Nissan nabízí tisíce elektromobilů Leaf zdarma

Automobilka Nissan se snaží doma v Japonsku podpořit prodej elektromobilů Nissan Leaf všemožnými způsoby. Už dříve nabízela měsíční zápůjčku auta zcela zdarma. Nyní obyvatelům Tokia a okolních oblastí nabízí až dvouměsíční zápůjčku auta zcela zdarma.

Elektromobil Nissan Leaf u rychlodobíjecí stanice
foto: Nissan

Nissan Leaf je nejprodávanější elektromobil na světě. Což ale neznamená, že by se ho nemohlo prodávat ještě víc. Ostatně, Nissan dnes toto auto vyrábí ve třech továrnách v , Británii a Japonsku.

Právě pro početnou populaci metropole Tokio je určena nová nabídka dvouměsíčního pronájmu auta zcela zdarma. Idea je taková, že si lidé žijící ve městě mohou vyzkoušet hlavní výhody elektromobilu a následně se rozhodnou zda si jej ponechají (už za měsíční poplatek) nebo jej vrátí.

Nissan údajně hledá až takových lidí. Kromě toho pokračuje v budování sítě rychlodobíjecích stanic po celém Japonsku. Už jich tam má přes 4100. Nově k nim také umožňuje přístup na základě měsíčního předplatného.

17 Comments on “Nissan nabízí tisíce elektromobilů Leaf zdarma”

      1. Presne takto som chvilu
        Presne takto som chvilu uvazov aj ja, ale zistil som ze po ceste zopar a dokonca zadarmo nabijacich miest mam. Ba co viac aj na parkovisku pri panelaku by sa moznodalo od niekoho tak nejak dohodnut na zasuvke 230V kdesi cosi za ludovy mesacny poplatok.

        Drobna prekazka, ale nepodstatna, co ma vsak zastavilo ak som nebral do uvahy ako tak znesitelnu cenu 29000 Eur bol realny zimny dojazd ktory mojemu rezimu nie len ze nevyhovuje, ale ani by som nemusel dojst do ciela na zaklade zimnych videi k Leafu.

        Ak nad vsetkym prizmurim oci, limitujucim faktorom je dojazd nakolko pri ceste spat sa nechcem zastavi na min pol hodinu v zime uprostred prazdnoty pokazdom pri nabijacke.

        Vyzadujem po EV realnu vydrz baterie vo velmi nepriaznivych podmienkach minimalne 160 km aj po 3 – 4 rokoch. Leaf da v takej situacii 70 – 80 km a to bateria pri tom dost trpi.

            1. 42.5kWh * 200$/kWh =
              42.5kWh * 200$/kWh = 8500$.
              Myslim, ze to je dosazitelna cena u pristi generace elektromobilu, ktera by se mohla zacit objevovat koncem 2016 a zacatkem 2017. Ikdyz hlavni prichod EV od vsech znacek ocekavam az tak 2018.

              Ne nadarmo se rika, ze 100$/kWh je zlaty gral elektromobilu 🙂

                1. z testu tiez vyplyva ze
                  z testu tiez vyplyva ze nemenovany lider na trhu, Leaf dopadol medzi najhorsimi.

                2. Ten jejich jazyk neumim, ale
                  Ten jejich jazyk neumim, ale pokud jsem to pochopil dobre, tak Leaf 116km a Soul 133km (anebo snad 177km a 216km – coz mi prijde dost vysoke cislo u obou). V CR stoji zakladni soul EV o zhruba 200k Kc vic nez Leaf, ikdyz taky nabizi vychytavky, ktere Leaf nema… Takze at si kazdy sam zvazi nakolik se mu to vyplati…

        1. Zajímalo by mě kolik je
          Zajímalo by mě kolik je skutečný dojezd u BMW i3 s Range Extender prodlužovačem dojezdu kde slibuji až 300km Taky jestli je možné někde, když mám slabou baterii zastavit a dobít pomocí prodlužovače dojezdu stojící automobil a potom nouzově dojet do cíle ?
          Nabízí se také možnost koupit starší elektromobil a baterii vyměnit za silnější, ale to spíše řešení pro lidi, Kteří svůj elektromobil znají tak dobře že si ho i sami opravují .

          http://www.stream.cz/meziplyn/10001475-elektromobily-z-bazaru

          http://www.evcgroup.cz nabízeli třeba silnější akumulátor pro Toyota Prius

Napsat komentář