Tesla dle očekávání zrušila verzi Tesla Model S P90D a naopak přidala příplatkovou celoskleněnou střechu. Představila také pětimístný Model X.
foto: Tesla
Jen před pár dny Elon Musk potvrdil Tesla Glass, nový typ skla, který využije také pro své solární střešní tašky. Kromě toho využije ale sklo i v elektromobilech, a to jako připravovaném Tesla Model 3, tak nově i již prodávaném Tesla Model S.
Nově je totiž možné si připlatit $1500 za celoskleněnou panoramatickou střechu. Z auta tak máte rázem unikátní výhled. A nebojte se, skleník z něj mít nebudete – Tesla Motors tvrdí, že sklo brání průniku 81 % tepla a 98 % UV záření.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Elektromobily Tesla vystoupaly na Tibetskou náhorní plošinu
Baterie Tesla si udrží přes 80 % kapacity i po 800 000 km
Tesla kvalitou připomíná německá auta ze 70. let, říká šéfinženýr Maserati
Další novinkou je zrušení verze P90D a připlatkového „ludicrous“ módu – ten je nyní pro všechny „P“ (Performance) verze standardem. Poslední novinka se týká elektrického SUV Tesla Model X.
Tesla nyní nově kromě šesti- a sedmimístné verze nabízí také pětimístnou se sedačkami, které lze sklopit naplocho. Po jejich sklopení nabízí auto 2,5 m3 zavazadlového prostoru, což je rekordní hodnota mezi luxusními SUV.
TM3 skleněná střecha
TM3 skleněná střecha nový foto
http://www.xautoworld.com/tesla/model-3-glass-roof-elon-party/
32 novejch foto TM3
http://m.imgur.com/gallery/VjiaP
Off
V Texasu zrovna spatřen
Off
V Texasu zrovna spatřen testovací eGolf se zřejmě větší baterkou nebo možná mula na novou baterkovou platformu.
Off
Časosběr instalace
Off
Časosběr instalace Tesla Powerpacku
https://vimeo.com/188070074
Nejvíc by mě u Xka
Nejvíc by mě u Xka štvalo, že nejdou vymontovat zadní sedačky a vrznout tam kolo v celku nebo tam rovnou spát jak slibovali u konceptu. To lze naopak u eSka, kde se po sklopení sedaček dá v pohodě rozestlat letiště a ještě zadní dekl vetknout do zadního vokna, aby vám nikdo nečučel do ložnice.
Teď zase slibujou, že se do TM3 vejde 2 metrovej sérf. Tak to sem fáákt zvědavej :)))
Z aut nedělám voňavku a nebojím se ho používat.
S tou poslední větou 100%
S tou poslední větou 100% souhlas. Auto se musí používat 🙂
tak u nove 5-mistne verze
tak u nove 5-mistne verze Xka tam urcite date cele kolo nebo zminovane letiste…
U 6 a 7-mistne verze nevim presne, ale mozna by nejaky majitel mohl zmerit kolik je tam mista na delku, kdyz se posunou sedacky ve druhe rade uplne dopredu…
Pokud by Tesla vynalezla
Pokud by Tesla vynalezla nejaky odolny druh skla, mohlo by byt rozbite celni sklo minulosti. Ma nekdo info jak odolne to sklo je?
Nepravděpodobné. Skoro
Nepravděpodobné. Skoro každé sklo se poškrábe. Navíc při velkém nárazu se rozbije i neprůstřelné.
Kdyby? Odolný sklo bylo
Kdyby? Odolný sklo bylo vynalezeno už dávno, jmenuje se to Gorilla glass a má to tu nevýhodu, že se vo to při nehodě zabijete jako vo kus železa a že se to při tý nehodě nerozpadne poslušně na 1000 drobných koustků s méně ostrýma hranama, tak jako současná předpisová autoskla. Uplatnění to našlo až u mobilů. Ale přesto všechno se ta firma dopracovala k bankrotu.
Čili dávejte si na majzla na to co si přejete, může se vám to vymstít ;D
Řešíte kraviny pánové,
Řešíte kraviny pánové, kdo potřebuje obří kufr? Čím větší kufr,tím více sebou taháte zbytečný krámy.
kazdy ma nejake prostorove
kazdy ma nejake prostorove pozadavky, nekdo si vystaci s kabrioletikem pro dva kde do kufru da v lepsim pripade tasticku s creditkama, a nekdo zas potrebuje rodinne auto kam nasklada celou 5-6 clennou rodinu a treba jeste s nejakyma hafanama
Třeba my. Tříměsíční
Třeba my. Tříměsíční dvojčata a výlet na týden k rodičům…
Tři měsíční
Tři měsíční dvojčata…. To je celkem 6 dětí…
To abych si pořídil
To abych si pořídil autobus 😉
A 4 chůvy a přívěs s
A 4 chůvy a přívěs s plenkama 🙂
Btw už jsem zažil i vychovateku k pouhým 2 odrostejším děckám na rodinné víkendové sportování a nebylo to v zahraničí 🙂
Kraviny řešíš zřejmě
Kraviny řešíš zřejmě jenom ty, pokud jseš schopnej sebou tahat zbytečný krámy a snažíš se to eliminovat pořizováním aut s menším kufrem, tak bude problém asi někde úplně jinde než v autě 😀
Sám s přehledem dokážu využít prostor a střechu velkýho kombíka na víkend a ještě mi to přijde málo. Každou věc, kterou naložím využiju a ještě jich půlku nechám doma, ani ručník už si neberu 🙂 Ty co jezděj v kombíku ve dvou už jsou obětí občasného přerovnávání věcí. A ty co ježděj rovnou v dodávkách a karavánech se nám smějou.
„Po jejich sklopení
„Po jejich sklopení nabízí auto 2,5 m3 zavazadlového prostoru, což je rekordní hodnota mezi luxusními SUV.“
tak o tehle vete silne pochybuju, videli jste nekdy sklopene sedacky na plocho v nejakem opravdu luxusnim SUV typu Escalade? asi ne ze? pak byste nemohli psat o rekordni hodnote u Xka, v Escalade se da naplocho sklopit zadni dve rady sedadel a plocha je tam naprosto extremni, ostatne Escalade se dela i v uprave pro 6 cestujicich kde jsou zadne 4 sedacky proti sobe, s trochou nadsazky by se dalo napsat ze do toho protoru co tam v Escalade je by se dala zaparkovat cela Tesla X 😀
Tesla X je spise stredni SUV nekde rozmerama mezi Q5 a Q7, zadnej velkej obr to fakt neni, kor na ameriku kde je to spise mezi mensima SUVckama 🙂 tech vetsich SUV je samozrejme docela dost co maj po sklopeni zadni/ch rad sedadel prostoru vice nez Tesla X, Escalade, Navigator, MB-GL, Landcruiser, LX570, QX80, Range Rover, a nekter z nich se delaji i v prodlouzenych verzich a nemaj navic svazitou zad jako tesla X
nehadam sa ale nabuduce
nehadam sa ale nabuduce svoje tvrdenie treba podlozit faktami. Najdite niekde objem kufru escalade pri sklopenych sedackach.
dakujem.
na strankach uvadi Cadillac
na strankach uvadi Cadillac 94.2 stop ctverecnych, coz je 2662 litru, pri 2 radach 51.6 stop coz je 1461 litru a 15.2 pro 3 rady sedadel coz je 430 litru zavazadelniku, a to pro zakladni verzi, dela se i prodlouzena ESV verze delsi o 41cm, u te objemy neuvadi
edit: aha tak uvadi je i u ESV a tam je to 120.9, 76.7 a 39.3, tedy na litry 3423, 2172 a 1113 litru zavazadelniku pro 1,2 a 3 rady sedadel
Model X má v 6 místné
Model X má v 6 místné konfiguraci 2180 litrů.
jako ze by ten pidikufirek
jako ze by ten pidikufirek za 3 radou sedadel mel 2180litru? :DD tak vetsi joke jsem jeste neslisel, ze tys jen vzal cislovku ze specifikaci Tesly (77 stop) a zapomel sis precist ze je to celkovej obem kufru vepredu a vzadu pri nepouziti 3 rady sedadel a sedacek maximalne posunutych dopredu?
jedinou vyhodou Tesly co se kufru tyce je jeho zadni hloubka a to ze ma jeste kufr vepredu, ktery se mimochodem pocita do celkoveho objemu kufru
ono vpodstate tech 2500 litru co se uvadi pro 5 mistnou verzi v clanku bude pravdepodoben taky jako soucet predniho a zadniho kufru, neb Tesla to uvadi dohromady
ok, beriem že 2662 je viac
ok, beriem že 2662 je viac ako 2500 ale ten minimálny rozdiel (7%) zásadným spôsobom vyvracia Vaše tvrdenie:
„s trochou nadsazky by se dalo napsat ze do toho protoru co tam v Escalade je by se dala zaparkovat cela Tesla X :D“
Elektromobil má totiž výrazne väčší vnútorný priestor oproti spalováku pri rovnakých vonkajších rozmeroch. Viac o tom už bolo popísané všade-možne, preto je možné, že (podla Vás stredné SUV) model X má takmer rovnaký kufor ako obrovský Escalade.
pekný večer
2500 bude vcetne predniho
2500 bude vcetne predniho kufru, Xko proste neni velke auto, je o neco vyssi a o asi 4cm delsi nez Sko a se splivavou zadi, nelze tedy cekat ze zadni kufr bude konkurovat velkum SUVckam co maj vzadu nesplivavou hranatou zad
Model X – 88 cubic
Model X – 88 cubic feet
Escalade – 94.2 cubic feet (+7,05% oproti X)
precti si to cele, Tesla to
precti si to cele, Tesla to uvadi jako soucet vsech uloznych prostor, tedy i ten kufr vepredu, proste vzadu rozhodne Tesla X nema takovej obri kufr a nema ho diky splivave zadi ani tak dobre vyuzitelnej jako maji jina SUV, ale ono je to stejne uplne jedno