VIDEO: když měníte BMW M5 za Tesla Model S

Graham Robins, šťastný majitel BMW M5 z USA se rozhodl, že svůj výkonný sportovní vůz vymění za elektromobil Tesla Model S. Při této příležitosti se rozhodl natočit úsměvné video „studeného startu“ obou těchto aut.

Novopečený majitel elektromobilu Tesla Model S si neodpustil malý video-vtípek
foto: Graham Robins

BMW M5 patří mezi technické skvosty současného automobilového průmyslu. Fakt, že se jeho majitel rozhodl jej vyměnit za elektromobil Tesla Model S jasně vypovídá o kvalitách amerického elektrického auta.

Kdo by si to byl pomyslel, že jednoho dne budou automobiloví nadšenci měnit německou kvalitu za… americkou kvalitu na elektřinu?!

InsideEVs/YouTube

25 Comments on “VIDEO: když měníte BMW M5 za Tesla Model S”

  1. Jestli mění M5 za Teslu,
    Jestli mění M5 za Teslu, zjevně nechápe o čem M5 je a neměl ji vůbec kupovat… Dělá ze sebe akorát idiota..

    Ale spíš mam pocit že dělá pouze srovnání zvukových efektů obou aut a idiota ze sebe dělá autor článku a někteří kastrovaní přispěvatelé do tehle vypečené diskuze..

    1. No tak to si nedokážem
      No tak to si nedokážem predstaviť, sa zbaviť M5 za toto. Ako keď si raz zvykne človek na kvalitu a ten úžasný pocit za volantom…no ten týpek fakt nemá všetkých 5 pohromade. Jedine, že by, ako to už býva zvykom, si v médiách zase „ťahali“ z prsta a v skutočnosti ho už nebavilo sa ťahať s 560 koňmi po amerických zápchach. To by aj mne došli. V takom prípade by som si kúpil Teslu na pracovné dni a mestské tlačenice, no celý týždeň by som sa klepal od nervozity, že kedy už konečne príde ten víkend aby som presadol z električky do auta 🙂
      …neviem no keď si predstavím, že sedím hoci len vo vypnutej M5ke a presadnem si do Tesly, tak by som sa cítil neskutočne smutne pri pohľade na tie čínske LCDčka bez iDrivu a neforemný volant bez „flappy“ pádiel :__( Na jednej strane prechod do 21. tisícročia, na druhú prechod ku čínskemu tabletu a vrátenie v čase v materiáloch, spracovaní, ergonómii, atď., atď….

      1. Vy byste se klepal celý
        Vy byste se klepal celý pracovní týden na přesednutí do pomalejšího vozu na víkend? Podívejte se na 0-400m akcelerační závody, jak Model S naklepává různé M5ky.

        Ale vážně, máte pravdu, že s první zácpou si jen člověk kupuje drahé kožené křeslo na pozorování chodců a pasažerů v MHD s dedikovanými pruhy, kteří se všude dostanou rychleji.

        Podle mě budouzávody spalovacích aut za 30-50 let podobná show, jako je dnes vypravení parní lokálky. Pěkné na pohled, ale nikdo by už s parními lokomativami po boku 365 dní žít nechtěl (špinavé fasády, saze, uhel, těžba…).

        1. Pomalejšieho v akom zmysel?
          Pomalejšieho v akom zmysel? V americkom? Pretože v amerike sa výkon sú posadnutý tzv. Drag pretekami, teda presne ako hovoríte – akceleráčné 0-400m. Osobne by som si M5 ako víkendové auto nikdy nekúpil (aj keď v porovnaní v porovnaní s Modelom S je to neporovnateľne lepší jazdecký nástroj), ale ak zábavné BMW tak Mkovú jednotku alebo Z4. Ono zábavnosť sa nemeria v zrýchlení, ale o tom ako splynie vodič s autom, ktoré je perfektne vysvetlené v reklamnom videu Kôň a Jazdec o Mazde MX-5.

          Za zábavou za volantom sa rozhodne nechodí na diaľnicu, ale na kľukaté horské cestičky, kde aj v ľudovom lacnom autíčku Mazde 2 so slabučkým motorom si človek užije haldu zábavy o ktorej môže človek v takej Tesle iba snívať.
          Mazda2 1.5 # Mountain Drive

          Teslu by som si kúpil iba v prípade, že by som denne dochádzal po diaľnici do práce nejakých 300 km a nepracoval by som niekde vnútri mesta, lebo tlačiť sa s takýmto „tankom“ po uzučkých mestských cestách je utrpenie. Ale aj tak by som sa cítil hlúpo sám v takom veľkom aute.

          Ako pracovné auto by som si určite skorej kúpil také BMW i3, lebo bývať ďalej než 100 km od práce mi aj tak príde hlúpe.

          A na víkend buď BMW Z4 alebo spomenutú Mazdu MX-5. Aj keď v Tesla Roadstery to nemusí byť zlé zvezenie, pretože Lotus Elise je skvelé auto, ale tá váha sa nedá skryť a na vyváženie MX-5ky môžu v Tesle Roadstery rovno zabudnúť –
          Balance on a Saw Horse

          Raz príde určite elektrifikácia do všetkých segmentov, ale aktuálne je Model S extrémne špecifická záležitosť určená veľmi úzkej skupine záujemcov a je veľmi obmedzené ho porovnávať s autami určenými na zábavu.

Napsat komentář