Magazínu Autoblog se podařilo získat špiónské fotky nové generace elektromobilu Nissan Leaf. Japonská automobilka o nové generaci prakticky mlčí, ačkoliv i nejnovější verze Nissan Leaf s 30kWh baterií už notně zastarává.
foto: KGP Photography / Autoblog
V konkurenci nových vozů jako Hyundai Ioniq Electric, ale zejména Chevrolet Bolt, Opel Ampera-e a chystaného Tesla Model 3 už šest let starý Nissan Leaf konkurenci jednoduše nestačí.
NEPŘEHLÉDNĚTE Nový Nissan Leaf: mainstreamový vzhled, vyšší dojezd
Dlouhodobě se proto spekuluje o nové generaci elektromobilu Nissanu Leafu. Hodně napověděl koncept Nissan IDS s 60kWh baterií z roku 2015.
Nejnovější špionské fotky opravdu ukazují, že auto z něj bude vycházet a nejspíš si vezme inspiraci i z nového luxusního crossoveru Nissan Murano. Nissan také pro nový Nissan Leaf slibuje autonomní řízení ProPilot.
foto: Theophilus Chin
Na veletrhu CES 2017 údajně zástupci automobilky Nissan magazínu MotorTrend potvrdili, že nová generace Leafu by měla jít na trh „velmi brzy“, vybavena prvky autonomní technologie ProPilot. Očekává se, že Nissan ukáže novou generaci Leafu už letos a možná ji ještě letos i uvede na trh. Bylo by na čase.
Mě se bohužel zdá, že Nissan malinko promarnil
Mě se bohužel zdá, že Nissan malinko promarnil přiležitost. Tak jako Tesla je mnoho let přede všema ostatníma v luxusních el-autech. Tak ale i Leaf byl napřed před všema ostatníma, sice ne o tilik ale byl. Akorát mi teď připadá, že si nechal novou generaci Leafu na klasickej šestiletej cykl, což se mi zdá na takovýto auto strašně moc, Ne ani tak designově, ale v interiéru určitě, ale hlavně technologicky! V tuhle chvíli může starej Leaf konkrovat jen cenou a to ne zase tolik. Novej Leaf tu podle mě už měl být min. před půl rokem, předevšema ostatníma, a za další 4 roky další vylepšená verze, pořád o krůček vepředu… Ale zda se mi, že začíná bejt naopak o krůček pozadu. No ještě má trochu času se ukázat, model 3 tu ještě není…
Musíš si uvědomit, že nebýt Tesly a jejich snahy, není
Musíš si uvědomit, že nebýt Tesly a jejich snahy, není skoro nic ohledně EV. A dokud budou EV vyrábět především výrobci rakovin, tak se nic nezmění, oni nemají zájem EV rozšířit, je to od nich jen taková hra, dokud nepřijde Model 3, kde budou všechny automobilky rozsekaný na padrť, jestli do toho opravdu řádně nešlápnou. Do té doby jsou všechny EV jen parodií na EV krom Tesly.
Čudujem sa,že Nissan tymto kočkopsom bez siete nabijacich
Čudujem sa,že Nissan tymto kočkopsom bez siete nabijacich stanic vyprazdnuje prakticky pole TM3. A to sa tyka aj ostatnych tkz. tradicnych automobiliek…
Podle Greencarreport je to mula. Čili zbastlená stará Leaf
Podle Greencarreport je to mula. Čili zbastlená stará Leaf kabina, dveře a střecha na experimentálním podvozku s novým čumákem a zadkem. Baterie budou snad k dispozici dvě, 40 a 60 kWh.
Zajímavé je že do stejného prostoru jako má starej 24 kWh Leaf se u Zoe vejde 41 kWh baterka.
K odhalení dojde asi v Ženevě nebo Tokiu, na trh to dorazí 2018.
http://www.greencarreports.com/news/1108837_2018-nissan-leaf-spy-shots-our-question-on-electric-car-update
Zajímavý je, že na těch fotkách jsou dva vozy, každý s
Zajímavý je, že na těch fotkách jsou dva vozy, každý s volantem na jiné straně.
.
.
Minulý rok sa tu po lete písalo o Leafe 40kWh do konca roka.
Minulý rok sa tu po lete písalo o Leafe 40kWh do konca roka. Teraz je február a zasa len dáky náznak Leafu a vraj už tento rok. Zatiaľ to nevidím s elektroautami ružovo, všetko čo je v ponuke je cenovo mimo. A ak príde nový Leaf skutočne zo 60kWh batériou zasa to bude len posun ceny nahor. Kolo budú pýtať? 40000 eur? Dúfam že aspoň ojazdené 30kWh Tekna 6.6 verzie klesnú o rok-dva pod 20000.
Taky tu lidi odhadovali, že rok 2017 bude zlomový, ale
Taky tu lidi odhadovali, že rok 2017 bude zlomový, ale kromě lehkého šíření Bolta či Ampíry pouze na západě a loterie zda to Model 3 stihne do konce roku bude spíš ticho po pěšině. Tak snad jedině Zoe a Ioniq pár lidem spraví letos náladu. Možná letos doplácaj i ten pražskej Superčárdžr.
podle slibu by do konce letosniho roku meli postavit Eon-15
podle slibu by do konce letosniho roku meli postavit Eon-15 rychl.stanic projekt Fast-E, Čez 42 stanic Ten-T, nevim ze by nekde bagr hrabnul to budou mit teda honicku
To budou ty stanice za evropský dotace?
To budou ty stanice za evropský dotace?
jo melo by to byt letos hotove
jo melo by to byt letos hotove
Času dost, Vystrkov počali v březnu, v červnu se již
Času dost, Vystrkov počali v březnu, v červnu se již nabíjelo. Chci věřit, že to letos dají.
No měla by to stihnout do Q1/2018 pač to už budou dodávat
No měla by to stihnout do Q1/2018 pač to už budou dodávat nejspíš i Teslu 3 a ta bude pravděpodobně technologicky i zrychlením někde jinde. Budou mít dost hlavu postavit to cenově někde mezi 880-1000tis s 60kW baterkou aby to lidi kupovali jako dřív a nebrali radši krapet dražší Teslu 3 nebo Bolta.
Bolt aj Tesla 3 bude dakde pri 45000eur len začínať…a
Bolt aj Tesla 3 bude dakde pri 45000eur len začínať…a Tesla 3 asi v základe 55 kWh.
Tesla 3 základní cena 35 000 dolaru. Bez DPH asi, ale i tak
Tesla 3 základní cena 35 000 dolaru. Bez DPH asi, ale i tak je to s dph 42000, a navíc dolaru, TJ. Euro ještě min.
Krásny jednoduchý prepočet ale tak to určite nebude a
Krásny jednoduchý prepočet ale tak to určite nebude a tesla 3 sa pod 42 000 určite nedostane. To auto sem treba doviesť , poskladať a zaplatiť clo! Takže pod 45 000 to nebude.
Kedze sa v EU posklada, tak sa clo neplati, ale aj tak
Kedze sa v EU posklada, tak sa clo neplati, ale aj tak suhlasim, že cena pod 42.000 Eur by bolo prijemne prekvapenie.
Baterka bude 47kWh (2/3 z testovanej 70kWh) vyuzitelna kapacita, čo na dojazd 350km staci (cx 0,21) – samozrejme nie po dialnici.
Aj tak som ale presvedceny ze z vinimkou trhu kde je dotacia na ine EV ako Tesla (Slovensko) bude TM3 bezkonkurencne auto. U nas to dotacia predsa len mierne pomeni.
Neviem ci stačí vybrať batériu a odmontovať kolesá aby
Neviem ci stačí vybrať batériu a odmontovať kolesá aby sa obišlo clo.
Pokud to nevíš tak Tesla má montovnu v Holandsku, takže
Pokud to nevíš tak Tesla má montovnu v Holandsku, takže jen vo sundavání koles a odmontovávání baterie to asi úplně nebude.
Viem ze to montujú v Európe.. Len neviem rozsah montáže.
Viem ze to montujú v Európe.. Len neviem rozsah montáže. Ale dáka veľká asi nebude.
Povodne v Tilburgu montovali na teslu blok zadnej napravy s
Povodne v Tilburgu montovali na teslu blok zadnej napravy s motorom a invertorom, bateriu a kolesa – na neplatenie cla aj to stacilo.
Teraz navyse davaju naplne klimy, chladiacich kvapalin a montuju airbagy, ktore sa transportuju osobitne.
Testovaciu trat maju teraz vnutri novej 500m dlhej budovy fabriky.
Pokud budou chtít evropský trh rozumně zásobovat, tak tu
Pokud budou chtít evropský trh rozumně zásobovat, tak tu stejně musí udělat normální fabriku. Totéž v Číně.
Šacuju to na 1.050.000Kč. Což teda vypadá dost levné.
Šacuju to na 1.050.000Kč. Což teda vypadá dost levné.
Na webu píšou že výroba začne „mid 2017“ tak to sem teda
Na webu píšou že výroba začne „mid 2017“ tak to sem teda zvědav, kdy dodaj první kusy. Žil jsem v dojmu, že začínaj až koncem roku.
Jak dlouho to tam takhle visí, od začátku nebo to upřesnili?
Testování výroby předvýrobních kusů začíná 20. 2.
Pokud ČNB zruší intervence, tak v době, kdy bude M3
Pokud ČNB zruší intervence, tak v době, kdy bude M3 reálně k dispozici může být klidně dolar pod 20Kč, takže k čemu je teď něco počítat.
Radši 10-15procent prihodit za Teslu než se babrat s Leafem.
Radši 10-15procent prihodit za Teslu než se babrat s Leafem.
Viděl jsem dost případů, že si lidi v Americe po tom co
Viděl jsem dost případů, že si lidi v Americe po tom co mohli konečně votestovat Bolta raději připlatili na nejlevnější Teslu. Velmi zajímavé věci se dějí. Elektroauta mají vysokou nakažlivost. Jen houšť 😀
Můžeš některé z těch případů nějak doložit? 🙂 Jen
Můžeš některé z těch případů nějak doložit? 🙂 Jen pro zajímavost.
Jak se takový lidé dokládají? 😀 Přihlaš se na Bolt a
Jak se takový lidé dokládají? 😀 Přihlaš se na Bolt a Volt owners FB skupiny a sleduj cvrkot jak lidi píšou svoje zkušenosti a peripetie s výběrem.
–
–
Tipnu si, ze tech „dost pripadu“ bude jeden dva kriklouni na
Tipnu si, ze tech „dost pripadu“ bude jeden dva kriklouni na FB… Ostatne jako tady dieslovi antidieslove…
Podle sebe soudím tebe.
Nazdar křikloune.
Ještě, že tam
Podle sebe soudím tebe.
Nazdar křikloune.
Ještě, že tam není tolik sociálně deprivovanejch exotů jako tady u nás. 🙂
Kravina.Tesla tady nema zastoupeni a pokazde jezdit ven je
Kravina.Tesla tady nema zastoupeni a pokazde jezdit ven je velka ztata penez a casu….
Dá se očekávat, že pokud chtějí prodávat statisíce M3
Dá se očekávat, že pokud chtějí prodávat statisíce M3 ročně, tak k tomu musí taky vybudovat patřičnou síť zastoupení a servisů.
Dle norské ceny Ampery-e si dovolím odhadnout německou cenu
Dle norské ceny Ampery-e si dovolím odhadnout německou cenu 39.900€ včetně 19% DPH. A pozor to se bavíme o skoro plně vybaveném autě (do Evropy se zatím žádné jiné verze než Premium dodávat nebudou)!