Tesla Autopilot: nové video přímo od automobilky

Tesla Motors neinvestuje do reklamy. Elon Musk prý totiž věří, že je neupřímná. Nové video ale jako reklama na Tesla Autopilot funguje dokonale.

Elektromobil Tesla Model S se softwarem Autopilot.
foto: Tesla Motors

Automobilka Tesla Motors neinvestuje do reklamy v žádné formě, tedy ani do té televizní. Skvělé spoty pro tuhle značku zajišťují samotní fanoušci.

Elon Musk nejspíš věří, že opravdu kvalitní produkty jsou samy o sobě ta nejlepší reklama. Investice do marketingu jsou tedy v Tesle nulové a zajímavá videa vznikají pouze výjimečně. V případě Autopilotu je to ale výjimka oprávněná.

Elon Musk už několikrát zdůraznil jak moc velkou prioritou pro Teslu Autopilot je. Vždyť jde o první částečně robotický systém řízení auta, který je dnes na trhu! A tak by o něm zákonitě mělo vědět co nejvíc lidí.

Tesla Motors

23 Comments on “Tesla Autopilot: nové video přímo od automobilky”

  1. Vážení, tak jsem tento
    Vážení, tak jsem tento týden poprvé řídil Tesla Model S P85 D – úžasné, úžasné, úžasné….. Jen dvě věci bych měl jako připomínku. Jsem poněkud tělnaté postavy (tlustý) a strašně špatně se mi tam lezlo z venčí do sedačky – dokonce hůře, než je u jiných sportovně laděných vozidel. Zdálo se mi, že středový sloupek mezi předními a zadními dveřmi je nějak moc vepředu a nějak jsem se tam nemohl nasoukat. Sedačkou to nebylo, ta byla posunuta víc dozadu, ale opravdu tím sloupkem…. No a pak se mi nelíbilo, že počítač nekomunikoval v češtině. Jinak auto za 2,6 mil bez DPH nemělo jakoukoli chybu.
    Majitel říkal, že reálně teď v zimě ujede najednou okolo 320 km. Litoval, že u Menekes nabíječky umí nabíjet jen 16 A (tj. 11 kW/h, to je 50 km/hodinu) a to i když je nastavena na 32 A – moc se těší až všude budou superrychlo dobíjecí stanice stejnosměrným proudem až 50 kW/h – do té doby si to raději dobíjí doma, nebo ve firmě.

    1. doporucte vasemu znamemu, ze
      doporucte vasemu znamemu, ze za priplatek si muze i dodatecne nechat domontovat tzv. Dual Charger. Staci napsat do servisu a kdykoli mu ho tam doplni.

      A mimochodem, vykon stanic se udava v kW nikoli kW/h. Z CHAdeMO stanic pres adapter se da dobijet vykonem az 46kW. Z Teslackych SuperChargeru vykonem az 120kW.

      EDIT: A jeste me napadlo, kdyby pak chtel dobijet z obycejnych CEE 3x32A zasuvek, tak muze dokoupit kabel k tomu urceny, ale ten uz Tesla nenabizi, ale musi vyuzit sluzby 3. strany.

  2. Oni reklamu delaji, jen ji
    Oni reklamu delaji, jen ji novatorsky nechavaji sirit mediem ktere je zaprve zadarmo a zadruhe se na nej lidi chteji divat, aneb socialni site a vydeoportaly jako Youtube, vedi ze to zaprve bude „zadarmo“ a zadruhe ze to uvidi chtene mnohanasobne vice lidi nez kdyby to dali do te „lokalni“ TV

  3. škoda že za naše platy si
    škoda že za naše platy si to nekúpim.
    Škoda že pri našich politikoch nemáme také dialnice a dotácie na EV.
    Škoda že pri našej „kultúre“ by som sa bál také auto zaparkovať na verejné parkovisko.

    Inak robím vo finančnej sfére na manažérskej pozícii s viac ako dvojnásobkom priemernej mzdy na Slovensku. Mám VŠ a karierne neustále rasiem. Ale aj tak o tomto čo je v USA viac-menej bežné (budúci model III je určite po dotáciach pre každého) ani nesnívam 🙁

    Ach jo, zasa to v marcových voľbách ovečky nezmenia a budú voliť toho čo im sľúbil 5 Eur na vianoce 🙁

      1. Dovolím si nesouhlasit.
        Dovolím si nesouhlasit. Dotace může pomocí nastartovat podporu. Všechny dnes běžící startupy jsou forma dotací lidí lidmi. A funguje to podle mne skvěle. Naše obec dostala dotací na kanalizaci. A já jsem za to ohromně vděčný. Ušetřím a ještě to pomůže přírodě. Obecně dotace asi nejsou terno ale mě tolik nevadí. Válka je horší věc.

        1. dotace je to ze se vezmou
          dotace je to ze se vezmou vsem lidem penize, z tech penez si ukousne spousta uredniku a lobistu, a sotva 50% z te puvodni sumy se da na neco co by fungovalo i samostatne

          jsem vystudovanej ekonom (ac se tim nezivim) takze o financich tak trosku neco vim 🙂

          kanalizace je prospesna vec z hlediska kvality zivota, zakladnich potreb obyvatel a vec statu, a stat by to mel zajistit obyvatelum bez dotaci, ty dotace tam slouzi jen jako odnekud ty dotace vezmem a par lidi nekde dostane „koblihu“ presne k tomuhle slouzi dotace, k „politickemu“ uvazani si dane skupinky ktera ziska dotace 😉

          na elektromobil a na jakykoliv soukromy subjekt ktery na neco ziska dotaci, je to jen populisticke okradani a davani koblih nekomu, jen pokriveni trhu na ukor necemu o cem rozhodl nejaky urednik na pokyn politika 😉

          1. Já ač nejsem ekonom, si
            Já ač nejsem ekonom, si myslím to samé.

            Kanalizace je snad základní potřeba člověka. A přesně jak piše Saman, to by snad měl stát zajistit bez dotací a bez keců!

            Stejně jako se divím lyžařským střediskům, hlavně ty menší, že tam nemají záchody. A pak se diví, že lidi chodí do lesa.

            Mají tam přes celý den 1000-ce lidí a nejsou schopní pochopit, že ty lidi taky potřebují na záchod! A ž eby to měl zajistit ZDARMA v rámci ceny za službu, kterou tam ta společnost poskytuje. Žádný vybírání 5-koruny na záchodě, že prý to nejde jinak zajistit. Stejně jako kanalizace pro stát.

            Jsou to základní věci.

      2. teoreticky mas pravdu,
        teoreticky mas pravdu, dotacie pokrutia trh, ale iba ten idealny. V realnom svete je trh deformovany daleko viac reklamou, tendencnym testovanim aut atd. Cakat ze ludia co volua Fica budu uvazovat racionalny je utopia. Musi byt dotacia na EV, aby si to ludia kupili, odskusali, porozpravali susedovi a pokojne sa mozu dotacie ukoncut. Nezijeme v Paradise :'(

        1. dotace na EV prinese ve
          dotace na EV prinese ve statech jako je Slovenso nebo Cesko dotace jen tem co by o EV stejne uvazovali, opravdu si myslis ze nekdo kdo o EV neuvazuje se s dotaci zamysli a koupi si ho jen kvuli dotaci? takovejch lidi budou jen jednotky procent 😉

          a zrovna v CR a SR jsou prodeje i bez dotaci na celkem solidni urovni a i bez tech dotaci prodeje stoupaj, dotace na EV je kobliha par vyvolenym kteri by si EV zrejme koupili tak jak tak, jen treba o par mesicu pozdeji

          vem si ze do roku 2011 se v cele EU mohlo zadat na dotaci na vystavbu cerpaci stanice, abycejne cerpaci stanice a do vyse 50% ceny projektu, po roce 2011 se v EU temer prestali stavet benzinky, pritom kdyby zadne dotace nebyli, tak dnes bylo pravdepodobne mnohem mene benzinek, ted je v mode dotace na EV, znamena to ze az vyschnou penezovody na EV tak se prodeje propadnou? pravdepodobne ano, protoze lidi si zvikaj na tenhle spatnej system kdy jedine co je zajima je sleva nebo dotace 😉 jen se obcani ucej tomu jak spolehat na extremne pokrivenej trh kterej jim serviruje jen to co chce servirovat a nakonec je na tom zavislej

          ostatne co se deje ted pri „uprchlicke kryzi“? bud si vezmete urcite procento uprchliku a nebo vam sebereme dotace v podobe nejakych fondu, proste jen prostredek jak vydirat nekoho necim 😉 nechces? nedostanes dotace, a co dela obcan, ten to cele zere a je rad ze ma svou koblihu, a to ze ho oberou jinde to jiz nevidi 😉 ty fiannce na dotace totiz berou od nas vsech, takze od nas vsech se vybere 100% castky, 50% sporada uredni siml a 50% se pak formou dotaci rozdeli na neco co dotace vubec nepotrebuje

          1. Až skončí dotace na
            Až skončí dotace na EV(ještě tedy ani nezačaly) tak to bude za pár let a to už bude cena EV na nižší úrovni, takže bude EV ekonomicky vycházet pro větší množství lidí. Stejně jako podpora FVE způsobila masívní nasazení a tak razantní pokles FVE technologie, stejný scénář lze předpokládat i EV. Snad se to tentokrát obejde bez poslaneckých prasárem.

            1. cena EV se drzi nahore prave
              cena EV se drzi nahore prave proto ze automobilky pocitaji s tim ze jejich zakaznici maji ruzne po svete dotace, o ty dotace se v prumeru navysuje cena tech EV 😉

              cenu FVE snizili Cinani, tamni masova produkce proste donutila jit s cenou dolu v ostatnich vyrobcu vsude po svete, s tim zadne dodtace nemeli co docineni, EU kvuli tomu dokonce zavedla na FVE vyssi dovozni clo, jen aby „ochranila“ vyrobce FVE v Nemecku 😉

              no jak se ti libi ze za kazdou MWh platis cca 495,- kdys veskutecnosti bys mel platit jen 316,- to ze je podana zaloba k ustavnimu soudu kde stat ji podava na stat na spatnej vypocet za OZE zrejme ani netusis co? to jsou ty „vase“ dotace, kdyby zadny dotace nebyli, tak ekonomika bude v daleko lepsi kondici, lidi by meli mnohem vetsi platy a spousta zbozi by byla mnohem levnejsi

              ale to se nestane, protoze drtiva vetsina lidi veri ze dotace je neco co jim prinasi neco, to ze to neco jim predtim seberou v dvojnasobne vysi bohuzel resi jen ti co tomu rozumnej

          2. Pod tohle se
            Pod tohle se podepisuju.

            Dotace je zlo a lidi uz neumeji normalne pocitat bez dotaci.
            V CR se podle mne taky celkem solidne rozviji trh s eauty sam a bez dotaci a je to podle mne lepsi, nez kdyby to ty dotace meli takzv. nastartovat.

            Dotace maji jeste dalsi negativni efekt a to vyvolaní zlosti mezi sousedy. Staci si dat na strechu FVE panel a jned vam sousedi zavidi a hazi navas spinu, ze to jste vi co je obirate o penize.

            Dotace je hnus.

            Jedine co bych na dobu urcitou napr. 2 roky ted udelal je zmensil bych dan na euata. Nebo naopak zvysil dane na spalovaky. To je totiz daleko efektivnejsi, nez dotace. A dela to presne to co stat chce. Tj. vycistit ulice od spalovaku, kteri vypousti jedy do vzduchu a naopak podporu aut, ktery to nedelaj.

    1. No vidiš, já vydělávám
      No vidiš, já vydělávám cca 5ti násobek české průměrné mzdy a na teslu S taky nemám 🙂 Ona je ta Tesla prostě v US o dost levnější než v EU + dotace na EV co sou v US, takže nakonec to dělá docela ranec. Tesla 3 je(bude) už ale myslím, dostupná opravdu „komukoliv“. Dát 0.5M za nové auto je dneska zcela běžná věc u normálně pracujících lidí, takže naspořit ten další 0.5M, už není tak nepřekonatelná překážka. Ale i tak, v ČR dáš za Teslu 3, holobyt cca 1.150.000kč s DPH, v US, napři v Kalifornii po dotacich cca 670.000kč se sales tax. To se pak kupuje tesla snadno….

    2. No v té Americe na to taky
      No v té Americe na to taky moc lidí nemá!!! Mám tam rodinu a 100 tis dolarů za auto je pro většinu pracujících nemyslitelné. V rodině mají dva nové Jeep Wrangler a ten jeden tam zcela nový vyjde na něco kolem 35 tisíc dolarů!! Takže je to i pro Američany spousta peněz!! Pokud pracujete za dvojnásobek průměrného platu na Slovensku, tak si můžete koupit krásnou novou Škodu Superb v 2.0 TDI a máte nádherné svezení s nízkými náklady!!

Napsat komentář