Tesla spustila vlastní bazar elektromobilů Model S

Automobilka Tesla Motors na svém webu spustila prodej ojetých, ale „certifikovaných“ elektromobilů Tesla Model S. Nabídka přichází v době, kdy se řada majitelů původního auta rozhoduje vyměnit jej za novou verzi „D“.

Automobilka Tesla na svém webu spustila bazarový prodej elektromobilů Model S
foto: Tesla Motors

Tesla neprodává ojeté vozy poprvé. Už v březnu 2013 spustila prodej ojetých elektromobilů Tesla Roadster. Certifikovaný „pre-owned“ program pro Model S je logickým pokračováním, obzvlášť po uvedení nového duálního pohonu.

Certifikované ojeté vozy Tesla Model S jsou k dispozici za cenu zhruba o 20-30 % nižší než byla původní nákupní cena. Zároveň ale nabízejí zbytek záruky na pohonný systém a baterii a navíc i limitovanou čtyřletou záruku (nebo na 50 000 mil).

Prozatím je Tesla Model S pre-owned nabídka určena primárně americkým zákazníkům. Nabídku vozů lze filtrovat podle oblasti kde jsou auta dostupná, tedy např. New York, Florida, Denver, Chicago apod. V nabídce jsou auta s nájezdem pod 10 000 km, ale i výrazně opotřebenější.

Výhodou proti běžnému objednání nového elektromobilu Model S je kromě nižší ceny také fakt, že není nutné na dodání auta čekat.

Tesla Motors

5 Comments on “Tesla spustila vlastní bazar elektromobilů Model S”

  1. Mě vy spíše zajímalo
    Mě vy spíše zajímalo něco jiného. Na hodně místech se píše, pokud někdo prodá ojetou Teslu, že padá záruka. Přitom evropské právo říká, že podobné chování je protiprávní.
    Takže je pravda co se píše o Tesle nebo ne? Jinak řečeno, chová se Tesla protiprávně nebo je to pomluva?

    1. to neni pravda…
      Ale

      to neni pravda…

      Ale samozrejme pada zaruka pokud nedodrzite zarucni podminky. Napriklad v zarucnich podminkach je, ze auto nesmi opustit dany kontinent na vice nez +-30 dni jinak ztraci zaruku. To se stalo u mnoha Evropskych majitelu Tesly, kteri si koupili Americkou verzi a dovezli si ji sami z Ameriky misto toho, aby koupili Evropskou verzi. Americka a Evropska verze se od sebe celkem lisi a Tesla je tedy neservisuje v Evrope. Rozdilne nejsou jen svetla, ale predevsim nabijecky, tazne zarizeni a software jako navigace nebo streamovani hudby atp.

      Osobne nechapu proc Tesla odmita v Evrope servisovat Americke vozy, kdyz by na tom mohli pekne vydelat, jelikoz auta uz jsou automaticky po zaruce 🙂

      1. Na poslednu uvahu ste si v
        Na poslednu uvahu ste si v podstate sam odpovedal uz v predchadzajucich vetach. Lebo rozdiely. Preskolenie a zaucenie personalu a dodanie vsetkych pripravkov a pomocok a dielov (ktory by aj tak len zvacsa hnili na sklade) na opravy americkych verzii do Europy by stalo nepomerne viac, ako zisk z oprav tych par kusov, ktore si niektori doviezli a ktore navyse rozhodne netrpia nejakou extremnou poruchovostou. Zaucenie a zacvik kazdeho pracovnika ich znackoveho servisu stoji Teslu nemale peniaze a navysovat tieto naklady len kvoli niekolkym kusom by bolo mrhanim penazi.

Napsat komentář