Tesla Model S nově se 75kWh baterií

Po nedávném odhalení 75kWh baterie pro Tesla Model X bylo víceméně jasné, že brzy se stejný upgrade bude týkat i Tesla Model S. Tesla to nyní oficiálně potvrdila.

Elektromobil Tesla Model S aktuálně prošel faceliftem díky kterému nabízí vyšší dojezd a upravený design přední části.
foto: Tesla Motors

V současné době je elektromobil Tesla Model S dostupný ve verzích s baterií o kapacitě 70 kWh a 90 kWh. Přitom nižší kapacita patří mezi nejprodávanější.

Tesla aktuálně potvrdila, že brzy nabídne verzi Tesla Model S 75D, tedy s baterií o kapacitě 75 kWh a pohonem všech čtyř kol. Bude to znamenat zvýšení dojezdu z 240 mil (384 km) na 259 mil (414 km).

Příplatek za tento extra dojezd bude činit $3000 (75 000 Kč). K objednání bude auto asi už od příštího týdne. A pravděpodobně souběžně s tím bude z nabídky vyřazena verze se 70kWh baterií.

Čím dál tím pravděpodobněji díky tomu vypadá i brzký příchod 100kWh baterie. Ta by pak mohla nabídnout reálný dojezd přes 500 km na jedno nabití u vybraných verzí Modelu S.

Tesla Motors

28 Comments on “Tesla Model S nově se 75kWh baterií”

  1. Nedávno se chlubili, jak
    Nedávno se chlubili, jak mají komplet baterii pod $195/kWh (samotné články pod $150), bral bych i 100% přirážku jako zisk, ale $600/kWh už mi přijde trochu nenažranost. Nebo tam budou i nějaké fičury navíc?
    Mimochodem nemá někdo prosím kompletní historický vývoj variant a příslušných cen Tesly S? Nemůžu to nikde najít.

    1. Spíše pochopili, že jim
      Spíše pochopili, že jim utíkají finance, protože bez problémů mohou. Jsou nejlepší a vzhledem, že konkurence spinká, tak ještě nějakou chvíli budou. Zdražují postupně s společně s vylepšováním a stále lepším zvukem značky. Dělají to prostě bezchybně.

        1. Doporučuji Vám si
          Doporučuji Vám si vůůůůbec, ale vůůůůc nepořizovat děti. Člověk od narození produkuje jen odpad, který zatěžuje životní prostředí. No řekl bych, že pozitiva rodinného domu převažují nad panelákem. To jako, že Vám ten byt někdo dá jako za komančů? Nebo, že celý život platíte nájem? I ten byt stojí peníze tak jako rodinný dům.

          1. Co je komu do toho jestli
            Co je komu do toho jestli mam nebo planuji deti? To je off topic. Kdyz jako ovce vetsina lidi v CR pouziva plastove jednorazove pliny, tak se nelse divit mnozstvi produkovaneho odpadu.
            Byt je nekolikrat levnejsi a pohodlnejsi nez barak. Barak s metrem travy okolo-jako to ma 99% novych domu ma nevyhody bytu+nejake navic.

    1. Bola by asi zbytočná
      Bola by asi zbytočná komplikácia, naraz ponúkať dve tak podobné verzie batérií. Predpokladám, že teraz nahradí 70->75 a neskôr 90->100 kWh. Spraviť to naraz by bolo marketingovo nesprávne. Novinky uvoľňujú postupne a priebežne, nech je o nich stále počuť 🙂

      1. Na jednu stranu jejich
        Na jednu stranu jejich postup naprosto chápu, na druhou stranu jako majitel Modelu S mě opravdu dopaluje, že si auto vyrobené v 12/2013 nemohu upgradovat na 4kolku, nemám možnost výměny sedadel (dnes konečně s větráním) a ani nemám šanci na autopilota. Přesto mě auto v plný palbě stálo 2,75 mil + DPH (verze P85+). Pokud chci tyto doplňky, nezbývá mi nic jiného, než auto prodat a koupit si novou verzi 🙁

        1. Verím, že toto zamrzí,
          Verím, že toto zamrzí, ale úpravy by boli určite veľmi náročné. Možno tá výmena sedadiel by šla, ale zvyšok je asi fakt zložitý. Aktuálne TMS sú o dosť iné autá oproti tým zo začiatku produkcie. Takéto rozsiahle hardwarové úpravy asi neposkytuje žiadny výrobca áut.
          Najlacnejší TMS 12/2013 P85 som našiel za cca 1,75 mil., ale neskúmal som výbavu a o Vašej výbave tiež nič neviem. Tak sa zdá, že Ste sa za tých ~2,5 roka vozili za ~35000 CZK mesačne.
          Za nový TMS dáte aj s autopilotom, 4×4, 90 kWh batériou, packom do chladného počasia a faceliftom okolo 2,9 mil. Až tak strašne nezdraželi 🙂

          1. Té jako by mě dopalovalo
            Té jako by mě dopalovalo že můj ajfoun 4 nemůžu upgrejdovat na ajfoun SE. Prostě nelze.
            Chápu vás, ale pokud vím tak nové TMS maj i přepracovanou konstrukci celýho podvozku.
            Zásadní upgrejdy byli jen pro majitele Roadsterů, ale těch bylo jen pár.
            Holt úděl prvních uživatelů nových technologií.
            Mě zase neskutečně dopaluje, že teď ani v dohledné budoucnosti nedosáhnu na pořádnej vojetej elektromobil natož aby to byl kombík. A úplně nejvíc mě dopaluje, že musím jezdit spalovákem a ještě asi dlouho budu :(((
            V Tesle jsem seděl jen v předprodukčním modelu, ale s elektrokárou jsem se ještě nikdy nesvez.

Napsat komentář