E.ON snížil ceny CNG na všech plnicích stanicích

Od začátku května mohou řidiči na všech plnicích stanicích společnosti E.ON čerpat stlačený zemní plyn (CNG) za nižší cenu. Na většině stanic zaplatí řidiči 24,90 Kč/kg.

Plnící stanice CNG společnosti E.ON
foto: E.ON

TISKOVÁ ZPRÁVA

Kromě snižování cen stlačeného zemního plynu plánuje E.ON do konce letošního roku zprovoznit dalších 5 nových plnicích stanic .

Společnost E.ON v tuzemsku aktuálně provozuje 15 veřejných plnicích stanic CNG, na kterých mohou nyní řidiči tankovat stlačený zemní plyn za nižší cenu.

„Díky příznivým podmínkám ceny zemního plynu na zahraničním trhu mohl také E.ON snížit prodejní cenu CNG. Ekologické palivo je tak stále více než o třetinu výhodnější v porovnání s motorovou naftou,“ vysvětluje Petr Hrubý, odborník na CNG ze společnosti E.ON Energie, a. s.

V Brně, Českých Budějovicích nebo třeba v Břeclavi natankují řidiči nově za 24,90 Kč/kg. Na plničkách na dálnicích D1 a D5 stojí stlačený zemní plyn nově 25,30 Kč/kg, respektive 25,50 Kč/kg.

TIP: MAPA CNG STANIC

Řidičům se na plnicích stanicích provozovaných společností E.ON vyplatí při tankování využívat též E.ON CNG kartu.

„Držitelé karty ušetří na našich stanicích až 0,60 Kč na kilogramu CNG. Výše slevy je závislá na množství paliva, které natankují v kalendářním měsíci. Sleva se zákazníkům vždy spočítá sama, takže se nemusejí o nic starat,“ upřesňuje Hrubý.

E.ON letos rovněž plánuje rozšíření své sítě plnicích stanic. „Zatím poslední plničku jsme zprovoznili v Chrudimi ve spolupráci s  . Do konce letošního roku plánujeme provozovat dalších 5 nových plnicích stanic,“ dodává Hrubý.

tisková zpráva

22 Comments on “E.ON snížil ceny CNG na všech plnicích stanicích”

  1. Prestaň strašiť ľudí
    Prestaň strašiť ľudí Cipísek D .
    Koľko vozidiel zhorelo/vybuchlo na benzín ? na naftu , elektrinu ? a koľko ich ešte bude …. no veľa. Sú to len človekom vyrobené stroje a človekom ovládané stroje … čiže človek je príčinou hlavne .. nečudoval by som sa že tam bol nejaký technický problém ktorý sa zanedbal … “ veď to ešte vydrží“ a bolo boom . ďalšou podstatnou vecou je že tam nevznikol požiar,čo by bol omnoho väčší problém , horiace auto pri výdajnom stojane = katastrofa.

  2. Nedávno jsem tady u jiného
    Nedávno jsem tady u jiného článku s někým polemizoval o bezpečnosti CNG a tvrdil jsem, že je tak bezpečný, jak jsou bezpečné jeho bezpečnostní systémy. Pokud dojde k lidské chybě, je to průser. Tady k chybě došlo a dopadlo to ještě dobře.
    K článku tolik, že i po slavném zlevnění je o dost dražší než LPG.

        1. Dáte nám sem prosím
          Dáte nám sem prosím nějaká čísla? Jakou máte spotřebu CNG a LPG a jakými auty jezdíte? Je to tovární zástavba CNG nebo dodělávka? Chápu, že výrobci se vždy budou snažit být optimističtí jen aby prodali. Zajímá nás ale taky srovnání z praxe.

          1. Jezdím na LPG a ve firmě
            Jezdím na LPG a ve firmě máme druhé auto taky na LPG (Dokkera).

            Já (s Kiou Rio) jezdím s dněšními cenami za cca 0,812,-/km vč. DPH při provozu čistě na LPG, v reálu je potřeba připočítat nějaký benzín (pár setin navíc).

            11,6×7/100=0,812

            Můj motor přepíná na LPG při dosažení teploty cca 25st. – v létě kromě ranního startu jedu furt na LPG. Na zimu mám zakrytovaný předek, takže taky moc není problém (většinou do 500m mi to přepíná na LPG).

            U Dokkera je to trochu jinak, tam se zahřeje na asi 15-20st. a poté při dosažení otáček cca 1600 otáček se přepne. I při teplém motoru po nastartování se hned nepřepíná na LPG, ale zase až po dosažení otáček.

            Na nejstarším autě v rodině je LPG ruční, tedy sám si musím zapnout a sám vypnout, tam to přepínám hned po vyjetí z vrat (takže na benzín jedu asi 20 metrů) a v průběhu dne startuju na LPG (pokud auto stojí max 2 hodiny).

            1. Mara částečně
              Mara částečně odpověděl. Já mám Fabii z roku 04 přestavba BRC Seqvent Mimo město 5,4l LPG/100= 0,626Kč/km ve městě nebo na dálnici 6,2l = 0,72kč/100
              Dále mám Toyotu Previi 2,4vvti 115kw (pro ty co neznají rozměrově mezi VW Sharan a Multivan) s HL Propan mimo město 8,5l LPG, kombinovaná 10 a plně naložená s přívěsem 1,5tuny 12,5
              Fabia přepíná při venkovní teplotě 10st asi po kilometru, u teplého motoru během dne do několika vteřin, takže každý den spálím asi 0,08 litrů benzínu na v průměru 100km denně.
              Toyota startuje v létě rovnou na plyn, když je nižší teplota, pustím si přes telefon 15 minut předem bufíka , což mě stojí 0,125l benzínu a pak startuju rovnou na plyn s vyhřátým autem a teplým motorem.

      1. Tak určitě, akorát jenom
        Tak určitě, akorát jenom nechcete aby se to stalo zrovna vám to jsou pak všechny statistiku dost k prdu stejně jako když já jsem sežral celý kuře a vy nic takže oba jsem statisticky polonajedený.
        Výbuch je okamžitá věc, ale požár má aspoň nějakou prodlevu a lze zareagovat.

Napsat komentář