Volvisté mají v Praze vlastní soukromou dobíjecí stanici

Společnost Auto-Staiger CZ otevřela první nabíjecí stanici pro hybridní vozidla značky Volvo v Praze. Dodavatelem stanice je finská společnost ENSTO. Náklady na pořízení se pohybovaly podle tiskové zprávy v řádech stovek tisíc korun.

Volvo již na českém trhu nabízí svůj plug-in hybrid Volvo V60 PHEV. Dobíjecí stanice je určena skutečně pouze a jen majitelům vozů značky Volvo.
foto: Auto-Staiger CZ

Dobíjecí stanice byla postavena přesně v souladu se standardy Volvo a je určena pro všechny zákazníky AUTO-STAIGER CZ. Dobíjecí stanice umí dobíjet všechna plug-in hybridní vozidla, ale i vozidla na elektrický pohon. Jde o stejný stojan, který využívá ve své síti také společnost PRE.

Hybridní vozy značky Volvo je možné dobíjet i v jiných elektrických dobíjecích stanicích, ale i v běžné elektrické zásuvce s proudem nejméně 13 A. Doba nabíjení hybridních vozů v dobíjecí stanici se pohybuje okolo 6 hodin. Dobíjecí stojan nabízí klasickou Schuco zásuvku plus Mennekes.

„Naší strategií je nabízet zákazníkům kompletní garantované služby, od prodeje přes autobazar 
a servis, garantovanou kvalitu pohonných hmot vnímáme jako důležité doplnění naší nabídky,“ říká Miroslav Procházka, předseda představenstva AUTO-STAIGER CZ.

tisková zpráva

20 Comments on “Volvisté mají v Praze vlastní soukromou dobíjecí stanici”

                1. sam jste psal, ze je to
                  sam jste psal, ze je to hybrid, tak co Vam brani? 😀

                2. Tak cena samozrejme. Pokud
                  Tak cena samozrejme. Pokud si kupuju hybrid tak nechci jezdit za draho.

                3. aha, ja myslel, ze kdyz si
                  aha, ja myslel, ze kdyz si kupujete plug-in hybrid tak nejspis mate spoustu kratkych popojizdek, proc si jinak kupovat plug-in hybrid a ne rovnou EV, kdyz nechcete jezdit za draho?

  1. Ač přesné ceny neznám,
    Ač přesné ceny neznám, tak Muska každý Supercharger stojí několik milionů (možná i desítek?) a i tak je drtivé většině majitelům plug-in hybridních a elektrických vozidel k ničemu. Je to potom „dokonalý“ systém?

    Toto je služba (nadstandard) pro zákazníky autosalonu Volvo, který vyplývá z nějaké strategie společnosti Volvo. Kritika dle mého názoru není na místě.
    Ostatně největší náklady jsou vždy náklady na připojení (výkopy, kabely, stavební práce atd.).

    1. Cenou těch SC bych se moc
      Cenou těch SC bych se moc nezabýval, protože hustota jejich sítě podle mého tvoří celkem velkou tržní cenu Tesly. SC je technicky odlišný, od jiných nabíječek a proto by ho ostatní automibily nezvládly. Výnosnost bude spočívat v dohodách s automobilkami, které upraví své modely a zaplatí Tesle vatu za užívání SC (nebo smění technologie), podobně jako se teď Tesla domlouvá s BMW.

Napsat komentář