POZVÁNKA: Elektromobilita pro Vysočinu v mikroregionu Třešťsko

V pondělí 16. ledna 2017 proběhne v Hodicích nedaleko Třešti seminář spojený s přehlídkou elektromobilů a zkušebními jízdami. Je určen všem zájemcům o alternativní pohony osobních a užitkových vozidel, především však zástupcům obcí, kteří zvažují čerpání dotace SFŽP na pořízení elektromobilů pro obec.

K vidění a vyzkoušení bude mimo jiné i elektromobil BMW i3
foto: BMW

Vstup na pondělí akci je volný, zúčastnit se mohou i zájemci ze široké veřejnosti. Seminář se odehraje v kulturním domě a na přilehlém parkovišti. O úvodní slovo se postará Ing. Jan Hyliš, radní Kraje Vysočina. K dispozici bude většina současných elektromobilů dostupných v ČR.

Semináři poskytl záštitu Ing. Jan Hyliš, člen Rady Kraje Vysočina pro oblast dopravy a silničního hosporářství. K dispozici budou zkušební jízdy v elektromobilech. Případné dotazy směřujte na tel. 730 158 543 (T. Burian), nebo na tel. 733 279 125 (J. Křižka).

tisková zpráva

18 Comments on “POZVÁNKA: Elektromobilita pro Vysočinu v mikroregionu Třešťsko”

      1. Spěchej pomalu. Co se
        Spěchej pomalu. Co se vleče, neuteče, Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a máš 2 dny volna.
        On asi ČEZ nemá pro to zpoplatnění za kWh nic připraveno ani na stojanech (které umí jen čipy, ale o nefunkčnosti musíme poskytovatele informovat my, online neví nic), ani v zázemí (maximálně tak je schopen něco vyvěsit na FB nebo web, ale informovat stávající zákazníky online na email nebo SMS na mobil o odstávkách či nefunkčnosti, to ne). Takže problém bude asi v totální technické a technologické nepřipravenosti. To jim (jako už nezákazník, čekající na nepaušál) nezávidím.

        1. Kdysi jsem pracoval v Poldi
          Kdysi jsem pracoval v Poldi SONP. Obrovském kolosu kde se nic nedělalo, teda dělalo se jako. Plnila se pětiletka, ta poslední s úkolem namontovat do provozů 30000 počítačů. Tak jsme plnili, akorát tam byli na h…o. No a ČEZ funguje postaru syále stejně. Setrvačnost. Ono v našem regionu to je stále vidět ty stovky poldováků co si založili svoje firmy a pracují postaru, prodejci aut, drobní řemeslníci, no k zblití.

  1. Škoda, že to není
    Škoda, že to není nějaký normální sraz, je to relativně dostupné i pro mě s i3. Obce by měly místo nákupu elektromobilů spíš dostat dotace na výstavbu infrastruktury. Bylo by to podstatně užitečnější, než nakoupit elektromobil a pak postavit někde za vratama radnice nabíječku.

    1. Zdravím všechny
      Zdravím všechny elektromobilisty! Tato akce není sraz elektromobilistů (pondělí).Je cílená na starosty obcí a termín je volen s ohledem na termín podání žádosti o dotaci do konce března. Není to konference velkých společností, kde se nesmí mluvit například o pětikolících apod. Předpokládám, že se tam veřejně přednese, jak tomu všemu pomoci. Myslím, že tohle, co všichni potřebujeme, je zařízeno, aby zaznělo.

  2. Zrovna nedávno jsem chtěl
    Zrovna nedávno jsem chtěl jet s rodinou do kina v Jihlavě s Nissanem Leafem, bohužel jsem tam nenašel žádnou nabíječku (ani pomalou která by mi stačila), tak jsme to vzdali. Přes Humpolec se nám nechtělo….
    Takže super, že je snaha, ale chtělo by to ještě ty nabíječky….

      1. Jihlava, tak velké a
        Jihlava, tak velké a důležité město je opravdu velká bída a rychlo nabíječka by byla potřeba jak sůl. Jediná možnost dobíjet z běžné zásuvky 230V u společnosti Neosolar už není aktuální. Neosolar již nabíjení neumožňuje, prý z důvodu slabé přípojky a častých výpadků el. 27.12.2016 jsem u nich nakupoval, leč nabít abych dojel na Vystrkov jsem musel jinde.
        Tímto zasílám díky ochotným dobrovolným hasičům.
        Teoreticky se má situace brzy změnit.

      2. Mohu potvrdit, že je velká
        Mohu potvrdit, že je velká vůle stav nabíjení v Jihlavě změnit. Takže budeme jezdit do Jihlavy na kafe! Na EVmapě je čtyřkolík na benzině. Když jsem tam dobíjel asi hodinu a půl, jel jsem si zatím na e-koloběžce zařídit věci do města. Pak jsem tam nechal 50 Kč a pokračoval na Vystrkov. Pozor – pouze 25A! Jinak to vyletí.

Napsat komentář