Japonská Honda i přes počáteční chvályhodnou snahu v posledních letech v oblasti alternativ výrazně ztrací. Pozice chce ale dobýt zpět v následujících letech. Připravila velký plán elektrifikace a už příští rok ukáže nový hybrid.
foto: Honda
Honda oznámila, že více než polovina nových modelů, které budou v USA představovány v následujících letech, bude nějakým způsobem elektrifikována. Nový hybrid bude pohánět hybridní pohon známý z modelu Accord Hybrid. Jinak půjde o zcela nové samostatné auto, podobně jako byly předtím obě generace Honda Insight. Vyrábět se bude v USA.
Mezi novinkami jistě nezapadne plug-in hybridní a plně elektrická verze dnes zatím jen vodíkového auta Honda Clarity. Ani s ním nemá Honda velký úspěch, podobně jako se zatím příliš neprodává ani vodíkové auto Toyota Mirai. Vážnými kandidáty na hybridizaci jsou mimo jiné Honda CR-V a minivan Odyssey, který byl aktuálně na autosalonu v Detroitu představen v nové verzi.
Honda se svým prvním
Honda se svým prvním hybridem skapala na brzkém odcházení baterek díky nevhodnému rozmístění a chlazení článků, zatímco to Toyota dokázala vychytat. Tak snad jim bude tentokrát přát víc štěstí.
off
Názorná ukázka
off
Názorná ukázka hořlavosti současných paliv
https://www.youtube.com/watch?v=7nL10C7FSbE
Moje prvni auto byl take
Moje prvni auto byl take civic crx.Skoda ze honda zaspala nakroceno po insightu meli dobre v roce 1997 jsem uvazoval o koupi (dovozu insightu do cr) kdyby pokracovali ve rozvoji kde ted mohly byt 🙂 Jinak Mazda napr to same.
Hyundai to názorně
Hyundai to názorně předvedl, každý si může vybrat to, co mu vyhovuje a čemu důvěřuje.
Cena – dojezd – tam to chce čas,ale směr je správný!
Honda to dožene!!!
Honda opět zaspala, tak jak
Honda opět zaspala, tak jak byla svého času špička mezi malými spalovacími motory, tak nezachytila nástup „downsizingu“ (až teď začne nabízet svoje turba) a o elektromobilech ani nemluvím, mají tak 5 let ztrátu na ostatní automobilky. Je smutné, jak lidé zodpovědní za strategii dokážou silnou automobilku zabrzdit… 🙁
Honda je stále špička
Honda je stále špička mezi benzínovými spalovacími motory,možná díky tomu,že nezachytila nástup downsizingu a špínu TDI vyrábí pouze pro nás evropany,protože to tak máme rádi.Že si všichni raději koupí jakési downsizingové TSI a do něj potom během pár let po součástkách další dvě,za to Honda nemůže,problém je jinde.
Ano přesně tak,
Ano přesně tak, čecháček raději podpoří německou automobilku Škoda, která patří mezi světový průměr ve spolehlivosti. Naopak Honda patří mezi špičku ve spolehlivosti,sám vlastním Hondu civic z roku 2002 a žádný problém.A navíc japonec nelže ve spotřebě. Osobně ověřeno.
To bylo špatně pochopeno,
To bylo špatně pochopeno, dosud jsem nikdy neměl vlastní auto jiné než Honda a nedám na její atmosféry dopustit. Myšleno to bylo tak, že automobilka mohla mít mnohem větší prodeje, kdyby se držela té „módní vlny“ a kdyby sledovala trendy, tak už teď mohla mít nachystán nejeden elektromobil. Jenže tak to u Hondy prostě je, buď zaspí tuto část, nebo to pak zabije cenou.
Ok,chápu.Honda prostě
Ok,chápu.Honda prostě nejde se stádem.
Za což jí patří i náš
Za což jí patří i náš dík (dlouho odolávali dieslům i turbům), bohužel jako značka tím (prodejně) trpí.
Jinak řečeno, ostatní
Jinak řečeno, ostatní postupně přechází z hybridů na čisté elektromobily, ale honda, které tak děkujete a nejde ze státem, přechází na hybrid?
Tomu říkám pokrok za který můžeme jenom děkovat a nikdy neříct, že to pos… Kdyby šli rovnou na elektromobili bez mezikroku hybrid, ale takto…
Čistý elektromobil s
Čistý elektromobil s dojezdem 500 km zatím není dostupný v cenové hladině 500 000 Kč. Hybridní technologii považuji za velmi dobrý nápad a dokáže plně nahradit dieselový motor. Hybrid má dokonce lepší spotřebu ve městě než diesel.
+1
+1
A včem je to pro mě
A včem je to pro mě výhodné? Mám navíšení ceny v takovém řádu, že mi to nedá rozdíl v benzinu(ceně co mě bude stát), ale dostanu dva systémy co musím platit v údržbě. Proč bych si neměl koupit jenom benzinák a jako druhé auto do rodiny cistý elektromobil?
Jedna věc je nadšení toho kdo na to má, druhá věc je moje situace, kdy se musím chovat ekonomicky, pro mě je to jenom přibližovadlo nic víc, já si zase za to co usetrim koupim DJ phantom nebo lepší foťák…
Je třeba srovnávat hybrid
Je třeba srovnávat hybrid versus diesel. Pověstnou spolehlivost hybridní Toyoty netřeba rozebírat.Jsem pro to, aby se přestaly vyrábět dieselové motory pro osobní auta. A to má plně nahradit hybridní technologie. A jaká údržba? Jen olej.
+1
+1
Naprostý souhlas,jen bych
Naprostý souhlas,jen bych ještě dodal,že jako jedni z mála se stále snaží držet nějakou kvalitu a také díky tomu jim cena vyjde vždy o malinko výše,takže prodejně opět trpí.Zase Hondě ze sebe nemusí být na blití,jak by mělo být celému dýzlšáde koncernu.V hybridech i BEV se také snaží(Insight,Accord phev,Fit EV,Jazz hybrid),ale ten prodej opět nějak pokulhává.S poctivostí to dnes moc nefunguje,chce to design,agresivní marketing s různými fígly a trochu vše ošulit.Viz Kia,Hyunda,koncern.