Známe cenu nového Chevroletu Volt

Plug-in hybrid Chevrolet Volt patří k nejprodávanějším autům do zásuvky v , ale i světově. Do konce dubna 2015 se ho jen v Americe prodalo 76 136 kusů. Jeho nová verze nabídne vyšší dojezd, nižší spotřebu a cenu $33 995 (v přepočtu 836 000 Kč).

Nový Chevrolet Volt 2. generace je vybaven 16kWh baterií od LG Chem
foto: Chevrolet

Základní cena nového Chevroletu Volt je o $1176 nižší, než cena původního modelu. Původně měl tedy být „o tisíce dolarů levnější“, ale i tohle je slušný pokrok. S americkou federální dotací $7500 se auto dá koupit už za $26 495, v přepočtu 650 000 Kč.

V nabídce jsou dva typy výbavy – základní 2LT a prémiový 2LZ Premier. Mezi standardní vybavení nově patří wi-fi hotspot, couvací kamera, 8″ dotykový displej a dva nové airbagy.

Příplatková verze 2LZ nabízí navíc asistenta pro automatické parkování, osm Bose reproduktorů, vyhřívané přední sedačky, vyhřívaný volant a vyhřívaná zpětná zrcátka.

Nová, druhá generace amerického plug-in hybridu je lehčí o 110 kg na 1607 kg. O zhruba dva litry, na 33,6 litrů, se zmenšila benzinová nádrž. Auto je o 8,38 cm delší a dva cm širší.

Dojezd na baterie se zvětšil o 20 km na 80 km. Průměrná spotřeba spalovacího motoru po vybití baterie klesla na 5,7 l/100 km.

tisková zpráva

17 Comments on “Známe cenu nového Chevroletu Volt”

  1. az na to ze v EU sa
    az na to ze v EU sa nepredava a klon opel je iny ak vobec.

    taktiez sa tym nevyriesil panelakovy problem hromadnych a provizornych preplnenych parkovisk v meste a praci co je gro.

    skratka, nenabijete ho a koli tomu do obchodneho domu v podzemnom parkovisku kazdy den travit nebudete, zvlast nie ako individualista.

    neexistuju vsade kde je to vhodne, vsadepritomne nabijacky a tisic snur z okien to tiez nebude, je to len silne limitovany trh, velmi obmedzeny, nic hromadneho kam patrime vsetci.

    preto je to podla mna pre nas, priemer, utopia a nezmysel ktory zatial nema ziadnu buducnost.

    1. A este dodam ze koli
      A este dodam ze koli vzdialenosti a infrastrukure ulic v meste, je rovnaka utopia pouzivat teraz ked je teplejsie, elektricky bicykel s nahradnou bateriou koli dojazdu, ktore by sa obe museli denne nabijat . zvlast pre ludi co maju aspon jedno dieta, musia navstivit obchod, jedina cesta je rychlostna kde vas mozu kedykolvek odstrelit, moze vas zastihnut nepriaznive pocasie a pod.

      u vas aj u nas mame priserne nevyriesenu hromadnu prepravu, s kopou asocialov ktori okradaju, smrdia, arogantnym pristupom a nepohodlim, stratou casu, nekonecnym cakanim, …

      individualna doprava praska vo svikoch, cesty su na maxime, a prepravovat sa musime, obrovska luxusna Tesla je vysmech do tvare mne, a nemoznost to riesit inak ako to je teraz, spolahlivym benzinom a smiesnymi napadmi s elektrickymi mini autami, zo mna robi rukojemnika situacie, pokial to chcem zmenit, nie len pre seba a horných 10.

          1. Mám tam proudový
            Mám tam proudový chránič, v kabelu před připojením auta ani po dokončení nabíjení není napětí. A samozřejmě se jedná o gumový kabel s vysokou mechanickou odolností. Není to klasiký prodlužovák, ale na koncích jsou EV konektory.
            A nevím, jaké nebezpečí myslíte v souvislosti se zařízením sazby?

      1. Pozemky kde sa parkuje
        Pozemky kde sa parkuje patria mestu, a za vonkajsi stojan v miestach kde obvykle parkujem, mne ako jedinenu ziadatelovy bez istej buducnosti, bude uctovany vysoky instalacny a pausalny poplatok miesta.

        Inak povedane, je to nezmysel pokial nie som vlastnikom miesta s privodom 400V.

        Elektrina zadarmo je nezmysel, mat celu noc pripojene auto na verejnom parkovisku bez strazenia je vzhladom k skupinam potulujucim sa parchantom v kazdej spolocnosti tiez na hrane.

        Auto nie je mobilny telefon.

        To nie je ani tak technologicky ako skor spolocensky problem.

    1. Podle mě je to takto stále
      Podle mě je to takto stále ještě praktičtější. Naprosto to plní účel. V podstatě s tím ujedete skoro 100 km na elektřinu, což vám postačí na 90 % veškerých jízd, pokud jste běžný rodinný uživatel. A ten zbytek jsou obvykle velmi dlouhé cesty, na kterých byste stejně nedobíjeli, protože to stále trvá dlouho a zdržovalo by vás to (ano i dobíjení Tesly Model S by mě obtěžovalo). Pro mě je tohle ideální auto.

        1. zadarmo.. to urcite. nie
          zadarmo.. to urcite. nie vsetky dlhsie cesty su planovane, a ked rano musite tam a spat zajst za isty cas napriklad v zlych poveternostnych podmienkach, kde davaju lisky spat, bateria a jej „vyhody“ sa pre vas stanu peklom. a to hovorim o dojazdovych schopnostiach Tesly bez jedineho superchargeru v regione, s napol vytrieskanou bateriou.

          to nie je riesenie.

Napsat komentář