Graham Robins, šťastný majitel BMW M5 z USA se rozhodl, že svůj výkonný sportovní vůz vymění za elektromobil Tesla Model S. Při této příležitosti se rozhodl natočit úsměvné video „studeného startu“ obou těchto aut.
foto: Graham Robins
BMW M5 patří mezi technické skvosty současného automobilového průmyslu. Fakt, že se jeho majitel rozhodl jej vyměnit za elektromobil Tesla Model S jasně vypovídá o kvalitách amerického elektrického auta.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Za volantem elektromobilu Tesla Model S
VIDEO: Tesla Superchargery v Evropě
Tesla: elektromobilem za 76 hodin ze západního na východní pobřeží USA
Kdo by si to byl pomyslel, že jednoho dne budou automobiloví nadšenci měnit německou kvalitu za… americkou kvalitu na elektřinu?!
Jestli mění M5 za Teslu,
Jestli mění M5 za Teslu, zjevně nechápe o čem M5 je a neměl ji vůbec kupovat… Dělá ze sebe akorát idiota..
Ale spíš mam pocit že dělá pouze srovnání zvukových efektů obou aut a idiota ze sebe dělá autor článku a někteří kastrovaní přispěvatelé do tehle vypečené diskuze..
tak o čom je teda tá M5?
tak o čom je teda tá M5? Viem že to môže vypadať zvláštne ale existujú ľudia čo rozmýšľajú hlavou a nie niečím iným.
M5 je ikona sportovní
M5 je ikona sportovní jízdy – je to hobby. Vůbec nejde o racionalitu – spotřeba nehraje vůbec žádnou roli.
Zamyslete se – jak směšná je produkce TESLY v globálním měřítku – jestli chce brát klienty BMW M5 směšnou zůstane..
ale kušbabo! M5 je
ale kušbabo! M5 je popelnice a Model S tichounký autíčko
Ta tesla zní jako naše
Ta tesla zní jako naše tiskárna, když jí dojde papír…
Jde spis o to, ze rada lidi
Jde spis o to, ze rada lidi miluje ten zvuk bublajiciho sestivalce… 🙂
za poplatek Vám ho jistě
za poplatek Vám ho jistě BMW dá na CD nebo MP3 do sluchátek. Jednou to můžete pouštět vnoučatům. Prostě s Teslou vítejte v 21. století.
Souhlasím, jestli někdo
Souhlasím, jestli někdo miluje zvuk šestiválce tak ať si ho pouští v kabině až mu budou krvácet z uší a neotravuje s tím okolí.
+1
A jeste lepe, jestli
+1
A jeste lepe, jestli nekdo miluje ty zplodiny, a jedy co na videu vypusti ta M5-ka, tak at se s ni zavre do garaze poradne utesni vsechny otvory, nastartuje ji a zhluboka dycha. Bude za chvili alespon o par takovych mene.
veľa ľudí pred príchodom
veľa ľudí pred príchodom automobilov určite milovalo erdžanie koní a klopkanie kopýt a predsa na koňoch už nejazdíme (až na výnimky).
M5 je osmiválec 🙂 ale
M5 je osmiválec 🙂 ale souhlasím ten zvuk ničím nenahradíš. Navíc tichý chod elektromobilů může být hrozbou pro chodce a zvířata. Všechno má své výhody a nevýhody.
Ano zavedeme zvukový
Ano zavedeme zvukový doprovod u elektromobilů pro zvýšení bezpečnosti a zároveň snížíme rychlost jízdy mimo obec na 50 a v obci na 25, protože rychlá jízda přeci může být hrozbou pro chodce a zvířata. 😉
+1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1
+1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1 +1
Uz jsem myslel, ze ta pomluvu o ohrozovani chodcu z duvodu maleho hluku, tu nejaky kritik elektromobilu nerekne.
S těma lesníma zviřatkama
S těma lesníma zviřatkama mám nejednu zkušenost na elektro scootříku . Stalo se mi několikrát při noční jízdě, že zvěř byla na vozovce a musel jsem je objět protože stála jak opařená . To se musí zažít .
No pěkné, ale stejně bych
No pěkné, ale stejně bych tu M5 nedal z ruky.
No tak to si nedokážem
No tak to si nedokážem predstaviť, sa zbaviť M5 za toto. Ako keď si raz zvykne človek na kvalitu a ten úžasný pocit za volantom…no ten týpek fakt nemá všetkých 5 pohromade. Jedine, že by, ako to už býva zvykom, si v médiách zase „ťahali“ z prsta a v skutočnosti ho už nebavilo sa ťahať s 560 koňmi po amerických zápchach. To by aj mne došli. V takom prípade by som si kúpil Teslu na pracovné dni a mestské tlačenice, no celý týždeň by som sa klepal od nervozity, že kedy už konečne príde ten víkend aby som presadol z električky do auta 🙂
…neviem no keď si predstavím, že sedím hoci len vo vypnutej M5ke a presadnem si do Tesly, tak by som sa cítil neskutočne smutne pri pohľade na tie čínske LCDčka bez iDrivu a neforemný volant bez „flappy“ pádiel :__( Na jednej strane prechod do 21. tisícročia, na druhú prechod ku čínskemu tabletu a vrátenie v čase v materiáloch, spracovaní, ergonómii, atď., atď….
Vy byste se klepal celý
Vy byste se klepal celý pracovní týden na přesednutí do pomalejšího vozu na víkend? Podívejte se na 0-400m akcelerační závody, jak Model S naklepává různé M5ky.
Ale vážně, máte pravdu, že s první zácpou si jen člověk kupuje drahé kožené křeslo na pozorování chodců a pasažerů v MHD s dedikovanými pruhy, kteří se všude dostanou rychleji.
Podle mě budouzávody spalovacích aut za 30-50 let podobná show, jako je dnes vypravení parní lokálky. Pěkné na pohled, ale nikdo by už s parními lokomativami po boku 365 dní žít nechtěl (špinavé fasády, saze, uhel, těžba…).
Presne s tim take
Presne s tim take souhlasim.
A mozna i drive.
Pomalejšieho v akom zmysel?
Pomalejšieho v akom zmysel? V americkom? Pretože v amerike sa výkon sú posadnutý tzv. Drag pretekami, teda presne ako hovoríte – akceleráčné 0-400m. Osobne by som si M5 ako víkendové auto nikdy nekúpil (aj keď v porovnaní v porovnaní s Modelom S je to neporovnateľne lepší jazdecký nástroj), ale ak zábavné BMW tak Mkovú jednotku alebo Z4. Ono zábavnosť sa nemeria v zrýchlení, ale o tom ako splynie vodič s autom, ktoré je perfektne vysvetlené v reklamnom videu Kôň a Jazdec o Mazde MX-5.
Za zábavou za volantom sa rozhodne nechodí na diaľnicu, ale na kľukaté horské cestičky, kde aj v ľudovom lacnom autíčku Mazde 2 so slabučkým motorom si človek užije haldu zábavy o ktorej môže človek v takej Tesle iba snívať.
Mazda2 1.5 # Mountain Drive
Teslu by som si kúpil iba v prípade, že by som denne dochádzal po diaľnici do práce nejakých 300 km a nepracoval by som niekde vnútri mesta, lebo tlačiť sa s takýmto „tankom“ po uzučkých mestských cestách je utrpenie. Ale aj tak by som sa cítil hlúpo sám v takom veľkom aute.
Ako pracovné auto by som si určite skorej kúpil také BMW i3, lebo bývať ďalej než 100 km od práce mi aj tak príde hlúpe.
A na víkend buď BMW Z4 alebo spomenutú Mazdu MX-5. Aj keď v Tesla Roadstery to nemusí byť zlé zvezenie, pretože Lotus Elise je skvelé auto, ale tá váha sa nedá skryť a na vyváženie MX-5ky môžu v Tesle Roadstery rovno zabudnúť –
Balance on a Saw Horse
Raz príde určite elektrifikácia do všetkých segmentov, ale aktuálne je Model S extrémne špecifická záležitosť určená veľmi úzkej skupine záujemcov a je veľmi obmedzené ho porovnávať s autami určenými na zábavu.
Ano, tak nějak
Ano, tak nějak nepříjemně se asi cítily první opice, které se odvážily slézt ze stromu. A to se tomu dnes říká pokrok.
Vidím, že některé by se tam rády vrátily 🙂
No to je skutečně
No to je skutečně objevné. Elektromobil nemá výfuk 🙂
Taky mne to překvapilo a to
Taky mne to překvapilo a to se o teslu trochu zajímám.Kam jsou teda vyvedený spaliny z motoru u tesly?
Ty spaliny máte v komíně
Ty spaliny máte v komíně u elektrárny. 😀
Než pojedu na STK/Emise.
Než pojedu na STK/Emise. Tak se první zastavím v Dětmarovicích kde je pro mě nejbližší uhelná elektrárna at mi dají vzorek .(smích)
no ale kedže vačšina el
no ale kedže vačšina el energie sa na sk vyraba jadro + hydro bude to dosť pruser hladat niekde v Gabčikove komíny