Na autosalonu v Ženevě se aktuálně odehrála jedinečná scéna. Během rozhovoru se šéfem německého zastoupení Tesla Motors si do Tesla Model X přisedl nicnetušící šéf BMW.
foto: Wirtschafts Woche
Na ženevském autosalonu se redaktor německého týdeníku Wirtschafts Woche rozhodl vyzpovídat Jochena Rudata, úspěšného šéfa Tesla Motors v Německu a ve Švýcarsku. Rudat se posadil do vystaveného elektromobilu Tesla Model X a rozhovor začal.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Podívejte se jak se vyrábí elektromobil Tesla Model X
Po krátké chvíli si ale do auta z druhé strany nepřisedl přímo vedle Rudata nikdo jiný než Harald Kruger, šéf BMW. Ten, co nedávno omdlel při prezentaci na autosalonu ve Frankfurtu.
Redaktorovi Wirtschafts Woche trvalo jen chvíli, než ho poznal. Pak se ale samozřejmě zeptal co na Model X říká. Kruger se ale raději začal hrnout ven a povídal cosi o tom, že je to „jen prototyp“.
Nakonec dodal „bez komentáře“ a ještě se cestou stačil praštit do hlavy o jestřábí dveře. Lepší reklamu si Tesla nemohla přát.
První co šéfa BMW
První co šéfa BMW zajímalo byl ten kráter ve střeše :DD
Anketa soudruzi : KDO SI MYSLÍ ŽE BUDE KAPAT ZA KRK NA ZADNÍCH 😉
Což kapat, co ale když na
Což kapat, co ale když na střeše bude sníh a nebo teprve zmrzlej déšť 😀 – a je jedno jestli do auta budete nastupovat nebo i vystupovat, tak jako tak to na ty sedačky nebo i za krk půjde (ostatně tak jako v MB SLS AMG).
Já jsem velkej fanoušek tesly, ale tyhle dveře jsou z praktickýho hlediska úlet a neudiví mne, když od nich Tesla časem upustí. Navíc auto tak jako tak zbytečně prodražujou. Ty dveře jsou asi jako Kateřina Brožová – hezká, ale jinak k hovnu 😎
Tak to já bych chtěl mít
Tak to já bych chtěl mít tyto starosti 🙂
Nevím jestli bude kapat,
Nevím jestli bude kapat, ale až nějaký nor nebo fin zaparkuje auto venku a dveře mu zapadají a přimrznou tak jsem zvědavý jak rychle jeho nadšení z modelu X opadne. Párkrát už jsem ve finsku zažil, jaký je to problém, dostat se do zamrzlého kufru.
Ale zaráží mě jedna věc…Američani nemají garáže? Nějak si nedokážu představit jak v běžné garáži otevřu dveře…leda by snad v ceně za auto byla i garáž 10x10x10m…ta cena by tomu pak odpovídala.
Pro mě je to krok špatným směrem…model S je hezčí a praktičtější auto, ale uvidíme jak si povedou prodeje Xka…
Pokud to má ovládání
Pokud to má ovládání přes mobil, jako že má, tak prostě před odjezdem jen ťuknete vyhřát auto a ono to odtaje všechno za pár minut samo. Problém bych tak viděl jen u předního kufru, ukazoval to už Bjorn na Tesle Model S, jak mu v dešti se sněhem, kdy následně mrzlo, nejenže nedovolil se tam dostat, ale nakonec měl jídlo z něj jako když ho vyndá z mražáku :-). Na podobně zamrzlý nabíjecí otvor stačilo hrany objet bankovní kartou.
Americani garaze maji, ale v
Americani garaze maji, ale v garazi je vetsinou bordel a auto parkuje venku 😉
Zajimalo by me, zda ho ted
Zajimalo by me, zda ho ted hlava boli vic z toho narazeni hlavou o dvere, nebo ze Tesla je 10x lepsi nez BMW.
No ono má 10x lepší pohon
No ono má 10x lepší pohon ale celkově lepší není protože má falkony a ty mu srážejí notně cenu dolů 😉
Kolik může stát motohodina robota v teslaservisís při pozáruční opravě takovýho těžkýho vehyklu co myslíš soudruhu Leo 😀
Oprava Tesly urcite nebude
Oprava Tesly urcite nebude levna zalezitost. Na druhou stranu je dost aut s vyklapecimi dvermi a tam bude problem podobny. Tesla X urcite neni pro kazdeho. Domnivam se ale, ze oprava/vymena motoru nejakeho nadupaneho BMW take nebude k smichu.
Byvali sef mel BMW 750i, uz hodne davno, a provoz stal 80.000 DM rocne. leasing, servis, aj.
blázen ten tvůj šéf co
blázen ten tvůj šéf co sponzoruje bramboristy. Ja zásadne kupuju brambo od nemce v bazáru za babku starsi model jety a odzkouseny a neporuchový a vyservisuju si ho sam 😉
Hele ale my sme potřebovali:
1) velký prodej X
2) za stejnou cenu jako S aby
3) měli na něm mnohem větší marži protože
4) spoustu dilu by prevzali od Ska
a místo toho je:
1) Opoždený
2) Přepálený
3) nízká marže málo vydelávaj novy emise akcii i Superchargery přibrzdily
4) ohrožený prodeje protože za tu cenu to jen tak nekdo nekoupí
5) a vsichni se bojí tech Falkonu:
a) jesi se prasí do hlavy
b) že jim bude kapat za krk jelikož jen v Kalifornii neprší všude jinde zaplatpánbůh zatím jo
c) co bude po 4 letech zaruky stat oprava
A ted LOE rad co s tím 🙂
Muj sef v CR byl zaroven
Muj sef v CR byl zaroven velky sef jedne velke nemecke akciovky a tam se na Marku nekoukalo. reprezentace neco stoji.
Tesla X neni pro kazdeho a urcite to nebude nejake masove auto. nekomu se libi a koupi. proc lidi kupujou Ferrari nebo Lambo? Opravy a servis uplne nekde jinde, jen brzdove kotouce a desticky stoji asi tolik co nova Octavka. nejaky lide to proste chteji a maji na to prachy. My ostatni ne.
Na zadnich sedadlech stejne skoro nikdo nejezdi, tak o co go. Verim, ze v tech pantech je dumyslny odvodnovaci system a nikomu za krk voda kapat nebude. Uz jse videl, ze kape voda do 5-tych dveri u kombika? Ja teda ne. A kolik stoji oprava 5-tych dveri u VW bus? Asi podobny problem a kolik jich po svete jezdi…
si delas pldsel nee 🙂
si delas pldsel nee 🙂 Ferrari nebo Lambo? Koho zajma Ferrari nebo Lambo? Leda pár trapnejch komediálních figurek fotbalistu hokejistu tenistu dokad jim nenameri doping!!
MY potřebujeme elektromobily množit a ne podporovat lidi ke koupit spalovaku BMW X pokad chtiji SUV nebo CNGčka což TESLA tímhle leda tak předvedla. A to vůbec se nezveřejnuje vo kolik MILIARD kvůli pitomejm falkonum přišla …. To petrv ještě přijde
Masova vyroba pro normalni
Masova vyroba pro normalni lidi teprve prijde. Ted se uspokoji poptavka bohacu, kteri sve bohatstvi chteji ukazat. Doprejme jim to. Za dva roky budu mit take EV (bez Falcon Wings).
Ale Model 3 za 1.300.000 CZK
Ale Model 3 za 1.300.000 CZK nebude auto pro žádný chudáky 🙂
Stejně jako střední třída preferuje SUV a cenu kolem 2mega s klasickýma bezporuch dveřma, nikoli sedan. Takže jediny co jim zbyde je počkat na MODEL X classic door abebo BMW X5 😉
Jo a odvodnění jiste u Falkonek je, ale jde o fyziku, je tam kráter nad hlavou jak kráva!! 🙂 Na něj by měly být ve dveřích implementovány TESLA DEŠTNÍKY :))))))))))))))))
Dokonce i ceske zakony byly
Dokonce i ceske zakony byly upraveny kvuli falcon wings. Kazdy motorista si musi odklidit snih z celeho auta aby neohrozil spolujezdce na zadnich sedadlech :-))
Ja se tech wings nezastavam. ja jen rikam, ze komu se to libi, at si to koupi. Komu ne, musi pockat na classic doors.
srovnavas dost zajimave,
srovnavas dost zajimave, servis BMW 750i bude nasobne levnejsi zalezotosti co se meachaniky tyce, navic 7 rada BMW je krapet jinci trida, a pocitat do rocnich nakladu i leasing je krapet mimo, to bys ho musel pocitat i do nakladu dane Tesly 😉
jakekoli vyklopne dvere ktere nemaji podobnou konstrukci jako falkony bude nasobne levnejsi zalezitost, zaprve falkony jsou automaticke a zadruje maji 2 kloby, kdesto vyklopne dvere kuprikladu na Mercedesu SLS jsou celkem jednoduche jak mechanicky tak cenove
u Tesly X se toho lidi bojej zcela opravnene, zaprve je to slozite mechanicky a zadruhe se zatykanim doi vozu mela a mozna jeste ma i model S, me osobne by na tom vadilo hlavne to jak je to pomale, a to zjisti hlavne nekdo kdo mel nekdy moznost vyuzivat treba i elektricky posuvne dvere, a take to ze ja bych to neotevrel v nasi podzemni garazi kvuli nizsimu stropu
Test drive with a Model X
Test drive with a Model X P90D Ludicrous 24.01.2016
youtube.com/watch?v=6cEdZuFyUYQ
jak se ty dveře
jak se ty dveře nevodevřeli !! Hoši tam asi blbě stáli a Kruger se praštil do hlavy.
Potulují si po netu víc a víc přání o MODEL X s klasikama …
… pobavilo :).
Nicméně
… pobavilo :).
Nicméně mám pocit, že konečně začínají brát Teslu jako konkurenci. Snad se dočkáme i nějakého konkurence schopného elektrického auta nejen od Chevroletu.
Berte to tak, že je po
Berte to tak, že je po mrtvičce, už mu to prostě tak „nepálí“ 😉
Ano, ano, BMW ma prototypy a
Ano, ano, BMW ma prototypy a Tesla realne auta tohoto tisicileti. BMW jsem mel kdysi. Bylo to nejmene spolehlive auto ze vsech. Mel jsem zbrusu nove, zadnou ojetinu. Nikdy vic.
No je fakt že ojetiny od
No je fakt že ojetiny od nich z 90tých byly nejlepší 😉 Úplně by mi stačilo do E36 přidělat elektromotor 🙂
youtube.com/watch?v=SVkJjt_Peg0
hybrid.cz/obrazky/elektromobily-bmw-40-let-vyvoje-elektromobility-36
Koukám že jich jezdí víc
Koukám že jich jezdí víc :))
youtube.com/watch?v=QXA0UjPuu6Y
Měl jsem několik BMW 320d
Měl jsem několik BMW 320d E46. Vydržely všechno.
Kolega měl BMW 1xx a po roce se toho zbavil, pořád to bylo v servisu s motorem.
>>…prototyp…
Šmarjá,
>>…prototyp…
Šmarjá, tak pokud nezná ani svou konkurenci, jak s ní chce bojovat? Podle čeho se rozhoduje?
A taky nechápu, proč z tama tak vystřelil. Přece není ostuda se podívat, co dělá koumes od vedle. A když umím něco, co on ne, a dám to dohromady, dostanu se ještě o kus dál.
to má ve smlouvě
to má ve smlouvě zakázaný :DD
na jedne strane asi utikat
na jedne strane asi utikat nemel. na druhe strane prastit se do hlavy o falcon door, to moc dobra reklama neni.
Ale veď tie dvere neboli
Ale veď tie dvere neboli úplne otvorené, pravdepodobne preto, lebo blízko stáli ľudia a senzory nedovolili otvoriť viac …
Jak se ty dveře otvíraly,
Jak se ty dveře otvíraly, tak je někdo z jeho teamu přidržel, asi má na šéfa pifku :-). No a ten nepochopil, že musí znovu zmáčknout otevírací tlačítko.
je tam vidět jak dveře
je tam vidět jak dveře zastavil tím že zkoumal hmatem zaoblení hrany a roh, no a šéf si to potom vyzkoušel hlavou.