Tesla Model S P85D versus Lamborghini Aventador, kdo s koho?

Ve Státech se pomalu začínají dostávat do oběhu nové elektromobily Tesla Model S P85D s duálními motory a výkonem blížícím se 700 koním. V takovém autě můžete zažít přetížení 1,29 G. A taky skvělý pocit, když předjedete Lamborghini Aventador.

Závody elektromobilů Tesla Model S P85D vs P85
foto: DragTimes

Nová verze elektromobilů Tesla Model S (D) přináší kromě nového pohonu i některá další vylepšení. Výrazného zlepšení se podle dosavadních ohlasů dočkaly zadní sedadla, jejichž ergonomika se kompletně změnila. Jsou měkčí, mají lepší opěrky hlavy a snáze se v nich usadí i dlouháni.

Ale teď už ke slibovaným závodům. Souboj Tesla Model S P85D versus Lamborghini Aventador nabízí skvělou podívanou, kdy Tesla jasně vede v prvních pár sekundách, ovšem Aventador ji nakonec přeci jen předjede při rychlostech nad 100 km/h.

Další nové video nabízí srovnání Tesla Model S P85D a Tesla Model S P85 (viz. náš test). Tam je rozdíl zcela zřejmý od začátku do konce. Jak se těšíte na připravované plně elektrické SUV Model X s takovým výkonem?

DragTimes

17 Comments on “Tesla Model S P85D versus Lamborghini Aventador, kdo s koho?”

      1. To je divne, v slovencine
        To je divne, v slovencine plati pravidlo 1. Z koho Z coho 2. S kym S cim. Ale aj slovo bIznis mame rozdielene, u Vas je to bYznis, u nas bIznis. ..teraz mi neda nerypnu 🙂 ..vy mate vedro ako telpo, u nas je vedro „kybel“ na vodu na priklad 🙂 ..tiez sa mi pace ze co zaciatok vety to nadavka.. – ty kravo, to je ale vedro, – ty vole co blbnes ? Kazdopadne, lidrom je Vas Prezident 😀

        1. V tomhle případě se
          V tomhle případě se jedná jen o frázi, jinak to pravidlo je úplně stejné jako v češtině.
          Jinak to co u vás je kýbel, to u nás je kýbl, případně vědro 😉
          To je stejný případ jako hořký = horký / horký = horúci.
          Prostě jen problematika diakritiky a změkčování.

  1. Je dobře, že i v ČR si
    Je dobře, že i v ČR si tyto automobily muže zákazník pořídit. ALE JEN NĚKTERÝ! Nejde pouze o cenu, na kterou asi většina středoškoláku nedosáhne. Ale i na provozním financování – v tom ale jasně zvítězí Tesla. Nevím kolik manažeru bude ochotno za chvilkový pocit zvládnutých koní pod kapotou tyto krmit 17 litry na sto km, po českých silnicích! Přeji vám to, bude to opravdu vizitkou, že se Češi dokáží prosadit!

  2. Hezký, i když je otázkou,
    Hezký, i když je otázkou, jestli ten, co řídil to Lambo, z něho skutečně umí vyždímat největší zrychlení.
    Na druhou stranu to dokazuje, že u Tesly běžný řidič prostě to zrychlení bude mít větší, i když papírově by mělo mít na vrch Lambo, protože v EV nemusí nic extra umět, jen sešlápne „plyn“ a jede.
    U spalováku hodně záleží na umění práce s převodovkou.

    1. Řekl bych, že i na spojce
      Řekl bych, že i na spojce dost záleží. U EV si adhezi nejspíše ohlídá elektronika, a i když je převodvka plně automatická, tak stejně přeřazením se něco ztratí. Ostatně profesionálové používají ruční řazení právě proto, že dosahují oproti automatické převodovce lepších časů.

Napsat komentář