Toyota na autosalonu Ženeva 2016 ukázala své malé hybridní SUV/crossover jménem Toyota C-HR. Využívá pohon Hybrid Synergy Drive, který známe z Priusu a dalších hybridů této značky.
foto: Toyota
Hybridní crossover Toyota C-HR staví na modulární platformě TNGA, která byla představena zároveň s novým Priusem. O pohon se stará 1,8l čtyřválec doplněný o elektromotor s celkovým výkonem 122 koní a emisemi 90 g/km.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Toyota Prius 4. generace: vše, co potřebujete vědět
Jako koncept se ukázalo už na autosalon Paříž 2015 a později v Tokiu. Na Ženevě už je jasné, že vůz půjde do výroby. Auto se původní studii podobá víc, než kdo čekal a jde podobnou cestou netradičně promáčklých/vypoulených tvarů, jako Toyota Mirai nebo právě nový Prius.
Toyota C-HR se bude vyrábět v továrně Toyota v Turecku. Půjde o první tamní hybrid. Kromě hybridní verze ale bude Toyota prodávat také čistě fosilní verze C-HR.
Moc se mi to líbí a nemohu
Moc se mi to líbí a nemohu nic jiného dodat, že to bude opět spolehlivost sama. Škoda, že jsou u nás lidi tak konzervativní a kupují většinou koncernové vozy. Byl jsem taky takový, ale po současné zkušenosti s japonským autem mohu kvalitu jen potvrdit.
Fascinuje mně na první
Fascinuje mně na první pohled ten nepoměr mezi velkým zastavěným prostorem a zřejmě malým využitelným. Jak u půdorysu, tak z bokorysu vozu. Vypouklé blatníky, velká přední kapota, šikmo useknutý zadní kufr, totéž střecha a sezení vzadu. Já bych to nazval mrháním materiálem.
To auto je nejak opuchle.
To auto je nejak opuchle. Zameruji se na postpubertalni ridice. Nekde jsem cetl ze se tomu rika Tuzing.
celkem ocekavany model
celkem ocekavany model stavici se proti celkem uspesnemu Nissanu Juke, a popravde s Jukem se me jezdilo prijemne, proste male mestske auto s vyssim podvozkem, takze to clovek neolame o kdejaky zvyseny obrubak v centru