Automobilka Nissan se snaží doma v Japonsku podpořit prodej elektromobilů Nissan Leaf všemožnými způsoby. Už dříve nabízela měsíční zápůjčku auta zcela zdarma. Nyní obyvatelům Tokia a okolních oblastí nabízí až dvouměsíční zápůjčku auta zcela zdarma.
foto: Nissan
Nissan Leaf je nejprodávanější elektromobil na světě. Což ale neznamená, že by se ho nemohlo prodávat ještě víc. Ostatně, Nissan dnes toto auto vyrábí ve třech továrnách v USA, Británii a Japonsku.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Jak se vyrábí baterie pro elektromobil Nissan Leaf
Právě pro početnou populaci metropole Tokio je určena nová nabídka dvouměsíčního pronájmu auta zcela zdarma. Idea je taková, že si lidé žijící ve městě mohou vyzkoušet hlavní výhody elektromobilu a následně se rozhodnou zda si jej ponechají (už za měsíční poplatek) nebo jej vrátí.
Nissan údajně hledá až takových lidí. Kromě toho pokračuje v budování sítě rychlodobíjecích stanic po celém Japonsku. Už jich tam má přes 4100. Nově k nim také umožňuje přístup na základě měsíčního předplatného.
Snazim sa dostat do
Snazim sa dostat do obrazu..Ale zatial, co som precital, najma na vasej stranke..Buducnost patri rozhodne elektromobilom!!!!..Vyjadrenie BMW..myslim si ze toto vyjadrenie( nakolko je to automobilka urcujuca trend).hovori za vsetko! jedina ELEKTROMOBILITA!
Že je to návykové, je mi
Že je to návykové, je mi jasné od začátku. Důvodů je několik, ale rozepisovat je nebudu, udělal jsem to už několikrát. Rozhodně je to chytrý tah.
holt další „specifický
holt další „specifický trh“
Já chci taky Půjčit EV
Já chci taky Půjčit EV NISSAN
Takych by nas bolo 🙂
Takych by nas bolo 🙂
Kdyby v ČEZku byla jen
Kdyby v ČEZku byla jen desetina z japonských 4.100 rychlodobíjecích stanic, tak už jsem si ho dávno koupil :-(.
Presne takto som chvilu
Presne takto som chvilu uvazov aj ja, ale zistil som ze po ceste zopar a dokonca zadarmo nabijacich miest mam. Ba co viac aj na parkovisku pri panelaku by sa moznodalo od niekoho tak nejak dohodnut na zasuvke 230V kdesi cosi za ludovy mesacny poplatok.
Drobna prekazka, ale nepodstatna, co ma vsak zastavilo ak som nebral do uvahy ako tak znesitelnu cenu 29000 Eur bol realny zimny dojazd ktory mojemu rezimu nie len ze nevyhovuje, ale ani by som nemusel dojst do ciela na zaklade zimnych videi k Leafu.
Ak nad vsetkym prizmurim oci, limitujucim faktorom je dojazd nakolko pri ceste spat sa nechcem zastavi na min pol hodinu v zime uprostred prazdnoty pokazdom pri nabijacke.
Vyzadujem po EV realnu vydrz baterie vo velmi nepriaznivych podmienkach minimalne 160 km aj po 3 – 4 rokoch. Leaf da v takej situacii 70 – 80 km a to bateria pri tom dost trpi.
Vyjimecne s Vami souhlasim,
Vyjimecne s Vami souhlasim, pokud potrebujete kazdodenni dojezd apon 160km v zime v lete, pak je tu jen Tesla a par Cinskych aut, ktere nejsou v Evrope dostupne 🙁
Tak doufejme ze pristi generace EV poslouzi…
Snad jo, ale dříve jak
Snad jo, ale dříve jak 2017 to nebude, prakticky tak až 2018, už teď se nemůžu dočkat kolik PR žvástů si mezitím ještě vyslechneme.
Fu.. to si asi dost pockame.
Fu.. to si asi dost pockame. Podla skromnych prepoctov by muselo mat take auto min. 42,5 kWh bateriu pri rovnakom chemickom zlozeni ako teraz a musela by stat spolu s autom stale do 29 000 Eur. Bral som do uvahy realitu Tesly a Leafu, prekvapivo sa to zhoduje.
42.5kWh * 200$/kWh =
42.5kWh * 200$/kWh = 8500$.
Myslim, ze to je dosazitelna cena u pristi generace elektromobilu, ktera by se mohla zacit objevovat koncem 2016 a zacatkem 2017. Ikdyz hlavni prichod EV od vsech znacek ocekavam az tak 2018.
Ne nadarmo se rika, ze 100$/kWh je zlaty gral elektromobilu 🙂
v tomto teste porovnania
v tomto teste porovnania dojazdu / ceny, zda sa ze to vyhrala KIA SOUL EV .. youtu.be/mLR1VMlE_Fw
z testu tiez vyplyva ze
z testu tiez vyplyva ze nemenovany lider na trhu, Leaf dopadol medzi najhorsimi.
Ten jejich jazyk neumim, ale
Ten jejich jazyk neumim, ale pokud jsem to pochopil dobre, tak Leaf 116km a Soul 133km (anebo snad 177km a 216km – coz mi prijde dost vysoke cislo u obou). V CR stoji zakladni soul EV o zhruba 200k Kc vic nez Leaf, ikdyz taky nabizi vychytavky, ktere Leaf nema… Takze at si kazdy sam zvazi nakolik se mu to vyplati…
Zajímalo by mě kolik je
Zajímalo by mě kolik je skutečný dojezd u BMW i3 s Range Extender prodlužovačem dojezdu kde slibuji až 300km Taky jestli je možné někde, když mám slabou baterii zastavit a dobít pomocí prodlužovače dojezdu stojící automobil a potom nouzově dojet do cíle ?
Nabízí se také možnost koupit starší elektromobil a baterii vyměnit za silnější, ale to spíše řešení pro lidi, Kteří svůj elektromobil znají tak dobře že si ho i sami opravují .
http://www.stream.cz/meziplyn/10001475-elektromobily-z-bazaru
http://www.evcgroup.cz nabízeli třeba silnější akumulátor pro Toyota Prius
Dobrý den, zde je tel.
Dobrý den, zde je tel. Paní Smékalová zastoupeni Nisan půjčují na 6 dni zdarma 241 094 426.
Měl jsem půjčený a všichni mi známí akorát si budete muset počkat já čekal měsíc, ale stalo to za to.
Díky za kontakt Zeptám se
Díky za kontakt Zeptám se jestli je možné zapůjčit i na SEVERNÍ MORAVĚ .