odstupem několika let. A nezapomínejme, že ještě před pár lety byl vývoj v F1 na prvním místě, viz. BMW/Will. a jejich atipický čumák ala žralok či manta.
Dynamický
Atypický
://
Dynamický
Atypický
://
Ou… ovšem 🙂
Ou… ovšem 🙂
Že přináší druhotné věci okolo, to nepopírám, ale to
Že přináší druhotné věci okolo, to nepopírám, ale to hlavní přinese až vývoj do F EV.