Elektromobily Tesla vystoupaly na Tibetskou náhorní plošinu

Čínský klub majitelů elektromobilů Tesla podnikl s několika vozy Tesla Model X a Tesla Model S odvážnou cestu do nadmořské výšky 4500 metrů nad mořem. Sraz pod himálajskými vrcholky světa se vydařil.

Elektromobily Tesla Model S a Model X na Tibetské náhorní plošině, pod vrcholky Himálajů
foto: Tesla

Čína je pro Tesla Motors, a vlastně všechny automobilky, klíčový trh. Největší na světě. A podle nejnovějších zpráv připravený masivně akcentovat rozvoj elektromobility.

Jenže uspět na čínském trhu není nic jednoduchého, a to ani pro výrobce aut. Natož pro ty začínající. Tesla o tom ví své, nedávné karamboly v tamním vedení o tom dobře vypovídají. Jakákoliv podpora tamního prodeje se proto počítá.

elektromobily Tesla Model X před letištěm Daocheng Yading

Elektromobily Tesla Model X před letištěm Daocheng Yading. Jde o nejvyšší položené civilní letiště na světě. Bylo otevřeno v roce 2013.
foto: Tesla

Aktuální výlet party nadšených čínských elektromobilů na „střechu světa“ může na první pohled vypadat jako nevinné hraní. V širším kontextu tím ale Tesla utvrzuje své čínské zákazníky, že to tam s prodejem svých elektrických aut myslí vážně.

Také už se těšíte, až bude možné si ve vozech Tesla udělat výlet z portugalského pobřeží až do Himálaje a zpět?

Tesla

20 Comments on “Elektromobily Tesla vystoupaly na Tibetskou náhorní plošinu”

  1. Fuj, teď se mi udělalo
    Fuj, teď se mi udělalo nějak špatně. Čínský soudruzi co okupují Tibet zavírají a mordují Tibeťany si udělali radost a zarajtovali si hrdinsky se svýma plecháčema na území kde nemají co dělat. Takovou reklamu bych nechtěl ani kdyby mi za ní zaplatili.

              1. rozdil ceny mezi normalnim
                rozdil ceny mezi normalnim korydorem a rychlokoridorem neni as tak velkej, proto Cina ma extremni expanzi co se tyce rychlodrah, a je docela rozdil pokud by danou trasu vlak jel 2-3 tydny nebo tyden je docela znacnej

                ostatne plany na druhy transsibirsky koridor coby rychlovlak s odbockou na Peking spolu Cina s Ruskem jiz uskutecnuji, teda nevim jak Rusove, ale Cina to jiz stavi minimalne na sve strane coby soucast jejich site VRT 🙂 ac teda Cinany bych na stavbe tech trati chtel asi jen jako delniky a techniku a kvalitu by mel zabezpecovat spis nekdo jinej treba z Evropy, pac jejich bezpecnostni opatreni pro samotnej provoz zeleznice je dost tristni

                1. Čína a Rusko to jsou
                  Čína a Rusko to jsou trochu větší vzdálenosti než Evropa (třeba Německo) nebo ten náš státeček.

                2. precti si celej strom
                  precti si celej strom diskuze, reagujes asi na neco jineho, diskuze je o dalnici z Ciny do Evropy 😉 navic VRT jsou planovane jako mezistatni napojeni, jsme ve stredu Evropy a vlaky nas spise objizdej protoze objet nas je rychlejsi nez skrz nas projet co se vlaku tyce, takze cesky cestujici ma smulu a po CR se musi kodrcat pomalu i na trasach prez 400km

                  a jinak VRT jsou vhodne temer vsude od vzdalenozsti cca 50km, i mnohem mensi staty nez treba CR maji VRT a funguji jim velice dobre, je mnohem lepsi pokud je doprava na zeleznici nez kdys je na silnici, a to at je fosilni ci elektrifikovana

Napsat komentář