Automobilka Hyundai nedávno ukázala první skicy očekávaného modelu Ioniq. To bude první auto na trhu, které má být dostupné jako hybrid, plug-in hybrid i elektromobil. Teď už máme i špionské fotky.
foto: autoblog.com
Hyundai jde na věc od lesa. Už dlouho se spekulovalo, že jihokorejský parní válec připravuje konkurenci pro hybridy Toyota Prius. Pak přišlo překvapivé oznámení modelu Ioniq, který bude dostupný jako hybrid, plug-in hybrid i čistý elektromobil.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Autosalon Ženeva 2015: Hyundai Tucson Plug-in Hybrid
Auto bude konkurovat primárně vozům jako Toyota Prius a Chevrolet Volt, ale díky čistě elektrické verzi bude mít Hyundai svého koně také v oblasti, kde dnes kraluje Nissan Leaf a kam se chystají těžké váhy typu Tesla Model 3 a Chevrolet Bolt.
Očekává se, že hybridní/plug-in hybridní verze Hyundai Ioniq bude poháněna 1,6l řadovým čtyřválcem. První špionské fotky napovídají, že Hyundai se drží svého designového jazyka a zejména příď je jasně rozpoznatelná.
Zároveň auto odkazuje k dřívějším modelům Hyundai Elantra a Hyundai Sonata, zejména co se týká interiéru. Veřejné odhalení výrobní verze Hyundai Ioniq se očekává v Jižní Koreji už během ledna 2016. Světovou premiéru pak zažije na autosalonu v Ženevě a v New Yorku.
Co podle vás znamená
Co podle vás znamená lidový, 800 tisíc 400 tisíc ??? podle mne je to třeba Dacia Logan 🙂 Elektro je dnes z pohledu uživatele ekonomický nesmysl který stále zneužívá toho že i při nižšsích výroních nákladech funguje pocit exklusivity a předražuje se o 106, děkuji ale za takové situace naprostý nezájem.
Dacia Logan lidový vůz?
Dacia Logan lidový vůz? Kolik jich denně potkáváte, těchto lidových vozů? Stovky, tisíce, desetitisíce? Nebo jednotky, možná desítky? Proč tomu tak je? Že by výrobce nestačil vyrábět a stály se na něj fronty nebo sestavovaly pořadníky? Zkuste se sám sebe zeptat a skutečně férově, bez příkras a bez lhaní si do vlastní kapsy si odpovědět. Pokud dojdete k odpovědi, že lidový vůz je to jen pro vás a pro pár dalších, přičemž drtivá většina lidí si koupí něco jiného, tak jste došel ke správnému výsledku.
lidové auto bude zrejme
lidové auto bude zrejme takove auto ktere si kupuje nejvice lidi na teto planete, takze se bavime o Focusu, Corolle a Wuling Hongguang/Chevrolet Enjoy (celkem pravidelne se tyhle 3 auta umistujou na prvnich 3 prickach celosvetovych podeju), prumerna celosvetova cena techto aut je pri prepoctu na koruny mezi 350-500 tisici
lidove je tedy u elektromobilu zrejme mysleno jako bezne pouzutelny s vetsim dojezdem a za cenu zrejme odpovidajici dnesnim elektromobilum, tedy od rekneme 600k a vice
Prosiiim, at to nema zadek
Prosiiim, at to nema zadek jak prius, na tyhle fotce to tak bohuzel vypada…
Nesmíte všechno posuzovat
Nesmíte všechno posuzovat jen podle zadku. 😀
Jinak třeba mně se Prius nelíbí z žádné strany.
Krásné Vánoce.
Zadek vypadá takhle od
Zadek vypadá takhle od 10sec Za mne opět celkem zklamání, na skice to vypadalo lépe.
To není vůbec špatný.
To není vůbec špatný. Ale pánové, neřešme zadek nebo předek, s autem je to jako s ženskou – může být pěkná kastle, ale pokud není dobře vyladěnej „motorek“, tak to stojí za en óno. 😉
Bez konkretnych parametrov
Bez konkretnych parametrov sa neda povedat fakticky nic. Dizajno celkom pekne ako aj iny Hjondeee
Když vidím tu „prdel“ a
Když vidím tu „prdel“ a bok, docela mi to připomíná Priuse, čili nic moc…., ale to je až na druhém místě, zajímá mne detail dojezdu a výkonu…
Hjondééé.
To jsem
Hjondééé.
To jsem zvědavý na ten EV. Aby nakonec zase nebyla v TV reklama „Nejlepší český elektromobil. Soused z Mladé Boleslavi zbledne závistí.“ 😀