Takhle vypadá výrobní verze elektromobilu Chevrolet Bolt!

Chevrolet Bolt bude odhalen na veletrhu CES 2016 v Las Vegas. Auto-špiónům se ale podařilo získat fotky výrobní verze elektromobilu už dnes!

Na veletrhu spotřební elektroniky (!) CES 2016 v Las Vegas (6.-9. ledna 2016) bude odhalena výrobní verze elektromobilu Chevrolet Bolt.
foto: SpiedBilde

Měsíc před oficiálním odhalením elektromobilu Chevrolet Bolt se podařilo fotografovi webu SpiedBilde zachytit jeho výrobní verzi. Ta je velmi odlišná od krásně tvarovaného oranžového konceptu.

auto Chevrolet Bolt elektromobil auto autosalon Detroit 2015

Koncept Chevrolet Bolt představila automobilka Chevrolet (GM) původně na 2015
foto: Chevrolet

Výrobní verze auta nám připomíná mix mezi původním konceptem, Nissanem Leaf a BMW i3. Ačkoliv některým očím nemusí příliš lahodit, jde o vskutku mainstreamové auto.

Díky dojezdu kolem 320 km, ceně $30 000 (asi 750 000 Kč, po dotacích) a dostupnosti už začátkem roku 2017 by automobilka GM mohla získat zajímavý náskok před Tesla Motors, ale i další konkurencí jako je třeba Nissan a jeho nová generace Leafu.

17 Comments on “Takhle vypadá výrobní verze elektromobilu Chevrolet Bolt!”

      1. Z hlediska ceny by, myslím,
        Z hlediska ceny by, myslím, byla minimálně rovnocenná i varianta 1 motor vzadu, pohon zadní nápravy, tak, jak to mají jednomotorové Tesly, Mitsubishi i-MiEv, BMW i3…
        Ale vzhledem k tomu, že na různých uniklých fotkách někdo něco s přístroji šteloval pod přední kapotou, tak bych si přisadil spíše na tu Vaši předpověď 😉

        Edit: A znatelný přední převis taky napovídá spíše přednímu náhonu.

        1. Čerpáme z informací
          Čerpáme z informací uvedených v odkazovaných článcích a jejich zdrojích. Máte pravdu v tom, že počáteční výroba elektromobilu Bolt má být omezena na 30 000 kusů za rok. To ale neznamená, že se nemůže za rok zvýšit – třeba i dvojnásobně, k čemuž má GM (které vyrábí 10 milionů aut ročně) dobré předpoklady. Automobilku nicméně může brzdit jedna zásadní překážka, a to nedostatek baterií. Asi i to je důvod, proč se rozhodla úžeji spolupracovat s LG Chem.

    1. nemyslím, že tam bude
      nemyslím, že tam bude opravdový kufr (vzhledem ke tvaru a velikosti kapoty, kde musí být místo na měnič, klima, topení atd.), ale mohla by tam být alespoň „kapsa“ na kabely a redukce, jako v i3. Leaf má pod kapotou dost místa a celkem mě to láká udělat tam malý třeba košík .

Napsat komentář