Značka Mini už není tak mini jak kdysi bývala. Tytam jsou doby Mr. Beana prohánějícího se ve vozítku sotva větším než on sám. Podívejte se na novou televizní reklamu na pětidveřovou verzi.
foto: Mini
Britskou značku Mini dnes vlastní německá automobilka BMW. Retrostylizovaná výkonná malá auta si zejména v Evropě a USA našla početnou skupinu příznivců, a to i přes vyšší cenu.
Není proto divu, že BMW rozšiřuje nabídku a snaží se s vozy proniknout do dalších segmentů automobilového trhu. Přesně to je důvod existence nového pětidveřového Mini.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
BMW Megacity – luxusní elektromobil pro rok 2013
Mini Rocketman – rozkládací Mini na elektřinu jako z Transformers
Protože už ani trochu nejde o malé auto, ale prostě „jen“ o běžný vůz dané značky, nová televizní reklama se strefuje právě do dvojice extra dveří.
Auto bude k dispozici s 1,5l přeplňovaným tříválcem o výkonu 124 koní, případně ve verzi Mini Cooper S s 2,0l přeplňovaným čtyřválcem o výkonu 189 koní. Obě verze budou nabízeny s šestistupňovou manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou.
Spekuluje se o tom, že BMW by mohlo časem uvést na trh také plug-in hybridní nebo dokonce plně elektrickou verzi nejnovější generace vozů Mini Cooper.
Krása, styl, originalita,
Krása, styl, originalita, výkon … KULT .. miluju to