Nejspíš už jste viděli roboty, které v továrně Tesla ve Fremontu pomáhají montovat elektromobily Model S. Studio Bigshot Toyworks se rozhodlo vzít pojem „Tesla robot“ pěkně od podlahy a nadělilo nám TESS.
foto: Bigshot Toyworks
Robotka TESS nabízí trochu jiný přístup k robotům, než je dnes v masmédiích běžný: tam jsou většinou tyto stroje vyobrazovány ve spojitosti s prací nebo ještě lépe destrukcí (vzpomeňme sérii Transformers). Bigshot Toyworks se naopak při designu robotky TESS přiklonili k sexy estetice známých pin-up girls.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Na trhu je první robotické auto, stojí 5 milionů korun
Vytvořili díky tomu futuristického humanoidního robota, jehož sexy silueta upomíná k aktuálně asi mediálně nejdiskutovanější automobilce Tesla Motors. „Představuji si celý koncept jako sérii skvělých produktů spojujících vynikající řemeslo s dobrým okem pro ladné křivky,“ píše zástupce studia Bigshot Toyworks na webu.
Dle mne ten robot
Dle mne ten robot hloupostí být nemusí. Jen si představte tu krásu – sedíte u televize u fotbalu a donese vám bez rypákování z lednice páté pivo, (odebraná průběžně doplňuje, případně automaticky objedná nová), trpělivě, bez válečku na nudle v ruce, na vás čeká do tří do rána s připraveným obkladem na vaše unavené čelo, ochotně vyčistí vaše pozvracené sako, nehrozí několikadenní nečekaná návštěva tchyně, nenutí vás jít na pravidelnou sobotní kanastu k těm nesnesitelnejm sousedům, žádnej svinčík v koupelně (šminky, rozvěšený silonky…), předkládá pouze vaše oblíbená jídla, nezve si protivně užvaněné uchichotané přítelkyně, sama vás vybídne abyste si pozval kamarády atd. atd., jistě si sám doplníte další.
Nemívá migrénu ani periodicky se opakující měsíční dny nervozity a hysterie, pořídíte si pro ni silikony v několika velikostech, dosáhne vrcholu vždy současně s vámi a obdivně vás pochválí jakej to byl macek, otvorů bude mít co hrdlo ráčí, projevíte-li zájem, ochotně pozve kamarádku do trojky…
Jistě, nebude to nejlevnější záležitost, ale zkuste chvíli počítat. Po deset roků (poté se koupí nový model) je celá výplata vaše, nejí, nechlastá (o to více zbude na vás), nepotřebuje několik skříní nových a stejně nenošených šatů a kožichů, nevyžaduje šperky a drahou značkovou kosmetiku, nerozbije vám vaše nové auto, nechce několikrát měsíčně peníze na kadeřníka či novou kabelku a k ní se barevným odstínem hodící již čtyřicáté boty…
Samá pozitiva – já bych do toho bez váhání šel. 🙂
Je to legrace. A v kozách
Je to legrace. A v kozách má tuším baterie …
Nebral bych to na lehkou
Nebral bych to na lehkou váhu. Robotická auta, automatizovaná výroba. Výroba humanoidních robotů je logicky další krok. Ostatně, Tesla Roadster bylo asi první auto s tak velkou mírou elektronizace. Už tehdy mě napadlo, že z tohoto podniku může být nakonec i Tesla Robotics. Nechci Elonu Muskovi něco podsouvat, ale mám dojem, že je to jeden z jeho dalších cílů.
No nevím, jestli by s tím
No nevím, jestli by s tím Nikola souhasil, ty auta budiž, ale sexy robotky?
Ale o tom co dělal v soukromí se toho moc člověk nedozví, jestli měl nějaké aférky už asi nezjistíme.
Kaslite na taketo hluposti.
Kaslite na taketo hluposti. Radsej napiste o tej prvej poriadnej nehode Modelu S co sa roztrhal na dve polovice.
Ty roboti jsou hloupost. Ale
Ty roboti jsou hloupost. Ale ta nehoda taky. Po Vaší zmínce jsem si to musel najít: Zloděj ukradl Model S ze servisního centra, nepřipoutaný bezpečnostním pásem to valil v policejní honičce rychlostí kolem 160 kmh a pak to napálil do 3 dalších aut a 2 uličních lamp.
Vyvozovat z toho něco o bezpečnosti toho auta mi připadá dost nesmyslné.
Ta nehoda vobec nie je
Ta nehoda vobec nie je hlupost. Nechcem aby to vyznelo ako „hateovanie“. Vobec to tak nemyslim. Prave naopak.
Dolezite je, ze s Modelom S mal konecne niekto naozaj brutalnu a serioznu havariu a podla mojho nazoru z toho toto auto vyviazlo na jednotku.
Stale cakam na nejake oficialne vyjadrenie Tesly k tomu. Mozno sa mylim, ale predpokladam, ze sa k tomu postavia podobne ako to robi (robilo) Volvo. Pri „vybranych“ nehodach si vedu vlastne vysetrovanie a riesia, ako auto vylepsit, aby sa podobne nehody neopakovali (vacsinou je ale kriterium fatalita nehody a v pripade Tesly tam, pokial viem nikto nezahynul).
Tesla sa pri tejto nehode vznietila, ale podla toho, co som videl (videa a clanky), tak vybuchy a „prskanie“, ktore sprevadzalo plamene po nehode pochadzalo z dalsieho auta, ktore sa vznietilo tiez a nie z Tesly.
Cakal som, ze na hybride o tom tiez nieco napisu.
Dovolil jsem si částečně
Dovolil jsem si částečně odpovědět
mykanec, Po, 2014-07-14 19:47