Opel Ampera-e s dojezdem 380 km bude v Česku až v roce 2018

Magazínu AutoRevue.cz se podařilo zjistit, že elektromobil Opel Ampera-e se v Česku objeví až v roce 2018. V jiných evropských zemích přitom půjde do prodeje už v červnu 2017.

Letos se čeští zákazníci přelomového elektromobilu Opel Ampera-e nedočkají. Mohou si pro něj ale klidně zajet do kterékoliv jiné země EU, kde se prodávat bude.
foto: Opel

Mluvčí českého zastoupení automobilky Opel se pro AutoRevue.cz vyjádřil v tom smyslu, že Česká republika se nedostala do první etapy zemí, kde by se auto mělo začít nabízet. Elektromobil Opel Ampera-e má být přitom jedním z prvních elektromobilů, které za cenu kolem 1 milionu korun nabídnou dojezd přes 300 km.

Dle evropské normy NEDC to bude dokonce přes 500 km, reálně ale spíš někde mezi 300 km až 380 km. Opel Ampera-e je evropskou verzí amerického elektromobilu Chevrolet Bolt.

Ten se v prodává už od konce minulého roku. Dosavadní testy potvrdily, že auto nemá problém díky 60kWh baterii ujet klidně 384 km na jedno nabití.

36 Comments on “Opel Ampera-e s dojezdem 380 km bude v Česku až v roce 2018”

      1. Slušně informativní
        Slušně informativní přestřelka pod tím druhým videem 🙂

        InternetDude
        It’s really more of an „LG Chem Bolt“, not chevy bolt.

        Erik Stephens
        Most supply arrangements with suppliers are collaborative efforts. I’ve personally worked on product design teams with Tier one automotive suppliers. The reason GM is working with LG Chem is that they are the only supplier with the capability to build batteries to GM’s specifications. So yes without LG Chem the Bolt would not exist. The president of LG Chem made no secret that they are trying to make a bigger play in the greater automotive supplier market. Rumour has it LG Chem gave GM preferential low pricing on the battery in exchange for supplier contracts on other components used on the Bolt EV. As I see it. It was win-win. But if Samsung demonstrated to GM that they could make batteries to GM’s specifications and for a desirable price there is nothing stopping GM then going to Samsung in a few years.

        InternetDude
        Not at all, LG Chem is the reason the Bolt exists, they are not a mere supplier of bits. http://www.autoblog.com/2015/10/21/gm-without-lg-chem-we-couldnt-build-bolt-ev/

        Erik Stephens
        How so? LG Chem is simply a vendor for GM designed components. GM even owns and controls the battery chemistry. LG Chem is nothing more than a supplier like Delphi, Visteon, Bosch and many of the other large automotive sub assemblers and suppliers.

      1. No ta cena je teda jestě strašně vysoká. Za 650 tis. si
        No ta cena je teda jestě strašně vysoká. Za 650 tis. si muzu koupit Skodu Superb 1.4 T benzin 110 kW a ještě me zustane 350 tis. na benzin. Tím padem se to auto nemuze vyplatit. Nevím, co je na tom tak drahé, kdyz motor je jednodušší, převodovka taky a ještě je auto menší, takže mín plechu.

  1. Sem zvědav zda ta letošní
    Sem zvědav zda ta letošní várka pro Evropu bude jen těch usouženejch 7200 kusů Ampér jak to někdo někde kdysi plácnul v diskuzi? 😀

    A propo proč se redakce Hybridu nezeptá rovnou u kováře v Oplu v Německu jaké si vymysleli zdůvodnění k neprodeji Ampér v ČR v letošním roce?

    A taky by se tu mohla udělat anketa kolik lidí by si Ampéru letos koupilo nebo o ní uvažovalo.

      1. Občas, ale to musím mít
        Občas, ale to musím mít vážně při cestě někde kolem, stát elektromobilem nedaleko a ještě se nudit, se do takového autosalonu zajdu z legrace zeptat. Od reakcí – elektrika nám nesmí přes práh nebo tady je autosalon, ne prodejna modelářů nebo elektrické vozíky pro invalidy nevedeme se občas dostaneme i k těm, které zákazníka považují za momentálně eko pomateného.
        V rámci léčby mu začnou ukazovat jako Vám – slovy pana Vegra – sračkomety a plynoprdy s různými vychytávkami za neodolatelnou cenu. To pak počkám (pokud rovnou neřeknu to mám ve svém autě už 3 roky nebo to můj mobil umí lépe) a nakonec prohlásím – když teda žádný nový elektromobil nemáte v nabídce, tak já budu ještě rok jezdit tím svým. Odkráčím k němu a projedu se jím kolem autosalonu.
        Je to taková drsná osvěta.

        1. opel,
          opel, pežot/citroen/micubiši, dacia/renolt, tam som neuspel, hoci by mali mať aspoň rámcovú predstavu o svojej značke. oproti tomu nissan, (na venkove nie) v „metropoli“ bol ústretový, po požiadavke na predvádzaciu jazdu ma kontaktovali z francie a následne díler (riaditeľ predaja osobne), kia podobne, hjundaj (venkovský díler) mi na otázku „či vedia kedy a kde“ ponúkol telefonát v okamihu doručenia (autá boli na lodiach) a potom predviedol hybrid a neskôr (iba stacionárne) elektrik. ten bol totiž už „predaný“ (spísaná žiadosť o úver). a snažili sa o maximálnu ústretovosť, … prvý predali, hybridu znížili (predvádzací kúpili mladí manželia) cenu, min jeden si klient objednal a na predajňu objednali min tri. oproti „zvyšku sveta“ neuveriteľné!

            1. Chápu to tak, že i když
              Chápu to tak, že i když je to přiznáno veřejně na video, tak je to vlastně neprokázaná konspiračka?

              Pak fakt nemá cenu s lidmi jako ty jednat, i když něco vidí, slyší furt opakují jsi retart mou víru nezničíš :D, s tebe bude oddaný stoupenec nového chalifátu paní Merkel 😀

              P.S. Příště napiš,že veříš a že tě nezajímá video dokazují opak, protože víra tvá je neotřesitelná…

  2. Tesla už teď má 100 %
    Tesla už teď má 100 % použitelných EV pro všechny účely. Koukám, že 100 % trhu bude mít dokonce i v kategorii vyšší střední třídy. Super, BMW, Mercedes, Audi budou padat na hubu, rakovinám smrt! 🙂

    Teslu po M3 už nikdo nikdy nedožene, konec rakovin se blíží, skvělé.

Napsat komentář