Pomozte nám udělat magazín Hybrid.cz lepší!

Magazín Hybrid.cz brzy oslaví neuvěřitelné 10. narozeniny. První křížek na krku s sebou přináší i potřebu zpětné vazby, o kterou bychom vás rádi tímto požádali.

Vyplnění krátkého dotazníku níže na této stránce vám nezabere déle než pár minut
foto: Hybrid.cz

Už téměř deset let přináší magazín Hybrid.cz každý den novinky ze světa elektromobilů, hybridů a mobility jako takové. Za tu dobu se kolem něj vytvořila početná komunita čtenářů a nadšenců.

Posíláte nám každý měsíc množství emailů s tipy, připomínkami a zajímavými informacemi. My jsme za ně samozřejmě rádi, posílejte dál!

Abychom si však udělali lepší představu o tom co si vlastně o magazínu Hybrid.cz myslíte a jak byste třeba chtěli aby vypadal do budoucna, připravili jsme krátký dotazník.

Je zcela anonymní a jeho vyplnění vám nezabere déle než dvě minuty. Pro nás to ale budou cenné informace, díky kterým budeme moct náš projekt dál zlepšovat.

Jestliže budete mít jakékoliv jiné připomínky či nápady, neváhejte nám je prosím sdělit třeba i v komentářích pod článkem. Děkujeme. Bez vás by to nešlo!

87 Comments on “Pomozte nám udělat magazín Hybrid.cz lepší!”

  1. 1) Frekvence článků – já
    1) Frekvence článků – já to vnímám tak, že se v poslední době zvýšila, a dokonce přibývají i o víkendu. Za mě: dříve málo, nyní akorát – víc bych toho nestíhal číst.

    2) Témata „Solární energie, větrná energetika, obnovitelné zdroje obecně“ a „Obecně výzkum a vývoj, včetně vesmírných technologií“ jsou taky zajímavá, ale myslím, že by si zasloužila samostatný magazín – bál bych se to mixovat všechno dohromady.

    3) Kdyby šlo nějak vylepšit vyhledávání v článcích, speciálně pro konkrétní modely vozidel – vyfiltrovat podrobné testy nebo i krátké články se základními údaji (např. kapacita baterie, dojezd, uvedení na trh, cena)
    a dále samostatně přehledy prodejů za uplynulá období.
    Přimlouvám se i za nějakou přehlednou tabulku parametrů vozidel, jak zde už někdo psal.

  2. Škoda, že v dotazníku
    Škoda, že v dotazníku nebyla nějaká kolonka pro napsání několika vět. Docela bych uvítal mobilní verzi stránek, jako je například na ekobydleni.eu. Hodně to zjednodušuje procházení na mobilních zařízeních (běžně mi vyskočí reklama přes celý displej, která zasekne telefon). Díky

  3. Dotazník jsem vyplnil už
    Dotazník jsem vyplnil už 3.5.
    Chybělo mi v něm volné textové pole, kde bych napsal případnou připomínku, co by se dalo na Hybrid.cz vylepšit atd. Místo toho to vlastně nahrazuje tato diskuze a podle toho to taky vypadá. Podle mě to není úplně správné. Připomínka je moje sdělení redakci a nemá smysl, aby mě někdo v diskuzi přesvědčoval, že moje připomínka není správná, protože někdo jiný má na stejnou věc jiný názor. Takže svou připomínku napíšu redakci mailem a hotovo.

    Teď něco, co podle mě do diskuze naopak patří.
    Původně jsem se do této diskuze už nechtěl zapojovat, ale když jsem včera, tj. 5.5. otevřel stránku Hybrid.cz a 3 ze 4 článků byly o Tesle, tak jsem si hned vybavil diskuzi pod tímto dotazníkem, kde někteří kritizují to, že je tu „přeteslováno“.
    No a čí je to chyba, že se tu tolik píše o Tesle?
    Je to chyba Tesly, že je tak aktivní, že je pořád něco nového?
    Nebo je to chyba ostatních automobilek, že setrvávají v zimním nebo spíš permanentním spánku a nevyvíjí žádnou nebo téměř žádnou aktivitu?
    Novinář může psát jen o tom, co se děje. Nemůže psát o tom, co se neděje.

  4. 1. Kde jsou odměny za
    1. Kde jsou odměny za vyplnění dotazníku??? 😀
    2. Kdy už konečně uděláte vlastním forum???
    3. Kdy změníte to předpotopní old skůl logo a ten strašnej dizajn stránek?
    4. Taky z ty okatý PR „články“ co jsou delší než dálnice jsou děs běs.

    5. Ty odkazy neustále lákající na 10 let staré novinky jsou naprosté webové fópa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nejvíc „miluju odkaz na čerstvý článek, že Škoda má nové logo!!! Tomu říkám horká novinka, ten si budete moct dát na hrobeček 😀

    PS Článků vo Tesle je logicky, nejvíc páč Tesla je zatím nejradikálnější a nejvíc mává s trhem a teď už i s celým autoprůmyslem a potažmo Silikon valej vůbec. Až bude takhle disruptivní ta bába z GM nebo Ford, tak se logicky bude psát víc o nich, ale jelikož tomu tak není, tak oba tyto molochy to musej nahrazovat masivníma a drahejma píár kampaněma 😀

    1. 1. Kdo má zájem o odměnu
      1. Kdo má zájem o odměnu za vyplnění dotazníku, nechť pošle na redakce@hybrid.cz svou poštovní adresu. Dostane od nás speciální malý dárek :).

      2. Fórum funguje dlouhodobě na hybrid.cz/forum/

      3. Zatím si na něj lidé nestěžují, takže budeme spíš průběžně inovovat než radikálně měnit.

      4. Budeme přidávat TL;DR;

      5. Víme to a budeme s tím v brzké době něco dělat.

  5. Ten dotazník na ajPedu moc
    Ten dotazník na ajPedu moc nefungoval. Už bez vyplnění ukazoval že je za 100% vyplněnej!!!! ::D
    U dotazu co mě nejvíc zajimá jsem chtěl zaškrtnout 4 chlívky, dovolilo mi to jenom 2, další 2 zůstali svítit se svatozáři a nešli vůbec zašrtnout. To samý se stalo u jiné otázky takže tu jsem nezaškrt vůbec, ale jelikož to od začátku svítilo jako 100% vyplněno tak je to asi jedno 😀
    I to odeslaní proběhlo prapodivně a nepřesvědčivě.

  6. Mě by se líbilo, kdyby
    Mě by se líbilo, kdyby načítání reklam nezpůsobovalo zasekávání stránek, někdy dosti dlouhé. Připojením to asi nebude, mám optiku s ping na hybrid 10ms.
    Dále, kdybych si mohl v profilu nastavit nezobrazování komentářů od neověřených a bylo to vidět u mého nicku. A to samé od uživatelů z mého osobního blacklistu.
    Jednoduché vkládání odkazů.

  7. >>>Co by to chtělo je
    >>>Co by to chtělo je aktualizvoat všemožné odkazy na články, nevím jak máte udělaný systém, ale možná by to chtělo aby se do bannerů nahrávaly jen články nového data, nikoliv 7 let starý text, ale to je stejný problém i na dalších webech tady z této produkce (konkrétně ekobydleni.eu)

    >>>Více článků i o jiných typech dopravních prostředků, samozřejěm hlavní domůnou jsou auta, ale před 5 lety vyšel rozhvor s ředitelem jedné z divizí Siemensu o budoucnosti železnice, nějaké pokračování by se možná hodilo, zkuste třeba ředitele CZ Loko pro změnu.
    Teď třeba probíhá oblet světa elektrickým letadlem, o tom by mohly být články, něco se jistě připravuje i na vodě.

    >>>Taky by se mohly hodit rozhovory s odboríky, neustále se tu rozebírá elektromobilita, co třeba udělat rozhovor s někým z některé z elektrotechnických fakult našich vysokých škol o tom jaké by mohly mít EV dopady na elektrizační soustavu. Nebo zkusit zjistit emise CO2 v podmínkách naší soustavy či soustav okolních zemí.

    >>>Možná seriál „Jak se dělají“ z prostředí místích výrobců vozidel, KGJ atd. ano taky jaksi propagační, ale možná zajímavější než závod EV vs. letadlo. Namátkou třeba TEDOM, CZ Loko, Škoda Transportation a další, sice to není úplně hybrid, ale ani Tatra by nemusela být špatný nápad. Nedávno se tu objevil teext o solar city, co zkusit kontaktovat dispečink Eonu (myslím že je v Brně) a udělat s nimi rozhovor o tom jak jsou připraveni na nástup EV a OZE? (pokud by tedy se v dohledné době výstavba odblokovala) Nebo jak zvládají provoz v extrémních situacích.

    >>>Občas by se mohlo hodit i něco o historii EV, ne třeba 100 let zpátky, ale třeba o tom jaké byly pokusy během těch nějakých 130 let co máme elektřinu jako použitelnou formu pohonu. Co třeba v 60. a 70. letech? U nás taky jeden pokus o EV byl. Dlouhou dobu jsou malé výzkumné ponorky na baterie, o tom by se mohlo taky občas něco napsat.

    >>>Taky by mohlo být zajímavé, jen pro srovnání, podívat se po tom co se k nám nedostane, různé samohyby a udělátka z Asie, Afriky, ano jsou to hrozné bastly, ale taky zajímavé, že EV nemusí být jen o drahých Hi-Tech Hi-End autech. Nebo třeba jak pokračuje akce (myslím to bylo na Pilipínách) s výměnou spalovacích tuktuků za elektrické. Nějaká americká celebrita loni zahájila nějaký projekt na elektrifikaci afriky skrze ostrovní systémy (pokud se pamatuji dobře), jak poračuje ten? Nebo třeba ta super destilační kolona Billa Gatese, jak je na tom teď?
    Myslím že by nebylo špatné se některým tématům věnovat i delší dobu.
    Třeba těmto. Ale to je zase obecná poznámka pro pana Hořčíka.

    1. Spousta zajímavých
      Spousta zajímavých připomínek +1
      Třeba na motorkáři.cz je v diskuzích přidaný odkaz v textu automaticky
      aktivní Samozřejmě jen pro registrované. Také tam je možnost příspěvek ostatními ohodnotit. Na mnohých jiných Internetových stránkách, není bez registrace možné do diskuze vstupovat. To je na Hybrid.cz pozitivní, že umožňuje vložit názor bez registrace Někteří uvádějí u neregistrovaných část IP pro identifikaci.
      Vytvořila se zde zajímavá komunita podobně deformovaných nadšenců Diskuze pod článkem přináší často hromadu doplňujících informací.
      Za mě je Hybrid.cz Už tet super <3

      1. ZACATEK OFF TOPIC
        Pokud je

        ZACATEK OFF TOPIC
        Pokud je komunista chtit pod clankem prispevky k tematu (pod clankem o Tesle k Tesle, tady „vylepseni serveru“) a ne milionkrat opakovane, ze t-booozstvo je nejbooozejsi a ostatni jsou pitomci, spiknuti rakovinove lobby, sezeni na vodikove bombe, diesel-jed…, tak ano, jsem komunista a jsem na to hrdy
        KONEC OFF TOPIC

        1. Co s offtopic je myslím
          Co s offtopic je myslím trochu problém, ono se k němu dá sklouznout z diskutování třeba nějaké vlastnosti vozidla, napříkald baterie, k obecnějším trendům a výhledům jejich využití, limitacím. U Myrai se třeba sklouzlo k diskutování toho jestli vodík vůbec ne, nebo jestli ne jenom u aut. Offtopic, nebo ne?

          To podobně u CNG busů, tam jsme sklouzli třeba i k diskutování obecné vhodnoti vozidel MHD pro jednotlivé účely a jednotlivé sítě. U motoru pro lokomotivy zase k výpočtu jestli by nebyly výhodnější akumulátorové lokomotivy. Ona to linie offtopicu je často taková nejistá.

          Co samořejmě mazat hned je spam, urážky a politické příspěvky pokud se přímo netýkají tématu článku, ono se jí nejde vyhnout pokud se budeme bavit o dotacích nebo podpoře EV, hromadné dopravy atd.

          Ale ano, pokud tu máme experty, kteří svou jedinou pravou pravdu cpou všude, pak je myslím opravdu vhodné taková vlákna mazat. Co je ale zase problém je to, pokud se takové vlákno vyvine v něco smysluplného.

          Navíc musíme brát v potaz jestli redakce chce nový systém totálně, nebo jestli to má být kosmetická úprava, jak je vidno z dotazníku, byl zaměřen více méně na obsah, ne na návrh stránky jako takové. Ono by nemuselo být totiž snadné tyto možnosti přidat a vyžadovalo by to třeba investici do nového systému, nebo zaplacení programátora. Ono se něco dá udělat z pozice uživatele, ale třeba možnost mazání vláken by mohla znamenat zasáhout do SQL dtabáze, nebo v čem jsou komentáře uloženy.

          1. Zrovna vsechny tyhle
            Zrovna vsechny tyhle priklady mi prijdou relativne k veci…

            Ja „experty“ mazat nechci (verim, ze maji sve priznivce, kteri se jejich prispevku nemuzou dockat), jen bych ocenil moznost nastavit, abych vylevy lidi, u nichz sum vyrazne prevysuje signal, mel moznost nevidet. Ale s tim se nikdo programovat nebude.

  8. hlavne, prosim vas nedelat
    hlavne, prosim vas nedelat tolik reklamu muskovi. stavate se totiz soucasti jeho strategie „marketing zadarmo“. server se nejmenuje elektromobily.cz ani teslaelektromobily.cz ani ani raketyelonamuska.cz server se jmenuje hybrid.cz hybrid, anglicky krizenec. kde mame prehled hybridnich vozu a jejic (alespon papirove) porovnani? kde mame dojezdy plugin-hybridu, take by zaujal prehled. kde mame seriozni prepocty navratnosti elektromobilu. urcite bych privital i clanky z jine oblasti nez dopravy. co me opravdu nezajima jsou marketingove pociny tesly jako treba obaly pro iphony od tesly pripadne zavody tesly s letadlem a jine marketingove akce tesly. trosku reality do toho elektro-tesla-silenstvi.

      1. „co to meleš“ … vskutku
        „co to meleš“ … vskutku vytribene argumentacni schopnosti.

        To ze Vas zajima pouze a jenom Tesla nezname, ze to zajima i vsechny ostatni. Najdou se taci ktere zajima LPG, CNG a ano i ten vodik.

        Pokud se nepletu tak Tesla neni neprodavanejsim elektromobilem celosvetove, evropsky a ani v CR.

        Takze reci cisel je logicke o Tesle vlastne moc nepsat!

      1. Přesně. Kdybych chtěl
        Přesně. Kdybych chtěl číst o blbostech, tak na novinkách a podobných je toho o tech. věcech dost. Jelikož jim ale Tesla neplatí, tak tam skoro nic o ní není. I když je pravda, že čím více mě toto téma zajímá, tak tím více sleduji spíše zprávy z USA. Už je zde totiž na mě moc málo článků denně. 😀

          1. Radši pak u
            Radši pak u yahoo:
            https://beta.finance.yahoo.com/quote/TSLA
            Ale jinak v práci máme i Bloomberk terminál.

            I když nejraději čerpám z
            https://www.google.com/finance?q=NASDAQ%3ATSLA&ei=mxIpV6nDAYnQswGwhoM4

            A v ČR jsem objevil takový vtipný web. 😀 Je to ale až moc pro Teslácké i když pro fanouška celkem ujde. Obsah nějakých článků je však dost sporný a většina se dříve nebo později objeví i zde.

            http://www.teslafan.cz/

            Jinak děkuji. 🙂

      2. tim, ze rikate, ze je
        tim, ze rikate, ze je potreba protivahu proti dennikum, co muska pomlouvaji jenom potrvrzujete ze hybrid take neni objektivni. muska proste prehnane chvali. a ja nechci ani jedno ani druhe. ja chci objektivni zpravodajstvi. mimochodem, ktere pomluvy mate namysli, pripadne ktere denniky?

        1. nene to tím neříkám.
          nene to tím neříkám. Říkám že Hybrid říká pravdu a jako bonus odkazy na historii případně možné budoucí cesty a to je vzácný. Jiné deníky nebudu teď to overovat, analýzu k oddělení pravdy od lži potřebuješ si proved sam, přesně si už ted nepamatuju, sem na jinym komplu 😉 Znám jen výsledek a to že některý jsou tesle méně a některé ještě méně nakloněni narozdíl od hybrida. Stručně jako ve škole E15 ještě jde snaží se objektivně, idnes už je céčko myslím, seznam stroze píše občas, abych nekecal pár za 4…. a 5tková kategorie jsou jasný pomlouvači autofórum aspol spalomotofanatici možná placený 😉 Rozumný člověk co si data nastuduje a věnuje tomu čásek dokáže prokouknout kdo kecá a z jakýho důvodu

          Borci jsou na DIIT.cz, Tesla občas, prioritní jsou pro ně Počítačový záležitosti Intel Amd Nvidia Cisco Ibm ……
          http://diit.cz/

            1. noo hraje v tom určitou
              noo hraje v tom určitou roli taky jak který redaktor ten clanek zrovna píše, střídají se, jasny. Auto.cz už se taky trochu polepšilo, o Tesle celkem objektiv ikdyž celkově jejich články 90% spalováky, ale dřív to bylo mnooohem horší obzvlášte „fokta“! 😉

              1. ze jsou na servru auto.cz
                ze jsou na servru auto.cz „90% spalováky“ mi prijde naprosto logicke, protoze tech 90 procent se mobilita kolem spalovaku toci. pokud chcete byt objektivni, nemuzete se tvarit, ze jediny druh pohonu je elektromotor a vsechno ostatni je fuj. elektromobily jsou hezke ale tak pro 10 procent populace. zatim. tak se nedivte, ze vsude neoslavuji elona.

                1. vsechno ostatni je
                  vsechno ostatni je fuj

                  supermamy.cz/clanek/pro-zeny-super-mamy-materstvi-zdravi-zen/391510/matka-tri-deti-mela-nador-primo-na-srdci-okamzita-operace-ji-zachranila.html

                1. nevim, jestli se divame na
                  nevim, jestli se divame na stejny clanek, tak pro jistotu odkazzde. pokud ano, tak cituji: “ Leckdo pochopitelně může namítnout, že 444 watthodin je docela hodně a také podle už zmíněného měření dokáže Model S jezdit i úsporněji. Ale každý test je jiný, tento vyšel takto a singapurské normy neznáme….“ konec citatu. jenom doplnim, ze ve zminovanem clanku uvadeji sportebu 16.29kWh/100km. takze pokud chcete, dejte druhy pokus o zpochybneni tohoto clanku. tenhle vam nevysel.

                2. Já jsem kritizoval článek
                  Já jsem kritizoval článek na stejné téma vydaný vrámci přílohy deníku E15.

                3. ve vydani ze dne 28.4.2016
                  ve vydani ze dne 28.4.2016 se slovo tesla nenachazi. dennik e15 ctu v tistene forme a na nic takoveho si nevzpominam. tak dejte odkaz, nebo dokazte svoje tvrzeni. a kdyz uz to budete delat, zkuste najit i to, jak o tomhle informoval hybrid.cz protoze ja jsem nic nenasel.

                4. Píšu příloha(speciál)
                  Píšu příloha(speciál) Energetika, článek s názvem Hledání zdrojů i za horizonty. Ta v tom PDFku není (strana 28).

                5. tak vzhledem k tomu, ze to
                  tak vzhledem k tomu, ze to na internetu nemuzu najit a vy ocividne take ne, tak na internetu tvrdite, co nemuzete dokazat. tak toho nechte. protoze pomluv se dopoustite akorat tak vy. a mimochodem pokdu otiskli, ze singapurske urady namerili tesle spotrebu 444 tak meli pravdu. tahle skutecnost se stala. na rozdil od hybridu, ktery si vesele dovolil tuto zpravu vubec nevydat. tak mi povidejte neco o objektivite.

                6. Proč by vydával takový
                  Proč by vydával takový blábol. Byla by to jen honba za senzací, pouhá bulvární zpráva.

                7. nenasel jsem. omlouvam se.
                  nenasel jsem. omlouvam se. hluboce. zato vas oddany ctenar to nize oznacil za „… takový blábol. “ a “ honbu za senzací, pouhá bulvární zpráva.“ tak s tema elektro tesla silencema fakt neco delejte.

                8. Na konci nechybí zmínka,
                  Na konci nechybí zmínka, že to není normální, platit daně za údajně emise u elektromobilu.

                9. a tim se z blabolu stal
                  a tim se z blabolu stal seriozni clanek. uz jenom tu zminku citujte. aby to bylo kompletni.

                10. Alespoň kapka vlastního
                  Alespoň kapka vlastního názoru, místo slepého papouškování stanoviska pomýleného singapurského úředníka, který si to číslo vycucal z prstu.

                11. ktera ta veta z toho clanku
                  ktera ta veta z toho clanku vam prijde jako projev nazoru?

                12. Dobře, vlastní názor bylo
                  Dobře, vlastní názor bylo příliš silné slovo.

      1. Spíš jde o to že je to tu
        Spíš jde o to že je to tu občas přímo zapalvené články o Tesle a to i v situacích, kdy nepředstaví nic nového, nebo konkrétního, zato je to PR akce, předváděčka například závod s letadlem.

        Dalším příkladem je třeba tento článek „Elon Musk chce vyřešit dopravní zácpy ve městech“ neříká nic konkrétního, ale zato je tam 5x Musk a 7x Tesla, to je opravdu spíše jako reklamní text. Co by na tom provedl každý slušný učitel češtiny je že by opakování slov podtrhl a srazil za to známku.

        Někdy by možná neškodilo, kdyby byly některé články redukovány na několik krátkých vět, třeba o svolávání některého z modelů pro nějakou závadu. Zvlášť pokud se to netýká přímo Evropy, nebo ČR.

    1. Naprostý souhlas. Místo
      Naprostý souhlas. Místo Tesla todle a Tesla tamdleto více článků i o ostatních značkách.

      Například podle názvu tohoto článku naprosto nechápu proč se tam velebí „božská“ Tesla?
      „prvni-dojmy-vyzkouseli-jsme-vodikove-auto-toyota-mirai“ nelze vložit odkaz

      Tesle fandim, ale nekritické opevovani na tomto serveru již začíná být trapné.

        1. V soucasnosti mam auto na
          V soucasnosti mam auto na LPG, takze pro Vas jsem zrejmne taky blb ze. Mno pro me je blb clovek, ktery argumentuje urazkami.

          V titulku ma tento web „Elektromobily, elektrokola, elektroskútry, auta na plyn CNG, LPG, testy“.

          Pokud se redakce hodla omezovat pouze na elektriku (ci jeste hure opevovat jednu znacku) tak se tim sama okrada o cast ctenaru se sirsim zaberem.

  9. Co me tak napada:
    – nejaka

    Co me tak napada:
    – nejaka stromova struktura pro navigaci (ne jen tech asi 8 kategorii nahore)
    – moznost videt vsechny sve komentare, ne jen par poslednich
    – uz zmienene automaticke odkazy (klidne po „overeni“ uzivatele, to by mohlo spamery odfiltrovat)
    – moznost zapnout notifikaci pro vsechny komentare k clanku, nejen pro odpovedi
    – stranka s poslednimi komentari (treba od posledni navstevy, ne jen poslednich 8 na hlavni strance)
    – podbarveni prectenych i v prehledu
    – mozna seznam clanku s novymi komentari misto seznamu novych komentaru (kdyz se nekde rozjede diskuze, tak muze odsunout neco zajimaveho, co uz neni na prvni strance)

    Diky

  10. Občas mi chybí zdroj (pod
    Občas mi chybí zdroj (pod článkem), obvykle je místo toho napsáno „vlastní“ a nebo „tisková zpráva“ bez prolinkování (i PDFko klidně v původním jazyce té zprávy by se hodilo, pokud Vám to přišlo jen mailem a pod.). Není to něco zásadního, ale prostě by to zvedlo profesionalitu a občas i zabránilo jistým nedorozuměním/nejasnostem a pod.

Napsat komentář