Čínský klub majitelů elektromobilů Tesla podnikl s několika vozy Tesla Model X a Tesla Model S odvážnou cestu do nadmořské výšky 4500 metrů nad mořem. Sraz pod himálajskými vrcholky světa se vydařil.
foto: Tesla
Čína je pro Tesla Motors, a vlastně všechny automobilky, klíčový trh. Největší na světě. A podle nejnovějších zpráv připravený masivně akcentovat rozvoj elektromobility.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Prodeje elektrických aut v Číně extrémně rostou
Tesla postaví další továrnu, pravděpodobně v Číně
Čína by mohla vyrábět v roce 2020 až milion elektromobilů ročně
Jenže uspět na čínském trhu není nic jednoduchého, a to ani pro výrobce aut. Natož pro ty začínající. Tesla o tom ví své, nedávné karamboly v tamním vedení o tom dobře vypovídají. Jakákoliv podpora tamního prodeje se proto počítá.
foto: Tesla
Aktuální výlet party nadšených čínských elektromobilů na „střechu světa“ může na první pohled vypadat jako nevinné hraní. V širším kontextu tím ale Tesla utvrzuje své čínské zákazníky, že to tam s prodejem svých elektrických aut myslí vážně.
Také už se těšíte, až bude možné si ve vozech Tesla udělat výlet z portugalského pobřeží až do Himálaje a zpět?
Nějak jsem pořád
Nějak jsem pořád nepochopil co je na té cestě odvážného, snížení výkonu tak jako u spalováku se bát nemusí a toho že by jim hned vařil chladič asi také ne 🙂
Možná se báli útoku mnichů.
Tibet cinani zabrali kvuli
Tibet cinani zabrali kvuli vode pro celou asii a ne pro blbou dalnici ))
Fuj, teď se mi udělalo
Fuj, teď se mi udělalo nějak špatně. Čínský soudruzi co okupují Tibet zavírají a mordují Tibeťany si udělali radost a zarajtovali si hrdinsky se svýma plecháčema na území kde nemají co dělat. Takovou reklamu bych nechtěl ani kdyby mi za ní zaplatili.
Nejrychlejší auto světa ?
Nejrychlejší auto světa ? Tesla Českého umělce .O 300 000kč nižší náklady ? (Palivo , Servis)
http://www.playtvak.cz/nejrychlejsi-auto-sveta-tesla-znameho-hudebnika-
http://oenergetice.cz/elektrina/elektromobilita/tesla-gigafactory-ma-podle-analytiku-cenu-50-miliard-dolaru/
Cesta by vedla pres zajimave
Cesta by vedla pres zajimave staty:Iran, Kazachstan, Afganistan, Pakistan atd. Zacatek cesty na divoky vychod na Ukrajine by byl asi jeste ten nejbezpecnejsi usek cesty 🙂
O zpatecni ceste je asi zbytecne nejak premyslet.
„Aktuální výlet party
„Aktuální výlet party nadšených čínských elektromobilů na „střechu světa“ … “
Nechtěl bych teda potkat třeba naštvaný čínský elektromobil ani kdyby byl sám, natož celou partu… 🙂
Ty čteš nadšený jako
Ty čteš nadšený jako naštvaný???
A jak vypada nadseny
A jak vypada nadseny elektromobil? Autor dal autu emoce, proto jsem zkusil emoce z druhe strany…
Ok
Ok
„Také už se těšíte, až
„Také už se těšíte, až bude možné si ve vozech Tesla udělat výlet z portugalského pobřeží až do Himálaje a zpět?“
jo na to se taky tesim, lec si myslim ze toho se nedockam, leda by to nekdo vzal letecky
Pokud Čína svůj projekt
Pokud Čína svůj projekt jedna cesta jeden pás, či tak nějak, kterým obnovuje hedvábnou stezku do Evropy bude chtít dotáhnout k dokonalosti, pak na slušné dálnici budou i Superchargery.
no spis si myslim ze to
no spis si myslim ze to dalnice nebude, mnohem uzitecnejsi by byla spise nejaka rychla zeleznice
Čína plánuje rychlovak do
Čína plánuje rychlovak do Evropy.
jj to vim, ale kdy se aspon
jj to vim, ale kdy se aspon zacne stavba je ve hvezdach, ono rychlovlak ma bejt i z Evropy do USA, pekne prez Rusko a Aljasku, a tenhle plan pokud vim stale i zije, ale taky se vpodstate nevi kdy a kdo to bude nakonec platit
Podle mého názoru je to
Podle mého názoru je to nesmysl. Tedy alespoň ten rychlovlak. Normální dráhu beru, to by se zaplatilo díky nákladům, ale rychlovlak se nezaplatí nikdy.
rozdil ceny mezi normalnim
rozdil ceny mezi normalnim korydorem a rychlokoridorem neni as tak velkej, proto Cina ma extremni expanzi co se tyce rychlodrah, a je docela rozdil pokud by danou trasu vlak jel 2-3 tydny nebo tyden je docela znacnej
ostatne plany na druhy transsibirsky koridor coby rychlovlak s odbockou na Peking spolu Cina s Ruskem jiz uskutecnuji, teda nevim jak Rusove, ale Cina to jiz stavi minimalne na sve strane coby soucast jejich site VRT 🙂 ac teda Cinany bych na stavbe tech trati chtel asi jen jako delniky a techniku a kvalitu by mel zabezpecovat spis nekdo jinej treba z Evropy, pac jejich bezpecnostni opatreni pro samotnej provoz zeleznice je dost tristni
Čína a Rusko to jsou
Čína a Rusko to jsou trochu větší vzdálenosti než Evropa (třeba Německo) nebo ten náš státeček.
precti si celej strom
precti si celej strom diskuze, reagujes asi na neco jineho, diskuze je o dalnici z Ciny do Evropy 😉 navic VRT jsou planovane jako mezistatni napojeni, jsme ve stredu Evropy a vlaky nas spise objizdej protoze objet nas je rychlejsi nez skrz nas projet co se vlaku tyce, takze cesky cestujici ma smulu a po CR se musi kodrcat pomalu i na trasach prez 400km
a jinak VRT jsou vhodne temer vsude od vzdalenozsti cca 50km, i mnohem mensi staty nez treba CR maji VRT a funguji jim velice dobre, je mnohem lepsi pokud je doprava na zeleznici nez kdys je na silnici, a to at je fosilni ci elektrifikovana
kolik ze by z ty cesty
kolik ze by z ty cesty zabralo dobijeni?
No s teslou by to zas takovy
No s teslou by to zas takovy problem nebyl, neni problem 2 hodiny jet, pak pul hodky pauza….