Chevrolet Bolt bude odhalen na veletrhu CES 2016 v Las Vegas. Auto-špiónům se ale podařilo získat fotky výrobní verze elektromobilu už dnes!
foto: SpiedBilde
Měsíc před oficiálním odhalením elektromobilu Chevrolet Bolt se podařilo fotografovi webu SpiedBilde zachytit jeho výrobní verzi. Ta je velmi odlišná od krásně tvarovaného oranžového konceptu.
foto: Chevrolet
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Elektromobil Chevrolet Bolt bude odhalen v lednu 2016
Výrobní verze auta nám připomíná mix mezi původním konceptem, Nissanem Leaf a BMW i3. Ačkoliv některým očím nemusí příliš lahodit, jde o vskutku mainstreamové auto.
Díky dojezdu kolem 320 km, ceně $30 000 (asi 750 000 Kč, po dotacích) a dostupnosti už začátkem roku 2017 by automobilka GM mohla získat zajímavý náskok před Tesla Motors, ale i další konkurencí jako je třeba Nissan a jeho nová generace Leafu.
„dostupnosti už začátkem
„dostupnosti už začátkem roku 2017“ – bez dalšího komentáře.
A je už známo, kde bude
A je už známo, kde bude mít Bolt motor(y) a která náprava(y) bude poháněná?
Tohle zatím není vůbec
Tohle zatím není vůbec jasné, snad se to dozvíme právě v lednu na CES 2016. Dovolím si ale předpovědět, že elektromobil Chevrolet Bolt bude mít jeden motor na přední nápravě – i pro udržení ceny co nejníž.
Z hlediska ceny by, myslím,
Z hlediska ceny by, myslím, byla minimálně rovnocenná i varianta 1 motor vzadu, pohon zadní nápravy, tak, jak to mají jednomotorové Tesly, Mitsubishi i-MiEv, BMW i3…
Ale vzhledem k tomu, že na různých uniklých fotkách někdo něco s přístroji šteloval pod přední kapotou, tak bych si přisadil spíše na tu Vaši předpověď 😉
Edit: A znatelný přední převis taky napovídá spíše přednímu náhonu.
Za mě jednoznačně palec
Za mě jednoznačně palec nahoru. Tohle auto bude mít určitě svojí v roli v prosazení elektromobilů na mainstreamovém trhu. Konečně to vypadá, že teď už není návratu a elektromobily už nikdo z trhu nesmete. Do Evropy se ale nedostane, že? 🙁
Určitě dostane, možná
Určitě dostane, možná jako Opel. Vždyť Evropa nedávno předehnala v prodeji elektrických aut Spojené státy, takže je k tomu pádný důvod.
To čerpáte z nějakého
To čerpáte z nějakého věrohodného zdroje, nebo to je jen zbožné přání? Já co jsem zjišťoval tak výrobní kapacity budou „omezené“ takže budou rádi pokud vůbec pokryjí poptávku v USA…..
Čerpáme z informací
Čerpáme z informací uvedených v odkazovaných článcích a jejich zdrojích. Máte pravdu v tom, že počáteční výroba elektromobilu Bolt má být omezena na 30 000 kusů za rok. To ale neznamená, že se nemůže za rok zvýšit – třeba i dvojnásobně, k čemuž má GM (které vyrábí 10 milionů aut ročně) dobré předpoklady. Automobilku nicméně může brzdit jedna zásadní překážka, a to nedostatek baterií. Asi i to je důvod, proč se rozhodla úžeji spolupracovat s LG Chem.
Koncept podle mě vzhledově
Koncept podle mě vzhledově hezčí, výrobní verze „usedlejší“. A vypadá to, že by to mohlo mít dokonce i kufr. 🙂
krasne tvarovany koncept,
krasne tvarovany koncept, kde? vyrobni verze nastesti vypada mnohem lepe.
to sa opat vracaju 80 roky ?
to sa opat vracaju 80 roky ?
Kdybychom něco takového
Kdybychom něco takového měli v 80.letech, mám na mysli auto jako takové, nikoli elektromobil, tak bychom chrochtali blahem.
Netvrdím že vyzerá zle,
Netvrdím že vyzerá zle, ale ten pôvodný koncept sa mi viac páčil.
Taky se přidám s podobným
Taky se přidám s podobným názorem. Na druhou stranu ten současný zjev asi více zapadá do aktuální designové linie Chevroletu.
Pro mě je to také spíše
Pro mě je to také spíše příjemné překvapení. Jenom ten kufr mi přijde z fotek maličký – nepředpokládám totiž, že by se pochlapili a vepředu byl také kufr (alá Tesla)….
nemyslím, že tam bude
nemyslím, že tam bude opravdový kufr (vzhledem ke tvaru a velikosti kapoty, kde musí být místo na měnič, klima, topení atd.), ale mohla by tam být alespoň „kapsa“ na kabely a redukce, jako v i3. Leaf má pod kapotou dost místa a celkem mě to láká udělat tam malý třeba košík .
Podla mna vypada celkom
Podla mna vypada celkom dobre. Ak bude mat parametre ake sa tu uvadzaju bude to dostojny protivnik ku tesle model 3 a novemu nisanu leaf.