Šéf BMW si byl prohlédnout Tesla Model X – a rychle se pakoval pryč

Na autosalonu v Ženevě se aktuálně odehrála jedinečná scéna. Během rozhovoru se šéfem německého zastoupení Tesla Motors si do Tesla Model X přisedl nicnetušící šéf BMW.

Harald Kruger, šéf automobilky BMW, si na ženevském autosalonu prohlížel elektromobil Tesla Model X
foto: Wirtschafts Woche

Na ženevském autosalonu se redaktor německého týdeníku Wirtschafts Woche rozhodl vyzpovídat Jochena Rudata, úspěšného šéfa Tesla Motors v a ve . Rudat se posadil do vystaveného elektromobilu Tesla Model X a rozhovor začal.

Po krátké chvíli si ale do auta z druhé strany nepřisedl přímo vedle Rudata nikdo jiný než Harald Kruger, šéf BMW. Ten, co nedávno omdlel při prezentaci na .

Redaktorovi Wirtschafts Woche trvalo jen chvíli, než ho poznal. Pak se ale samozřejmě zeptal co na Model X říká. Kruger se ale raději začal hrnout ven a povídal cosi o tom, že je to „jen prototyp“.

Nakonec dodal „bez komentáře“ a ještě se cestou stačil praštit do hlavy o jestřábí dveře. Lepší reklamu si Tesla nemohla přát.

30 Comments on “Šéf BMW si byl prohlédnout Tesla Model X – a rychle se pakoval pryč”

    1. Což kapat, co ale když na
      Což kapat, co ale když na střeše bude sníh a nebo teprve zmrzlej déšť 😀 – a je jedno jestli do auta budete nastupovat nebo i vystupovat, tak jako tak to na ty sedačky nebo i za krk půjde (ostatně tak jako v MB SLS AMG).

      Já jsem velkej fanoušek tesly, ale tyhle dveře jsou z praktickýho hlediska úlet a neudiví mne, když od nich Tesla časem upustí. Navíc auto tak jako tak zbytečně prodražujou. Ty dveře jsou asi jako Kateřina Brožová – hezká, ale jinak k hovnu 😎

    2. Nevím jestli bude kapat,
      Nevím jestli bude kapat, ale až nějaký nor nebo fin zaparkuje auto venku a dveře mu zapadají a přimrznou tak jsem zvědavý jak rychle jeho nadšení z modelu X opadne. Párkrát už jsem ve finsku zažil, jaký je to problém, dostat se do zamrzlého kufru.
      Ale zaráží mě jedna věc…Američani nemají garáže? Nějak si nedokážu představit jak v běžné garáži otevřu dveře…leda by snad v ceně za auto byla i garáž 10x10x10m…ta cena by tomu pak odpovídala.
      Pro mě je to krok špatným směrem…model S je hezčí a praktičtější auto, ale uvidíme jak si povedou prodeje Xka…

      1. Pokud to má ovládání
        Pokud to má ovládání přes mobil, jako že má, tak prostě před odjezdem jen ťuknete vyhřát auto a ono to odtaje všechno za pár minut samo. Problém bych tak viděl jen u předního kufru, ukazoval to už Bjorn na Tesle Model S, jak mu v dešti se sněhem, kdy následně mrzlo, nejenže nedovolil se tam dostat, ale nakonec měl jídlo z něj jako když ho vyndá z mražáku :-). Na podobně zamrzlý nabíjecí otvor stačilo hrany objet bankovní kartou.

      1. Oprava Tesly urcite nebude
        Oprava Tesly urcite nebude levna zalezitost. Na druhou stranu je dost aut s vyklapecimi dvermi a tam bude problem podobny. Tesla X urcite neni pro kazdeho. Domnivam se ale, ze oprava/vymena motoru nejakeho nadupaneho BMW take nebude k smichu.
        Byvali sef mel BMW 750i, uz hodne davno, a provoz stal 80.000 DM rocne. leasing, servis, aj.

        1. blázen ten tvůj šéf co
          blázen ten tvůj šéf co sponzoruje bramboristy. Ja zásadne kupuju brambo od nemce v bazáru za babku starsi model jety a odzkouseny a neporuchový a vyservisuju si ho sam 😉
          Hele ale my sme potřebovali:
          1) velký prodej X
          2) za stejnou cenu jako S aby
          3) měli na něm mnohem větší marži protože
          4) spoustu dilu by prevzali od Ska
          a místo toho je:
          1) Opoždený
          2) Přepálený
          3) nízká marže málo vydelávaj novy emise akcii i Superchargery přibrzdily
          4) ohrožený prodeje protože za tu cenu to jen tak nekdo nekoupí
          5) a vsichni se bojí tech Falkonu:
          a) jesi se prasí do hlavy
          b) že jim bude kapat za krk jelikož jen v Kalifornii neprší všude jinde zaplatpánbůh zatím jo
          c) co bude po 4 letech zaruky stat oprava

          A ted LOE rad co s tím 🙂

          1. Muj sef v CR byl zaroven
            Muj sef v CR byl zaroven velky sef jedne velke nemecke akciovky a tam se na Marku nekoukalo. reprezentace neco stoji.
            Tesla X neni pro kazdeho a urcite to nebude nejake masove auto. nekomu se libi a koupi. proc lidi kupujou Ferrari nebo Lambo? Opravy a servis uplne nekde jinde, jen brzdove kotouce a desticky stoji asi tolik co nova Octavka. nejaky lide to proste chteji a maji na to prachy. My ostatni ne.
            Na zadnich sedadlech stejne skoro nikdo nejezdi, tak o co go. Verim, ze v tech pantech je dumyslny odvodnovaci system a nikomu za krk voda kapat nebude. Uz jse videl, ze kape voda do 5-tych dveri u kombika? Ja teda ne. A kolik stoji oprava 5-tych dveri u VW bus? Asi podobny problem a kolik jich po svete jezdi…

            1. si delas pldsel nee 🙂
              si delas pldsel nee 🙂 Ferrari nebo Lambo? Koho zajma Ferrari nebo Lambo? Leda pár trapnejch komediálních figurek fotbalistu hokejistu tenistu dokad jim nenameri doping!!
              MY potřebujeme elektromobily množit a ne podporovat lidi ke koupit spalovaku BMW X pokad chtiji SUV nebo CNGčka což TESLA tímhle leda tak předvedla. A to vůbec se nezveřejnuje vo kolik MILIARD kvůli pitomejm falkonum přišla …. To petrv ještě přijde

                1. Ale Model 3 za 1.300.000 CZK
                  Ale Model 3 za 1.300.000 CZK nebude auto pro žádný chudáky 🙂
                  Stejně jako střední třída preferuje SUV a cenu kolem 2mega s klasickýma bezporuch dveřma, nikoli sedan. Takže jediny co jim zbyde je počkat na MODEL X classic door abebo BMW X5 😉
                  Jo a odvodnění jiste u Falkonek je, ale jde o fyziku, je tam kráter nad hlavou jak kráva!! 🙂 Na něj by měly být ve dveřích implementovány TESLA DEŠTNÍKY :))))))))))))))))

                2. Dokonce i ceske zakony byly
                  Dokonce i ceske zakony byly upraveny kvuli falcon wings. Kazdy motorista si musi odklidit snih z celeho auta aby neohrozil spolujezdce na zadnich sedadlech :-))
                  Ja se tech wings nezastavam. ja jen rikam, ze komu se to libi, at si to koupi. Komu ne, musi pockat na classic doors.

        2. srovnavas dost zajimave,
          srovnavas dost zajimave, servis BMW 750i bude nasobne levnejsi zalezotosti co se meachaniky tyce, navic 7 rada BMW je krapet jinci trida, a pocitat do rocnich nakladu i leasing je krapet mimo, to bys ho musel pocitat i do nakladu dane Tesly 😉

          jakekoli vyklopne dvere ktere nemaji podobnou konstrukci jako falkony bude nasobne levnejsi zalezitost, zaprve falkony jsou automaticke a zadruje maji 2 kloby, kdesto vyklopne dvere kuprikladu na Mercedesu SLS jsou celkem jednoduche jak mechanicky tak cenove

          u Tesly X se toho lidi bojej zcela opravnene, zaprve je to slozite mechanicky a zadruhe se zatykanim doi vozu mela a mozna jeste ma i model S, me osobne by na tom vadilo hlavne to jak je to pomale, a to zjisti hlavne nekdo kdo mel nekdy moznost vyuzivat treba i elektricky posuvne dvere, a take to ze ja bych to neotevrel v nasi podzemni garazi kvuli nizsimu stropu

  1. >>…prototyp…
    Šmarjá,

    >>…prototyp…
    Šmarjá, tak pokud nezná ani svou konkurenci, jak s ní chce bojovat? Podle čeho se rozhoduje?

    A taky nechápu, proč z tama tak vystřelil. Přece není ostuda se podívat, co dělá koumes od vedle. A když umím něco, co on ne, a dám to dohromady, dostanu se ještě o kus dál.

Napsat komentář