Ve Státech se pomalu začínají dostávat do oběhu nové elektromobily Tesla Model S P85D s duálními motory a výkonem blížícím se 700 koním. V takovém autě můžete zažít přetížení 1,29 G. A taky skvělý pocit, když předjedete Lamborghini Aventador.
foto: DragTimes
Nová verze elektromobilů Tesla Model S (D) přináší kromě nového pohonu i některá další vylepšení. Výrazného zlepšení se podle dosavadních ohlasů dočkaly zadní sedadla, jejichž ergonomika se kompletně změnila. Jsou měkčí, mají lepší opěrky hlavy a snáze se v nich usadí i dlouháni.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla má novou konkurenci: čínského miliardáře
Ale teď už ke slibovaným závodům. Souboj Tesla Model S P85D versus Lamborghini Aventador nabízí skvělou podívanou, kdy Tesla jasně vede v prvních pár sekundách, ovšem Aventador ji nakonec přeci jen předjede při rychlostech nad 100 km/h.
Další nové video nabízí srovnání Tesla Model S P85D a Tesla Model S P85 (viz. náš test). Tam je rozdíl zcela zřejmý od začátku do konce. Jak se těšíte na připravované plně elektrické SUV Model X s takovým výkonem?
Pokud je nekdo
Pokud je nekdo profesional,tak urcite neradi manualne,protoze tak rychle,jak to dokazi nejnovejsi automaty,to neda viz treba F1,rallye apod
Myslíte poloautomatické
Myslíte poloautomatické převodovky, které i když mají ve jménu automatiké tak jsou manuální, protože si sám zvolíte, že chcete zařadit další rychlost. Normální automatická př. vám řádí jak si chce sama
Kdo z koho, jednoznacne tam
Kdo z koho, jednoznacne tam patri z
kdo s koho je spravne,
kdo s koho je spravne, zkuste si to vyhledat
To je divne, v slovencine
To je divne, v slovencine plati pravidlo 1. Z koho Z coho 2. S kym S cim. Ale aj slovo bIznis mame rozdielene, u Vas je to bYznis, u nas bIznis. ..teraz mi neda nerypnu 🙂 ..vy mate vedro ako telpo, u nas je vedro „kybel“ na vodu na priklad 🙂 ..tiez sa mi pace ze co zaciatok vety to nadavka.. – ty kravo, to je ale vedro, – ty vole co blbnes ? Kazdopadne, lidrom je Vas Prezident 😀
V tomhle případě se
V tomhle případě se jedná jen o frázi, jinak to pravidlo je úplně stejné jako v češtině.
Jinak to co u vás je kýbel, to u nás je kýbl, případně vědro 😉
To je stejný případ jako hořký = horký / horký = horúci.
Prostě jen problematika diakritiky a změkčování.
Ano, bohužel je tam opravdu
Ano, bohužel je tam opravdu předložka „s“, i když to vlastně nedává moc smysl a je to dost zmatečné. Jedná se o frázi, kde se zachovala z historických důvodů.
viz: http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=111
Asi trochu zbytocne
Asi trochu zbytocne porovnanie, kedze tesla s nie je sportiak. Viac by ma zajimalo porovnanie s Rimac-om 😉
jj, Rimac vs Labo by bylo
jj, Rimac vs Labo by bylo pekne 🙂
ale treba i P85D vs Mercedes-Benz SLS AMG electric, ktery ma o 60 koni vic 🙂
Tak toto je zaujimave, tesla
Tak toto je zaujimave, tesla ma papierovo 3,2s a lambo 2.9s na 100km/h. Ale po 3s od startu bola tesla pred lambom a drzala si naskok este min 2s.
To je dano tim, ze oba
To je dano tim, ze oba zacinali za stejnych podminech (tedy bez „launch control“). Zatimco EV tohle nepotrebuje, u spalovaku bez toho nedosahnete max zrychleni…
Hmm, v tom videu sa nehovori
Hmm, v tom videu sa nehovori nic o LC, aj ked to teda podla otackomeru z kabiny nevyzera ze by bol pouzity… Ale aj tak mam pocit ze to lambo da 2.9 len za priazivych podmienok.
Mimochodem v dalsim updatu
Mimochodem v dalsim updatu pro dual drive modely se Tesla zamerila na zvyseni kroutaku ve vyssich rychlostech a taky byla zvysena maximalka na 155 m/h. Takze po updatu uz to Lambo nebude mit v zaveru tak snadne 🙂 Tak me napada, kdypak se updatu docka Lambo? 🙂
Je dobře, že i v ČR si
Je dobře, že i v ČR si tyto automobily muže zákazník pořídit. ALE JEN NĚKTERÝ! Nejde pouze o cenu, na kterou asi většina středoškoláku nedosáhne. Ale i na provozním financování – v tom ale jasně zvítězí Tesla. Nevím kolik manažeru bude ochotno za chvilkový pocit zvládnutých koní pod kapotou tyto krmit 17 litry na sto km, po českých silnicích! Přeji vám to, bude to opravdu vizitkou, že se Češi dokáží prosadit!
Hezký, i když je otázkou,
Hezký, i když je otázkou, jestli ten, co řídil to Lambo, z něho skutečně umí vyždímat největší zrychlení.
Na druhou stranu to dokazuje, že u Tesly běžný řidič prostě to zrychlení bude mít větší, i když papírově by mělo mít na vrch Lambo, protože v EV nemusí nic extra umět, jen sešlápne „plyn“ a jede.
U spalováku hodně záleží na umění práce s převodovkou.
To taky není úplně
To taky není úplně pravda.Většinou je to automat a mívá Launchcontrol takže to zvládne stejně jako u Tesly i cvicena opice
Řekl bych, že i na spojce
Řekl bych, že i na spojce dost záleží. U EV si adhezi nejspíše ohlídá elektronika, a i když je převodvka plně automatická, tak stejně přeřazením se něco ztratí. Ostatně profesionálové používají ruční řazení právě proto, že dosahují oproti automatické převodovce lepších časů.