Plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE vyráží na české silnice

Volkswagen zahájil předprodej nového modelu Passat GTE na českém trhu. Zákazníci mohou nový plug-in hybrid objednávat v karosářských variantách Limuzína i Variant za ceny od 1 149 900 Kč včetně DPH.

Passat GTE lze objednávat za ceny již od 1 149 900 Kč. Slibuje sportovní výkony i extrémně nízkou spotřebu paliva.
foto: Volkswagen

Volkswagen Passat GTE je po Volkswagen Golf GTE dalším sériově vyráběným modelem značky Volkswagen s hybridním pohonem a možností externího dobíjení.

Nová varianta oblíbeného manažerského i rodinného vozu umožňuje jízdu s nulovými emisemi na krátké vzdálenosti i neomezené cestování na dlouhé vzdálenosti při zachování nejvyšší úrovně komfortu a bezpečnosti.

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

Základem hybridního pohonného ústrojí nového modelu Volkswagen Passat GTE je zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k), který je kombinován s elektromotorem o výkonu 85 kW (115 k), speciální samočinnou šestistupňovou převodovkou DSG a lithium-iontovým akumulátorem.

Nejvyšší celkový výkon hybridní soustavy TSI Plug-In-Hybrid dosahuje 160 kW (218 k) a maximální točivý moment 400 N.m. To umožňuje jízdu nejvyšší rychlostí 225 km/h a neméně pozoruhodné zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy (Limuzína), resp. 7,6 sekundy (Variant).

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

Kombinovaná spotřeba paliva dosahuje pouhých 1,6 až 1,7 l/100 km, čemuž odpovídají hodnoty emisí CO2 37 až 39 g/km.

V režimu čistě elektrického pohonu se kombinovaná spotřeba elektrické energie jednotlivých variant pohybuje od 12,2 do 12,9 kWh/100 km, což umožňuje ujetí přibližně 50 km na jedno nabití akumulátoru, které při úplném vybití trvá cca 2,5 hodiny s nástěnnou nabíječkou (3,6 kW), resp. 4 hodiny a 15 minut při dobíjení z běžné elektrické sítě (2,3 kW). Celkový dojezd na základě normované spotřeby se pohybuje v rozmezí od 1050 do 1114 km.

Volkswagen Passat GTE je na českém trhu nabízen ve dvou karosářských variantách Limuzína a Variant. Jejich vstupní cena 1 149 900 Kč (Limuzína), resp. 1 169 900 Kč (Variant), zahrnuje velmi bohatou sériovou výbavu.

Nechybí např. asistenční systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City, adaptivní tempomat ACC (do 160 km/h), třízónová automatická klimatizace Climatronic, audiosystém Composition Media a bezklíčový přístupový systém Keyless Access.

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

auto plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE

foto: Volkswagen

Cestující jsou v případě nehody chráněni soustavou airbagů, včetně kolenního airbagu pro řidiče, a k jejich pohodlí při každodenním cestování přispívá mimo jiné atraktivní čalounění sedadel kombinací Alcantary a kůže, multifunkční volant s pádly pro manuální řazení, vyhřívání předních sedadel a paket Ambiente.

Přední a zadní světlomety jsou vybaveny funkcemi Coming Home a Leaving Home, zatímco parkování usnadňuje zadní kamera.

Zákazníci mají při konfiguraci svého vozu Passat GTE samozřejmě na výběr také široký sortiment prvků výbavy na přání i originálního příslušenství.

tisková zpráva

22 Comments on “Plug-in hybrid Volkswagen Passat GTE vyráží na české silnice”

  1. Já si myslím, že GTE je
    Já si myslím, že GTE je jen psychologickým přechodem z benzínu k elektrickému pohonu.
    1) lidé neví kde mohou nabíjet
    2) zásuvky ve velkém dostupné nejsou
    3) lidé chtějí velký dojezd a v reálu ho potřebuji 2-5x za rok když jedou na dovolenou?
    4) až zjistí, že sebou celý rok tahají hlučný motor, který nastartují 5x za rok, budou přemýšlet jízdě čistě na baterky
    🙂
    V Kalifornii na to lidé přišli s Priusem. V servisech tam přidali silnější baterii a na nárazník se montovala zásuvka na nabíjení. 🙂
    Teď si tam dávají všichni na střechy solární panely a jsou happy v BMW i3.
    Passat a Golf je pro evropský trh ideální vůz made in Germany. 🙂

  2. Kdyby tam místo toho
    Kdyby tam místo toho nesmyslného spalováku, převodovky, výfuku, filtrů a dalších sraček okolo dali raději 50-60kWh baterku.. Fakt by mě zajímalo, na jakou ceny by se dostali. A neříkejte, že by to bylo o moc dražší, když už v tom autu všechno potřebné je 🙂

    1. spalováček musí byť za
      spalováček musí byť za každú cenu. o to sa snažia všetky automobilky už desiatky rokov, lebo na rope sa najviac zarába. na to sú zvyknutí a budú sa toho držať pokiaľ sa bude dať.
      ešte že prišla TESLA….
      verím, že to nebude trvať dlho a klasické hybridy s minibaterkami skončia.

  3. to je na pendrek tahat sebou
    to je na pendrek tahat sebou každý den do práce a zpráce furt půltunový spalovací motor… Kdyby tak šel vymontovat, něco jako má BMW i3 ten REX v zadním kufru 🙂 Když pojedu do práce tak si vezmu sebou jen baterky a elektomotor, v práci nabiju a zas jedu domů. No a když pojedu do Chorvatska tak si do předního kufru vrátím ten spalovací motor REX a pojedu na benzín 🙂

    1. to by byl hodně těžký
      to by byl hodně těžký REX do předního kufru, to by se tam špatně dávalo. Ale dalo by se to rozdělit a ty REXy by se do PŘEDNÍHO KURFU vešli 2ks, to by šlo 😉
      A každý by si vybral jestli je zrovna potřebuje oba nebo jeden nechá doma v garáži při menším výkonu/dojezdu vozu samozřejmě. Taky by se jeden mohl dát do servisu na standartní prohlídku a s druhým by se jezdilo dál, potom výměna… 🙂 Taková MODULÁRNÍ HYBRIDNÍ PLATFORMA

          1. tak ono se to da cekat,
            tak ono se to da cekat, Tesla je stvorena v USA pro USA, takze rychlosti do 110-120km/h a dlouhe tempomatove streky, pote co jsem se vratil z US jsem nekolik tydnu jezdil presne tim stylem jak jsem byl zviklej v US a i u benzinoveho 6 valce sla spotreba krasne dolu oproti predtim beznych 130-150km/h

Napsat komentář