Tesla propaguje cestování po Evropě ve svých elektromobilech

Tesla do přímé reklamy v televizi či tisku neinvestuje. To ale neznamená, že by její PR oddělení sedělo se založenýma rukama. Právě naopak.

Díky celoevropské síti nabíječek Tesla Supercharger (včetně ČR) mohou majitelé vozů Tesla brázdit kontinent křížem krážem
foto: Tesla

Tesla Motors neustále připravuje zajímavý nový obsah, kterým se snaží přilákat nové zákazníky pro své elektromobily Tesla Model S, Tesla Model X, případně Tesla Model 3.

Nedávno například Tesla pro modely X a S vydala nové video-návody. Nejnověji připravila nové video ve které představuje severské rodiny, které se svým vozem Tesla Model S cestují po celé Evropě díky síti nabíječek Tesla Supercharger.

Tesla

38 Comments on “Tesla propaguje cestování po Evropě ve svých elektromobilech”

  1. Délka vozu je 4483
    Délka vozu je 4483 milimetrů. Jako u každého svého nového modelu Š…… připravila několik chytrých a přitom levných řešení. Naprostou novinkou je zařazení škrabky na led do sériové výbavy. Bude mít své stálé místo pod krytem víčka nádrže. 🙂
    Njn vyhřívané přední sklo, které bych zapnul přes mobil je technologie science fiction.

    Dělají to v Tesle hezky.Tááákhle malým sousedem a ani škrabkou se nechlubí.

      1. a co by to melo bejt? to
        a co by to melo bejt? to video se samo nenatoci a lidi co dany spot pisou taky pravdepodobne nedelaji podobme spoty jako charitu

        vcelku prumerne reklamni spoty okolo minuty stoji mezi 5 az 10 miliony korun, je to prave na nekolik tydnu az mesicu pro nekolik desitek lidi, takova ta predstava ze nekdo vezme kameru a sam natoci „celovecerak“ za 2 dny je utopie

        Tesla dava na marketing samozrejme celkem velke castky, jen proste nasledne k propagaci materialu vyuziva jine kanaly nez je treba komercni TV, ciste ptakticky i sam Musk je marketingoivim nastrojem a Teslu neridi a nepropaguje zadarmo, nejaky dil financniho kolace si z toho ukrajuje a je treba to brat jako investici do marketingu, kdyby ten marekting nedelal, tak by delal neco jineho a nesedel jen celej den v kresle a nekoukal na sve imperium bez pricineni

          1. myslis tu celovecerni
            myslis tu celovecerni sracku? jo tak sracky se daj natocit i za par hodin, ale jen natocit

            ale ano ono se da za den natocit i kvalitni firlm pokud je kvalitni scenar a udela se kvalitni priprava, jenze prave ta priprava a scenar se delaji treba i mesice ;), nataceni samotne je jen jedna mala cast tvorby kdesi uprostred

            sam ted pripravuju film, a sranda to opravdu neni, jsou to stovky a tisice hodin prace spousty lidi jeste predtimnez se vubec natoci prvni minuta zaberu 😉 a ve chvili kdyy se dotoci, tak nastavaj dalsi stovky a tisice hodin lidi co z filmu udelaji neco na co se da koukat a da se to poslouchat 😉

    1. No pokud to chces brat takto
      No pokud to chces brat takto detinsky doslovne, tak to by musela tesla zrusit sve webove stranky a ze svych tesla shopu udelat pekarny, protoze i to je reklama, zeano. Ale pokud se odprostis od slovickareni a zhodnotis situaci jako dospely clovek, zjistis ze Tesla v porovnani s jakoukoliv jinou automobilkou utrati za marketing sve znacky a vozu radove milionkrat az miliardkrat min nez ty zavedene ropne hnoje. Mezitim se ale dostava do podvedomi tolika lidem, ze jim stoji za to chodit na hybrid a postovat prihlouple komentare jen aby vsem ukazali jak strasne je ta tesla vlastne nezajima a je to jen nesmyslna bublina. V tom nema Tesla obdoby.

      1. 🙂 ale jste smensy. jako
        🙂 ale jste smensy. jako kdyz blbovi dokazete, ze je blb. tak potom dela jenom bla bla bla bla bla 🙂 to, ze vase milovana tesla dela marketing efektivneji nez vsichni ostatni neznamena, ze ho nedela. koukam, ze na nektere lidi pusobi musk jako farar na vesnicke babicky. si mysli chudinky, ze pujdou do nebe. jinak by jste pochoplil ze zadna elektro a uz vubec ne tesla budoucnost nas v nejblizsich letech rozhodne neceka.

        1. Pokud si to nepochopil, tak
          Pokud si to nepochopil, tak ja netvrdim, ze tesla nedela marketing, ja tvrdim, ze za nej utrati milionkrat mene nez konkurence, jelikoz vetsinu marketingu pro ni udelaji jeji spokojeni zakaznici sami. Kdy naposledy si videl nekoho se skodovkou natacet propagacni klip na svojeho superba?:) Jinak nadavky do ovci a fanatiku zacnou ve chvili kdy dojdou argumenty. Elektrifikace dopravy je nevyhnutelna a je to jasna budoucnost, to ti rekne jakakoliv automobilka a nemusi to byt tesla. Ale pokud nejsi schopen videt sni toto, tak si u me idiot. A neber to jako urazku, ale lekarskou diagnozu.

          1. Treba tihle spokojeni
            Treba tihle spokojeni zakaznici?

            Pro neanglicky mluvici – v Dansku jsou cekaci lhuty na servis 2-3 mesice, (v Norsku 5-6 mesicu), neodpovidaji na telefony a maily, po prijezdu do servisu zakaznik zjisti, ze jeho rezervace je zrusena, pri nalezeni dalsi zavady se musi objednat znovu za dalsi 2-3 mesice…

            Jak nekdo poznamenal v diskuzi, a co teprve, az se na trh vrhne kazdy rok pul milionu T3…

            EDIT: nez to zase nekdo bude resit, rezervaci na T3 jsem si nezaplatil ne proto, ze nenavidim Teslu, ale proto, ze nechci sedan…

              1. Mozna se pletu, ten server
                Mozna se pletu, ten server ConsumerReports vypada dost americky, ale my nezijeme v Americe. Ty problemy jsou v Evrope a neni to prvni clanek, kde vidim plac na tezce poddimenzovane servisni kapacity. Ostatne, kdyz vezmu nasi koncinu, jak daleko je z Prahy do nejblizsiho Tesla servisu? Celodenni vylet?

                1. Do nejbližšího servisu
                  Do nejbližšího servisu Tesla z Prahy je to cca 350km. Tam navíc clovek dostane zdarma jinou teslu na cestu domu. Takze tam a zpet 8 hodin. Navic pekna zkušenost projet se jinak vybavenym autem…

                2. Vidim, ze prispevek dostal
                  Vidim, ze prispevek dostal edit, nojo Drazdany nejsou servis…

                  Vsak rikam,celodenni „vylet“,v horsim pripade dva…

                3. Tak ja mam viden 200km. Ale
                  Tak ja mam viden 200km. Ale i tak v tom nevidim problém. Drive jsem jezdil do servisu jen 80km, ale:
                  -musel jsem schanet odvoz a dovoz = další clovek + další auto = skoro stejně kilometrů dohromady a skoro stejně člověkohodin na cestě.
                  -jezdil jsem tam 2x rocne, ne jednou, olej se holt po 20tkm vyměnit musí.
                  -stálo to víc u auta za polovic oproti tesle.

                  EDIT: Jsem si neuvedomil ze i z Prahy je Viden bliz 325km většinou po dalnici…

            1. Aha tak oni v Dánsku díky
              Aha tak oni v Dánsku díky pomatený daňový a přispěvkový politice prodaj za 3 měsíce tolik aut jako za celý roky, a místní hysterka Eryk z toho hned udělá celosvětovou kauzu 😀 😀
              To se nedivím, že servisy nestíhaj, když tam vláda dělá takovej čurbes. To by se stalo jakýkoliv automobilce a žádná by kůli tomu nestavěla nový servisy, aby pak další léta neměli do čeho píchnout.

          2. za Q2 2016 maji ve zprave ze
            za Q2 2016 maji ve zprave ze za PR utratuili $26 milionu, safra milionkrat vic dela $26 bilionu, ktera automobilna na tehle planete dava tolik na PR? vzdyt zadna automobilka na tehle planete nema ani takovou hodnotu 😀 takovou sumu nedavaj na PR ani vsechny automobilky dohromady

                1. to si vyřeš s ním ;D
                  Ford

                  to si vyřeš s ním ;D

                  Ford 6. místo s 2,5 milardou $
                  Fiat Chrysler 8. místo s 2,2 miliardou $

                  Ale 3 miliardy a 26 milionů to je panečku taky sakra rozdíl. 🙂

                2. 26 mega byla za Q2-2016,
                  26 mega byla za Q2-2016, celorocni jsem nikde nehledal, takze rekneme rocne 100 mega

                  ano je to rozdil 30 nasobnej, ale taky ty dalsi znacky prodavat tech aut vic nez 30 nasobek, ja rozporuju vpodstate jen to ze Tesla dava do PR a reklamy, kde nekteri tvrdi ze do reklamy nedava Tesla nic, coz je nesmysl, dava a nejsou to zrovna male penize 🙂

                  Tesla vpodstate uzmula zakazniky kteri chteli EV a chteli EV s velkym dojezdem, do par let ale bude mnohem vic konkurence, a i v Tesle musej vedet ze spousta z jejich zakazniku neresi jestli je to Tesla nebo jina znacka, a o tyhle zakazniky pak budou musej bojovat, a treba i reklamou

                3. Esli to je Tesla nebo není,
                  Esli to je Tesla nebo není, to řešej jen ty co jí nesnášej, trolové, grafomani a pár těch co na ní nemaj a potřebujou se vymezovat.
                  Ostatním je to celkem u zadele a řešej jenom velkej dojezd, síť super dobíječek k dispozici a užitný vlastnosti. Čili, že se jim tam vejde celá rodina + že to vypadá jako normální auto. Až jim to samý nabídne někdo jinej tak půjdou jinam. Zatím se na to všichní zvysoka vyprdli, takže jim nezbejvá nic jinýho než si kupovat neodělky z Fremontu 🙂

          3. to, ze je elektrifikace
            to, ze je elektrifikace dopravy nevyhnutelna je blbost. co je zadouci je ekologizace dopravy. ale kazda ekologie neco stoji. jeste vetsi blbost je, ze je nevyhnutelna lion baterkizace dopravy. tohle jsou sny. vase, hlavne a vzhledem k tomu, ze jsou to i sny jednoho miliardare, ktery vam dava nadeji, ze vase sny se stanou realitou, tak ho zboznujete. realita je nekde uplne uplne jinde. i kdyz elon dokonci svoji slavnou tovarnu na baterky, tak to, na cem bude vydelavat budou prave ty baterky. jeji vlyv na elektrifikaci dopravy bude pramaly. jeste mozna par planovacu si to bude myslet, tak to bude dotovat. to je vsechno. si to prepocitejte a proberte se. zatim se jako jedna z mala cest jevi jako hybridizace dopravy. tohle je realizovatelne a financne jeste unosne. na baterkizaci zapomente. dokud nekdo konecne neprijde na nejakou baterku. a ta se zatim nerysuje.

          1. no podle statistik dopadu
            no podle statistik dopadu cizich teles je na tom Mars krapet hur nez Zeme i presto ze je mensi a ze je vpodstate sledovanej jen okrajove, takze az se nejak bude ritit planetka… tedy asteroid, bude to spise Mars kde se to zjisti „pozde“

            jako chapu cestu posadky na Mars, je to proste meta v „dobivani“ vesmiru, a asi bude super tam i dozit a umrit, …pokud to teda nebudou roky, pac to bych se tam asi dost nudil 😀

    2. Chevy každej rok vyhazuje
      Chevy každej rok vyhazuje za reklamu miliardy dolarů, hlavně proto aby ty jeho křápy vůbec někdo kupoval 🙂
      Za Machester united vyhodil 600 000 $ a bylo to fiasko! Tomu říkám rozumný využití investic.
      Se vůbec nedivím, že při každý krizi krachujou a žadoněj ve Washingtonu o pomoc, protože nemaj na chleba a pak letěj domů tryskáčem :D.
      Celej ten báječnej Detroid přivedli idioti ze starejch automobilek na buben a je to tam jedna ohromná vybydlená měsíční krajina v rozkladu, kterou opustilo miliony obyvatel. Místo aby ty prachy narvali do celý flotily rozumnejch aut, tak je narvou do reklamy a vyroběj pár kousků ekoaut, aby to nevypadalo až tak blbě.

      http://www.autonews.com/article/20140211/RETAIL03/140219965/chevys-$600-million-manchester-united-deal-turning-into-a-fiasco

Napsat komentář