První profesionální fotky zevnitř Tesla gigatovárny jsou tu!

Od doby, co se horlivý fotograf místních novin pokoušel dostat do rozestavěné gigatovárny Tesla se prakticky přestaly objevovat jakékoliv fotografie. Automobilka Tesla Motors se rozhodla to napravit.

Vstup do továrny Tesla Gigafactory 1
foto: (c) James Lipman

Automobilka Tesla Motors si proto najala profesionálního fotografa Jamese Lipmana, který fotí mimo jiné pro magazíny , Car, Evo a další.

Krásné fotky z téměř dokončené giga-továrny Tesla (plánované otevření v dubnu 2016) se nedávno objevily na jeho instagramu.

interiér vstupu do továrny Tesla Gigafactory 1

Elektromobily Tesla Model S u gigatovárny Tesla
foto: (c) James Lipman

Tesla nyní svou první továrnu, ve které nedávno začaly sestavovat domácí baterie PowerWall, označuje jako „Gigafactory 1“. Dává tím světu jasně vědět, že rozhodně nejde o továrnu poslední, jak už nedávno zmínil (gigatováren prý budou potřeba stovky).

Dnes se živě spekuluje o tom, že Tesla jedná o stavbě druhé gigatovárny v Německu.

17 Comments on “První profesionální fotky zevnitř Tesla gigatovárny jsou tu!”

  1. no je to reklama aby se
    no je to reklama aby se nezapomnělo že Tesla jede, ale ty krasný fotky vypadají přibarveny ve fotošopu 😉 a Slavna giga 1 zatím připadá stále jak plechová krabice v poušti s automatem na baterky uvnitř, vstupní halou s LED televizí na zdi jako vizitka pro návštěvy… hlavně klid soudruzi 🙂 Zprávou dnešního večera je přeci jenom spekulace, že příští týden TESLA vypustí první odhady počtu výroby 4Q2015 a že to bude +18.300 kousků soudruzi …. 😉 Což je dobré, v souladu s plánem 17-19t 😉

                1. ano mam, treba tu
                  ano mam, treba tu nezodpovezenou otazku vyse…

  2. Tela dokoncila 10% tovarny
    Tela dokoncila 10% tovarny ktera zatim staci na rozjezd a pozdeji az zacne generovat hotovost tak z tech penez pojedou dalsi casti. Tesla nema hotovost na stavbu celeho komplexu najednou. Puvodni plan bylo neco kolem 5bln usd ale tesla se rozhodla poridit dalsi pozemky, takze cena bude pres 6bln usd. Uz dnes je v podstate cela produkce rozebrana, problem je cena dalsiho komplexu. U GF2 se pocita ze bude nekolikanasobne vetsi nez ta prvni. Z toho si kazdy udela predstavu jak financne narocne je vybudovat jen zaklad aby tesla mohla produkovat 1-2 miliony aut rocne. Kdyz ctu ze Volkswagen investuje 4.3bln usd do produkce 13 aut tak se musim smat. Za to poridi stezi 2 auta na urovni masove produkce, mysleno z dojezdem 200 miles.

  3. Pořád nechápu co se tam
    Pořád nechápu co se tam bude vyrábět. Kam budou sypat suť? To tam přijede všechno už připravené na výrobu? Myslel jsem že tam přijede ten obrovský náklaďák se zeminou, že budou těžit ty kopce kolem, vysype se to do stroje který vyseparuje ty složky a začne výroba.

        1. Rozdil vuci predchozim
          Rozdil vuci predchozim tovarnam (aspon jak to popisovala Tesla) je v tom, ze Gigatovarna bude obsahovat vice vyrobnich kroku pod jednou strechou. Tedy krom vyroby bateriovych clanku bude taky obsahovat vyrobu anodovych a katodovych materialu, separatoru, eloktrolytu, „plechovek“ a dalsich veci co je treba k vyrobe samotneho clanku. A navic taky bude obsahovat vyrobu battery packu z techto baterii.

Napsat komentář