Elektromobil BMW i3 slaví už dva roky na trhu. Byl uveden v listopadu 2013. Dnes je podle BMW třetím nejprodávanějším elektromobilem na světě.
V továrně v Lipsku dnes BMW vyrábí asi 100 elektromobilů BMW i3 denně. Úspěch auta připisuje mnichovská automobilka mimo jiné tomu, že jde o jediné plně elektrické auto na trhu, u kterého lze jako příplatkovou výbavu zvolit přídavný spalovací motor fungující jako prodlužovač dojezdu (REx).
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Z elektromobilu BMW i3 je policejní, hasičské i záchranářské auto
S tím ovšem souvisí také zvláštní počty BMW. „Třetí nejprodávanější elektromobil na světě“ znamená, že BMW nezapočítává plug-in hybridy (Chevrolet Volt, Mitsubishi Outlander PHEV a další). Zároveň ale započítává prodeje BMW i3 REx, což je pak de-facto také plug-in hybrid.
BMW i3 je dnes v prodeji ve 49 zemích světa. Celkové prodeje jsou odhadovány na asi 42 000. Měsíčně se prodá přes 2000 kusů (včetně plug-in hybridu BMW i8). V říjnu 2015 to bylo 2533, v září pak rekordních 3776.
V Německu tvoří BMW i3 čtvrtinu všech prodejů elektromobilů. V Norsku jde zase o celkově nejprodávanější BMW. Více než 80 % kupujících přichází podle výzkumu BMW od jiných značek.
Nejprodávanějším elektromobilem na světě je Nissan Leaf následovaný Tesla Model S.
BMW i3 Nejvíce se mi líbí
BMW i3 Nejvíce se mi líbí verze REX Vozíte si sebou Záložní generátor, který je při dnešní spolehlivostní site VNS je Velkou výhodou. BMW i3 Skutečná spotřeba
usporne.info/984-elektromobil-bmw-i3-skutecna-spotreba/
BMW i1 s pošahanou
BMW i1 s pošahanou palubovkou se mi NElíbí obzvláště verze s kousavou dekou místo čalounění – což je totiž v každém kusu. Záložní vrnící generátor REX místo kufru je taková krávovina, že to bere leda šáhlý londýňany. Každopádně tadle přifouklá jednička říkající si i3 je schválně tak udělaná aby lidi si mysleli kdoví jak BMW myslí na elektromobily a ono zatím si dál vesele mohlo točit svoje spalováky jako PRIORITU ty REKLAMNÍ ANONYME!!
PS: kdyby BMW opravdu chtělo vyrábět elektromobily jako má TESLA tak už 40LET to dávno mohlo dělat ….
hybrid.cz/bmw-40-let-elektromobilu-ktere-jste-si-nemohli-koupit
Upřímně, kdybych si
Upřímně, kdybych si kupoval i3 (je to super vůz), tak bych ji chtěl bez REXe. Mizí vám tím všechny výhody elektromobilu, musíte řešit garančky, měnit olej, filtry… Jaký to má pak smysl? To je lepší koupit rovnou trojku nebo mírně ojetou pětku v naftě v solidní výbavě za ten milion a je to.