Modernizovaná Škoda Octavia oslavila premiéru ve Vídni

Škoda Octavia je českým bestsellerem, a to i v kategorii CNG aut. Aktuální premiéra modernizované verze ve Vidní odhalila zajímavé novinky.

Historie bestselleru Škoda Octavia je nejprodávanější modelovou řadou značky Škoda. Od jejího debutu v roce 1996 bylo dosud na celém světě prodáno více než pět milionů exemplářů. V roce 2016 byla na celém světě prodáno 436 300 vozů třetí generace tohoto kompaktního vozu, což představuje zhruba 38 % celkového odbytu značky. V Evropě našlo svého zákazníka 255 100 vozů Škoda Octavia, což oproti předloňskému roku představuje nárůst o 4,2 %.
foto: Škoda

Škoda představujila novou verzi svého bestselleru v Akademii výtvarných umění ve Vídni. Výrazný design zaujme především přepracovanou přídí s děleným světlometem. Nové je také ambientní osvětlení interiéru.Nové jsou i asistenční systémy pro vyšší bezpečnost a komfort.

V nabídce Škoda bude rozsáhlá paleta motorů: tři motory TSI, tři motory TDI a jeden motor G-TEC ve výkonnostním spektru od 81 kW (110 k) do 135 kW (184 k). Předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier a šéfdesigner Jozef Kabaň v dvacetiminutové prezentaci, krátce před zahájením autosalonu ve Vídni, poprvé veřejnosti představili přepracované modely Škoda Octavia Combi a Škoda Octavia RS.

Nová příď a světlomety s technologií LED

Výraznou příď se širokou maskou chladiče dotvářejí nové světlomety krystalického vzhledu a ještě širší otvory pro vstup chladicího vzduchu s voštinovou strukturou v nově tvarovaném nárazníku. Přední světlomety mohou být nově vybaveny Full-LED- technologií.

Zadní koncová světla, která rovněž využívají technologie , nyní tvoří homogenní světelnou plochu ve tvaru písmene C. Škoda Octavia narostla o několik milimetrů do délky, rozchod kol vzadu vzrostl o 30 mm.

Škoda Octavia RS

Škoda Octavia
foto: Škoda

Přepracovány byl sdružený přístrojový panel a ovládací panel klimatizace. Nové ambientní osvětlení ve dveřích na bázi LED lze regulovat v deseti odstínech. Mezi nová Simply Clever řešení patří dva USB-konektory pro cestující na zadních sedadlech, sklopné stolky na opěradlech předních sedadel a vyjímatelná LED-svítilna v zavazadlovém prostoru verze s karoserií kombi, vyhřívaný věnec volantu a klíč s možností personalizace.

Užitečné systémy infotainmentu a Škoda Connect

Nová generace systémů infotainmentu je provedena ve skleněném designu a její kapacitní displeje reagují už na lehký dotyk. Navigační systém Columbus nabízí obrazovku s úhlopříčkou 9,2″, WLAN-hotspot a LTE-modul pro rychlý přenos dat. V Phoneboxu je možno indukčně nabíjet chytré telefony.

Škoda Connect nabízí perspektivní mobilní online-služby pro informaci a zábavu, jakož i pro podporu řidiče. Další služby běží přes Škoda Connect App na mobilním telefonu. Asistenční systémy pro zvýšení bezpečnosti a komfortu Elektronické asistenční systémy výrazně překonávají úroveň běžnou ve třídě kompaktních vozů.

Novinkou v programu jsou asistent pro jízdu s přívěsem, prediktivní ochrana chodců, sledování mrtvého úhlu Blind Spot Detect, Rear Traffic Alert a Crew Protect Assist, spolupracující se systémem Front Assist, včetně funkce nouzové brzdy City.

Rozsáhlá paleta motorů, převodovka DSG a pohon všech kol Pro modely Škoda Octavia a Škoda Octavia COMBI jsou k dispozici tři benzinové motory (TSI), tři motory naftové (TDI) a jeden agregát G-TEC (poháněný zemním plynem). Výkonnostní spektrum sahá od 81 kW (110 k) po 135 kW (184 k).

Vedle manuálních převodovek je pro všechny motorizace k dispozici také převodovka DSG. Verze 1,8 TSI a 2,0 TDI lze kombinovat s pohonem všech kol 4×4. Jako volitelná výbava je nabídce Dynamic Chassis Control (DCC), umožňující měnit charakteristiku tlumení od komfortní až po sportovní. Všechny motory plní normu Euro 6.

tisková zpráva

21 Comments on “Modernizovaná Škoda Octavia oslavila premiéru ve Vídni”

    1. tak to víš Sínusojda
      tak to víš Sínusojda Kabrňák, jednou seš nahoře pak zas dole a toho nevyhoděj když konzerva je doživotní socik. tam jde přeci o hrabálapaprťála dokať blbci sypou a dá se dojit tak proč ne že ;))

      novinky.cz/ekonomika/425399-byvaly-sef-volkswagenu-ziskal-narok-na-zlaty-padak-84-tisic-denne.html

  1. ZÁSADNĚ NETANKUJU na
    ZÁSADNĚ NETANKUJU na STANICÍCH kde je zároveň CNG !!

    Nechci tupou ránu do stehna vod konzervy !!!

    novinky.cz/krimi/419482-kamera-zachytila-vybuch-nadrze-na-plyn-pri-tankovani-na-svitavsku.html

    Na Státní Nemoc CNG platí lék jménem Kancl Blaník :)))

    stream.cz/blanik/10015582-vsichni-prezidentovi-muzi

    1. Cípísku, musíš vyrůst s
      Cípísku, musíš vyrůst s toho, kdy svět pro tebe jenom co není za humny 😀 ALe máš bod, zatím nejsměšnější demagogiucký kec proti CNG, že s benzinákem uhoříš není problém, ale že dostaneš ránu do stehna od CNG problém je, holt já raděj ránu a přežít, ty si klidně zemři smrtí uhořením, když už extrémy 😀

      P.S. ti normální, ne na levelu cipíska ví, že nebezpečí je nakonec i u aku tesly, ale je fakt, že k tomuto kritickému nestranému náhledu musíš znát a používat i hlavu…

      1. Dost stupidní rozvaha.
        Dost stupidní rozvaha. Před požárem máš určitou šanci utýct, ale před výbuchem ani náhodou! Posaď svoje děti na „bezpečný“ zadní sedačky pod kterejma je bomba natlakovaná na 200 barů a čekej si na tu tvojí ránu do stehna dál. Ale vopovaž se ke mně přibližit!!!

      1. „Vzhledem k několika
        „Vzhledem k několika (známých je cca 5 případů) výbuchům korodovaných tlakových lahví při plnění u vozů VW…
        „týbrďo no viďišto sem ani nevěděl nevedu kancl blaník :)) no každopádně od CNG VW rači dál… to víte no, LOBISTA je totiž takový novodobý Jánošík : Bohatým beru a na chudý seru ;)))))

  2. Modernizovaná Šáde
    Modernizovaná Šáde Octavia Dízl je TRAPNÁ a zde jsou 2 další důvody proč NEpodporovat RAKovinotvorný ŠÁDE DÍZL 😉

    blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/442326/dusan-21-sel-k-zubari-s-bolesti-ted-bojuje-o-zivot-nasli-mu-akutni-leukemii.html

    blesk.cz/clanek/zpravy-krimi/442540/posledni-sms-reporterky-leony-ktera-nahle-podlehla-leukemii-vedela-ze-umira.html

    Ani ubohých 15.000 státem sponzorovaných firemních prdítek na CNG to nezachrání oproti 600.000 ks lidových LPG :)))))
    IKDYBY SE TO MILIJÓNKRÁT V TISKU VOPAKOVALO!!
    PS: jak je snadné do automobilky infiltrovat špeka ;))))))

    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

    1. … nehledě na to že
      … nehledě na to že firemní VW na zemní plyn METAN co METÁ neboli ROZMETÁ DO OKOLÍ neboli EXPLODUJE čemu se ve zkratce říká CNG je pěkný 200 atmosférový šlupkovič ;)))

      novinky.cz/krimi/419482-kamera-zachytila-vybuch-nadrze-na-plyn-pri-tankovani-na-svitavsku.html

Napsat komentář