„Fully Charged“ je název skvělého pořadu britského herce a komika Roberta Llewellyna (Červený trpaslík). Stejně se ale jmenuje i nové promo-video automobilky Tesla.
Tesla Motors v novém propagačním videu představuje tří- čtyřčlennou rodinu z australského Queenslandu. Protože u protinožců není o sluneční záření nouze, využívá její dům solární elektrárnu.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla Model S a X se 100kWh baterií na cestě
Tesla otevřela v San Francisku svůj největší obchod v USA
Tesla propaguje cestování po Evropě ve svých elektromobilech
Hlava rodiny je navíc technologický nadšenec, takže jako rodinné auto slouží Tesla Model S. Nakonec stačilo přidat domácí úložiště Tesla Powerwall a máme tu energeticko-dopravní ekosystém značky Tesla ne nepodobný tomu, který ve světě počítačů už nějakou dobu provozuje Apple.
Mimo tema: dalsi test
Mimo tema: dalsi test potvrzuje velky realny dojezd ioniqu :
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/testy/hyundai-ioniq-to-je-ekologie-na-treti-v-atraktivnim-baleni_393896.html
Koupim si vysoky stozar pro
Koupim si vysoky stozar pro panely ktery dosahne nad mraky a muzu to mit i v Evrope.
Hezké, krásná příroda,
Hezké, krásná příroda, krásné domy, krásné předzahrádky a ploty, krásné trávníky – jako z pohádky. Jen nechápu jednu věc – jde o takového nadšence a má tam domácí úložiště Tesla Powerwall.
Nechápu ale, proč si takový nadšenec nezařídil, aby mu i ta baterie v Tesle model S nesloužila zároveň taky jako nějaký rozšíření toho domácího úložiště – vždyť se to přímo nabízí….No a pak by připojil do domácí sítě i auto a měl by další zálohu energie v autě i pro domácnost.
Asi proto, ze Svaty Elon TS
Asi proto, ze Svaty Elon TS tuhle funkci nenadelil?
možná protože, když se
možná protože, když se vrátí s Teslou domů, tak ji většinou už bude mít vybitou…
To ano, ale v sobotu a v
To ano, ale v sobotu a v neděli je auto doma a dopoledne se může nabít ze solárů a večer může elektřina sloužit i pro potřeby domácnosti. Nastavilo by se to tak, aby se baterie v autě vybila max na 50% tak, aby mohl jet v pondělí do práce. Auto by tak mohlo doplňovat domácí úložiště. Nešlo by o primární zdroj, ale o doplňkový zdroj k domácímu úložišti a pouze by rozšiřovalo jeho variabilitu.
tak to by určitě nebyl
tak to by určitě nebyl problém a třeba to tak má.. Proto si taky pořizoval to úložiště 🙂
Ano, bylo by to užitečné:
Ano, bylo by to užitečné: třeba když si manželka v neděli ráno vzpomene že chce abyste jeli na návštěvu tchyně, můžete se vymluvit, že auto je vybité protože si včera večer moc dlouho fénovala vlasy 🙂 Promiňte mi, jen vtípek…
Ale vážně: myslím že je praktičtější, když je auto pokud možno vždy připraveno na případnou delší neplánovanou cestu.
A navíc: solární systém by měl být navržen tak, aby výkon solárů a kapacita baterie byly v optimálním souladu. Pokud bude majitel v týdnu jezdit s Teslou do práce, bude celková kapacita baterií o víkendu větší než ve všední den. Aby se to o víkendu dalo využít (plně nabít), musel by se navýšit výkon solární instalace, který by ale ve všední dny nešlo plně využít.
A jak víte, že to tak
A jak víte, že to tak nemá?
pokud cerpate energii z
pokud cerpate energii z baterie jinak nez pohonem (a dalsimi systemy auta), ztracite na auto zaruku!
Jedina moznost tedy je pres 12V auto-zasuvku 🙂
No tak to je blbý, to je
No tak to je blbý, to je jako kdyby jste po Ferari chtěli, aby s ním majitel jezdil maximálně 50 km/h.
I když…. nad tím tak přemýšlím, možná je to proto, že Tesla s autem prodává i elektřinu zdarma a přirozeně se brání tomu, aby někdo nenabil auto zdarma na Teslka dobíječce a doma ho nevybil a tak to opakoval stále dokola.
Nicméně mohli třeba dát variantu, že si někdo koupí auto bez možnosti zdarma nabíjet auto – no a pak by to mělo smysl – (přirozeně by auto mělo být levnější).
zapominate jeste na to, ze
zapominate jeste na to, ze Tesla dava zaruku nejen na auto jako na celek, ale i na baterii na 8 let. Pokud by ji nekdo pouzival jako zalozni zroj, mohl by ji zhuntovat rychleji nez jezdenim.
Hmm, to by taky mohl být
Hmm, to by taky mohl být důvod… Asi máte pravdu.
I větší domácnosti se
I větší domácnosti se vejdou s celkovou spotřebou do 1000 kWh/měsíc, i kdyby „jeli“ pouze na elektřinu z Tesly, tak je to nějakých 150 cyklů za rok. Li-ion by měla v pohodě vydržet přes 2000 cyklů, takže bych se o životnost moc nebál, i při kombinaci s ježděním to těch 8 let dá. U Ionu by to bylo něco jiného :).
Třeba naše domácnost má spotřebu odpovídající 18 tisícům km v Tesle za rok :).
hlavně že to je na
hlavně že to je na YOUTUBE
youtube.com/watch?v=voOvrNEahDA
http://www.fullycharged.com se
http://www.fullycharged.com se také jmenuje Londýnský obchod s elektrokoly a Robert o něm udělal jeden z posledních dílů.
Zajímavé, díky za tip.
Zajímavé, díky za tip.
Robert Llewellyn hlavně
Robert Llewellyn hlavně hraje Krytona v tom Červeném trpaslíku!
A my ho za to ctíme :).
A my ho za to ctíme :).
Robertova show se jmenuje
Robertova show se jmenuje Fully Charged, na youtube pod fullychargedshow.
Ani opsat už to neuměj,
Ani opsat už to neuměj, ani copy and paste už nezvládaj ty dnešní tvůrci infernetu ;D
„Y“ se nám někam
„Y“ se nám někam zatoulalo, byl tu asi taky pan Ford! 🙂 Děkujeme.
Tříčlená rodina, co má
Tříčlená rodina, co má čtyři členy :))
Jé, to druhé prtě jsem
Jé, to druhé prtě jsem přehlédl, pardon.
u Tesly je auto taky členem
u Tesly je auto taky členem rodiny. Večer se vrátíte a dáte mu napapat… 🙂