Tesla Motors dokončuje ve Fremontu v Kalifornii, jižně do své tamní továrny, svůj největší Supercharger. Nabídne 20 stojanů.
foto: Tesla
Až dosud se největší stanicí Tesla Supercharger mohla pochlubit Itálie. Supercharger ve Valle d’Aosta se může pochlubit 14 stojany. Na nové stanici ve Fremontu jich bude ještě o šest navíc.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla Supercharger v Praze na Vídeňské
Stavět více stojanů u nabíjecích stanic Superchager je nyní pro Teslu důležité. Se stoupajícím počtem prodaných elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X (za rok 2015 to bylo 50 366) se zejména během prázdnin tvoří u nejvytíženějších nabíječek fronty.
Dokončení nového 20stojanového Superchargeru ve Fremontu se očekává v nejbližších týdnech. Ve Fremontu přitom už jedna stanice je, a to přímo u továrny Tesla Motors na adrese 45500 Fremont Blvd, kde je k dispozici 12 stojanů.
Nový, větší Supercharger se bude nacházet na adrese 47400 Kato Road, jen kousek směrem na jih od Tesla továrny.
Vídeňská 360,252
Vídeňská 360,252 42
Status: Permit – 85 days
supercharge.info
tj nejaký obrázky by
tj nejaký obrázky by nebyly??
forums.teslamotors.com/fi_FI/forum/forums/two-new-ca-bay-area-superchargers-nearing-completion
a
a videa!!
youtube.com/watch?v=oXXhOLA1rBQ
jj
i61.tinypic.com/ka1t1w.jpg
jj
i61.tinypic.com/ka1t1w.jpg
47400 Kato Road
47400 Kato Road
Tož jich tam budou 20…
Tož jich tam budou 20… Ale jedna bude i v ČR!
Nevymyslel již někdo způsob nabíjení ze SCh do našich Chademo-í? T-áci to obráceně mají…
Elektronům Zdar!
A k cemu by to bylo? I kdyz
A k cemu by to bylo? I kdyz pomineme cenu konektoru, tak SC stoprocentne overuje, jestli je u nej auto, ktere ma pravo nabijet.
Jak znám naše SW kutily,
Jak znám naše SW kutily, tak český člověk hackne i Tesla SC. 🙂
je to online system, takze
je to online system, takze abys to mohl hacknout, musel bys zaprve znat „dobijeci“ kod nejake Tesly, zajistit si aby v dany okamzik dany kod byl spravny neb se meni podle nejakeho algoritmu a take aby dana Tesla s tim kodem v tu samou chvili nenabijela u nejakeho SC jinde, tak hodne stesti 🙂
Nepochybuji o tom, že je
Nepochybuji o tom, že je stojan zabezpečený proti takové manipulaci a jsem tomu rád, ale jsem v této otázce skeptický. Jsou prostě lidé, kteří takové zabezpečení berou jako výzvu a snaží se najít bezpečnostní díru. Hlavně můj povzdech neberte moc vážně.
Možná, že se i Tesla postupně zapojí do infrastruktury nabíječek a umožní i ostatním uživatelům nějakou formu placeného dobíjení. To by bylo mnohem zajímavější téma, než zjištění, že jde zabezpečení překonat.
hackeři vždy rádi
hackeři vždy rádi testují své hacky u 125A nabíječky pro svůj notebook….
Zapomínáte, že Tesla v
Zapomínáte, že Tesla v každém okamžiku a pro každé své auto monitoruje jeho aktuální polohu, stav baterie, pohonu a všech systémů auta a mnoho, mnoho dalších údajů přes SIM kartu, která je neustále na spojení do Fremontu. Stejně sleduje i stav SC. Zjistí tedy, že někdo někam strká kabel nabíječky, u které však v dané chvíli nestojí žádné z aut s povolením použít SC….. 🙂
SC overuje nejen pristupova
SC overuje nejen pristupova prava, ale take napeti, typ, cislo baterie. Urcite ho zajima tez najete km/miles a jina data. Kdyz mu nabulikujete ze v Leafu mate 90kWh baterii, tak vam do ni posle tolik elektronu ze budete mit Lead edition Red Bull – dostane kridla a zhebne.
:))))))))))))))))))) 1
:))))))))))))))))))) 1