Tesla Model 3 vystřelil návštěvnost webu Tesly

Zájem o automobilku Tesla měřený počtem návštěvníků jejího webu se zvýšil osmkrát po odhalení elektromobilu Tesla Model 3. Běhěm tří dnů poté zaznamenal web Tesla Motors sedm milionů návštěv.

Web automobilky Tesla zažívá rekordní návštěvnost, především díky odhalení levného elektromobilu Tesla Model 3
foto: Tesla

Statistiku rekordní návštěvnosti webu Teslamotors.com v průběhu odhalování elektromobilu Tesla Model 3 zpracovala společnost SimilarWeb. Zajímavé je srovnání dnů 31. března a 1. dubna.

Zatímco poslední březnový den zaznamenal web 220 000 návštěv, první dubnový den to bylo 1,9 milionu. Jen pro srovnání, na Apríla se lidé nejvíce dívali na weby Ford.com (358 000), Toyota.com (320 000) a Nissanusa.com (130 000).

Dokonce i týden po odhalení Modelu 3 si web automobilky Tesla držel první místo s 582 000 denními návštěvami. Druhý byl Ford s 493 000, Toyota s 301 000 a Nissan s 161 000.

Většina návštěvníků webu Tesla.com/Teslamotors.com během launche Tesla Model 3 pocházela z (48 %), Kanady (6,64 %), Británie (5,58 %), Německa (4,25 %) a Indie (2,41 %). Přes 50 % návštěv bylo organických, tzn. lidé si web sami vyhledali a rozhodli se ho navštívit.

To vše potvrzuje sílu značky Tesla a její oblibu u mladé internetové generace. Na konci dubna už bylo jasné, že Tesla je jednou z nejvyhledávanějších automobilových značek na internetu před Audi, Porsche, Volkswagen, GM a dokonce i BMW.

7 Comments on “Tesla Model 3 vystřelil návštěvnost webu Tesly”

  1. Postřeh z výstavy
    Postřeh z výstavy Elektrokrásky! – všeobecně většině lidí laiků elektromobil splýval s Teslou. Dost se divili, že existují i jiné elektromobily, dokonce v hojném počtu a sériově vyráběné. A ještě více se divili, když se svezli v obojím a zjistili, že se chovají hodně podobně. Jen Tesla jim při zrychlení kromě ticha a zatlačení do sedaček navíc zlomí krční páteř :-)))

Napsat komentář