Nový Mitsubishi Outlander PHEV pro rok 2017: více dojezdu i rychlejší nabíjení

Jedno z nejprodávanějších aut do zásuvky za rok 2016 se dočká faceliftu. Mitsubishi Outlander PHEV ve verzi pro rok 2017 získává o fous vyšší dojezd, lepší zrychlení a rychlejší dobíjení.

Superúspěšné SUV do zásuvky, to je Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Plug-in hybrid Mitsubishi Outlander PHEV patří k nejlépe prodávaným autům do zásuvky v Evropě. Byl například nejprodávanějším autem roku 2016 v Norsku. Už v květnu 2016 dosáhly prodeje 100 000 kusů.

Do roku 2017 vstupuje Outlander PHEV s mírně zvýšeným dojezdem čistě na elektřinu z 12kWh baterie – na 53 km. Zlepšilo se i zrychlení 0-100 km/h na 11 sekund, zrychlilo nabíjení CHAdeMO a přibyly bezpečnostní asistenti (např. detekce chodců). Auto může táhnout ve vleku až 1500 kg.

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Přibyl také mód EV Priority, který donutí auto jezdit pouze na elektřinu. Zajímavou novinkou jsou dále i pádla pod volantem, kterými si můžete upravovat sílu regenerativního brzdění (rekuperace). Ta se nám velmi osvědčila u elektromobilu Hyundai Ioniq Electric. V Británii začne cena novinky na v přepočtu 1,1 milionu korun.

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi
tisková zpráva

25 Comments on “Nový Mitsubishi Outlander PHEV pro rok 2017: více dojezdu i rychlejší nabíjení”

  1. Pani v Trencine si proste
    Pani v Trencine si proste koupila asi auto, na ktere ma penize. Tak ji to nezavidte a pochopte, ze nechtela ani iONa ani twizzy. Spise budte radi, ze zkousi jezdit elektricky a nemusite hned vsechno kritizovat, jak je vasim oblibenym zvykem. Spousta lidi jezdi uplne zbytecne ruznymi auty, o tom zadna. Co treba zavest diskuzi na tema, proc nekteri lide jezdi po meste Hummery se spotrebou mezi 25 – 30 litry benzinu ??? Nekolik takovych znam a prijde mi to naprosto iracionalni. Ego je jedna vec, rozum druha a ekologie treti…

    1. Pádla pod volantem má i
      Pádla pod volantem má i Smart. Ze zkoušených EV je to opravdu to nejlepší. Pádla se dají ovládat i malíčky (klikám vpravo – zvyšuji účinnost rekuperace, klikám vlevo – snižuji až do úplného plachtění). (Viz článek: http://www.elektromobily-os.cz/sites/elektromobily-os.cz/files/Zku%C5%A1enosti%20se%20Smartem%2002.pdf); (a fota: http://www.elektromobily-os.cz/sites/elektromobily-os.cz/files/Zku%C5%A1enosti%20se%20Smartem%20-%20foto.pdf)

  2. výhody?
    pani v Trenčíne

    výhody?

    pani v Trenčíne dochádza DENNE 35km do práce.
    Tankovala za celý rok jediný krát !!!!

    Tvrdenia že sa jej investícia nevráti si nechajte, lebo keby nekúpila toto, tak si kúpi ešte drahšie BMW bez plug-inu.

    Šetrí PHM, šetrí naše pľúca, pomáha zmeniť svet k lepšiemu 🙂

                1. A podle tebe patří vlek do
                  A podle tebe patří vlek do užitečné hmotnosti vozidla?

            1. Uff 35km v zimě?? To si
              Uff 35km v zimě?? To si paní co má na auto, co stojí přes milión, nekoupí na dojíždění do práce.
              Twizy v zimě pojede vzdálenost 35km cca 40minut a pokud je mi známo, tak nemá vyhřívané sedačky.
              Venku -13 stupňů a i normálním spalovákem jet pár minut do práce je za trest jak pro auto tak i pro řidiče.

                1. Méně výkonná,
                  Méně výkonná, levnější varianta:

                  velor-x-trike-na-vlastni-kuzi-nejlevnejsi-auto-v-cr-95551

                2. No to je spise totalni
                  No to je spise totalni plecka, tezce za hranou pouzitelnosti….

                3. Moje slova!!!
                  Bral bych

                  Moje slova!!!
                  Bral bych takové něco,jezdím sám a jen 25 km.Problém je,že to mám 1.5 km do kopečka a v zimě je to tak na hraně schopnosti mého Peugeotka 106.Proto by byl problém třeba s Ionkem dojet na místo kde mohu dobíjet a tak uvažuji spíš o hybridu.Cenově je zajímavý Lexus 400,jen je tam zas motor jako s tanku a pidi batérka.Outlander je novinka a tudiš drahý jako Volvo.Toš nemám to lehké,asi budu muset zůstat u LPG.

Napsat komentář