Česká automobilka plánuje, že se do roku 2030 stane jednou z pěti nejprodávanějších značek v Evropě. Zaměří se na elektromobilitu.
foto: Škoda
Škoda Auto připravuje nejméně tři další čistě elektrické modely; podíl elektromobilů na prodejích značky Škoda v Evropě má do roku 2030 vzrůst na 50 až 70 %. Do roku 2030 dojde zároveň k omezení flotilových emisí o více než 50 % ve srovnání s rokem 2020.
NEPŘEHLÉDNĚTE V Česku možná vyroste obří gigatovárna na výrobu baterií, jednají o ní Volkswagen, Škoda i ČEZ
Nová firemní strategie NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030 se zaměřuje na tři priority, které lze shrnout do hesel EXPAND, EXPLORE a ENGAGE. Cílem, který je nadřazen prioritě EXPAND, je povýšit značku Škoda mezi pět nejprodávanějších značek automobilů v Evropě.
Toho chce značka dosáhnout posílením pozice v segmentu cenově dostupných vozů. Příkladem je model ŠKODA FABIA se základní cenou pod hranicí 14 000 eur. Dále se portfolio produktů do roku 2030 rozšíří o minimálně tři další čistě elektrické modely, které budou cenou a velikostí pod úrovní modelu Škoda Enyaq iV.
Společnost ŠKODA AUTO bude – v závislosti na rozvoji trhu – usilovat o to, aby podíl plně elektrických modelů na prodejích značky ŠKODA v Evropě činil 50 až 70 %.
Aby jak společnost Škoda Auto, tak její tuzemský trh Česká republika z procesu transformace vyšly posílené, pracuje automobilka společně se svými partnery na tom, aby se země stala jedním z center elektromobility.
Konkrétně se mají do roku 2030 ve všech třech českých výrobních závodech společnosti Škoda Auto, v Mladé Boleslavi, Kvasinách a Vrchlabí, vyrábět elektrické vozy nebo elektrické komponenty. Aktuálně se v Mladé Boleslavi již vyrábějí vysokonapěťové trakční baterie pro plug-in hybridní modely Škoda Superb iV a Octavia iV i pro modely dalších koncernových značek.
Začátkem příštího roku bude navíc v Mladé Boleslavi zahájena výroba bateriových systémů pro koncernovou platformu MEB, na níž je postaven model Škoda Enyaq iV. Česká automobilka navíc společně s partnery pracuje na posílení stabilní dodavatelské struktury pro další rozvoj elektromobility.
Třetí priorita ENGAGE zahrnuje specifické cíle pro oblasti digitální zákaznické zkušenosti, ekologie, diverzity a vzdělávání. Česká automobilka se tak chce mimo jiné stát měřítkem pro Simply Clever User Experience, tedy zákaznickou zkušenost.
Každý zákazník má být schopen hned napoprvé a intuitivně ovládat svůj nový vůz nebo službu od značky Škoda. Prvním takovým projektem je PowerPass, umožňující jednoduché a pohodlné nabíjení elektrifikovaných modelů značky Škoda.
Bude k dispozici na více než 30 trzích a umožní nabíjení navíce než 210 000 nabíjecích stanicích v Evropě. Ještě příjemnější má být také samotný nákupní proces vozu značky Škoda.
Automobilka dále rozšiřuje koncept virtuálního showroomu a vytyčila si za cíl prodávat už v roce 2025 každý pátý vůz online. V Belgii, Nizozemsku, Polsku a v České republice využívají zákazníci této možnosti už dnes.
Společnost Škoda Auto zintenzivnila své úsilí v oblasti ekologie a výrazně zpřísnila své ekologické cíle. Automobilka plánuje ve srovnání s rokem 2020 snížit flotilové emise o 50 % a do roku 2030 přejde ve všech českých a indických závodech na uhlíkově neutrální výrobu. Výroba ve Vrchlabí je uhlíkově neutrální již od konce loňského roku.
Přeložím: naši západní otrokáři nám zakázali
Přeložím: naši západní otrokáři nám zakázali vyrábět auta s vysokou marží, protože by nám museli za odbornější výrobu dávat vyšší mzdy. Tedy budeme ještě více jen chudou montovnou západu, protože celý náš průmysl západ vlastní, tak musíme pracovat, jak oni řeknou…. Také proto se od vstupu snížilo % exportu do EU a mzdové nůžky s Německem se zvýšily, protože musíme makat na ně.
S Evropským Svazem na věčné časy 🙂
A budeme se mít hůře, už máme, protože západ musíme poslouchat, když nás vlastní skrze podlidi zvaní politici a manažeři korporací 🙂
Z JAKÉHO DŮVODU BYLO TOTO ZCENZUROVÁNO? naazziii hybrid? 🙂
A jste si jistý, že kdyby Němci do Škodovky nepřišli,
A jste si jistý, že kdyby Němci do Škodovky nepřišli, že by naše auta vypadala jak teď vypadají a byly by dnes konkurence schopné? Já teda ani moc ne. Spíš si myslím, že by Škodovka byla dávno zkrachovaná a vytunelovaná.
Důsledek ovládnutí naší ekonomiky západem, proto už
Důsledek ovládnutí naší ekonomiky západem, proto už nejsme potravinově soběstační, zlikvidované strojírenství, školství, zemědělství, zdraví, morálka, zanikly jaderné znalosti atd.
Ale já vím, pro tebe jsou na prvním místě peníze 🙂
Vytuneloval nás západ, ne my, kam myslíš, že nám bylo ukradeno zlato? Do Německa 😉
To je všechno bohužel pravda a je to velmi smutné. Ale
To je všechno bohužel pravda a je to velmi smutné. Ale firmy do kterých vstoupilo západní vedení a kapitál tak jedou a lidi mají práci. Ty co takové štěstí neměly tak jsou vytunelované českými majiteli kteří to zprivatizovali. To je ale naše chyba a ne toho západu. Ale nechme toho, toto není moje parketa.
Odstěhuj se za Putinem ty tuneláři… Poldi Kladno dojebal
Odstěhuj se za Putinem ty tuneláři… Poldi Kladno dojebal Stehlík a ne Němci např… Klaus Dyba Čermák a jim podobní šmejdi… Skopčáky rád nemám ale pravdou je ze kdyby nekoupili Šáde tak ji rozkradl někdo z komunistů… a nezapomněl si na američany? Ty taky můžou za vsechno..
Přesně tak, jak říká Krueger, je dobré zmiňovat
Přesně tak, jak říká Krueger, je dobré zmiňovat „zásluhy“ jmenovitě.
Naprostá pravda a skvěle shrnuto.
Děkuji.
Naprostá pravda a skvěle shrnuto.
Děkuji.
Nevytuneloval nás západ, ale prodali a prodávají neprve
Nevytuneloval nás západ, ale prodali a prodávají neprve komanči, co po 89′ převlékli kabáty, dále naši úspěšní miliardáři, většina potentátů co jsou v Praze u vesla, výše postavení státní úředníci… Řekl bych, že všechno jsou to občané ČR.
Kdo chce penize at jde na zapad, kdo veri tem pohadkam co sem
Kdo chce penize at jde na zapad, kdo veri tem pohadkam co sem trolli z Ruska at se odstehuje na vychod, kdo si nevazi prace at se odstehuje na jih Evropy, kde nam muzou nezamestnanost jen zavidet. Za sebe budu jen rad ze nas prumysl neskonci se spalovacim motorem a toto beru jako dobrou zpravu. Mozna kdyz sem nebudete tahat politiku, tak vam komentare nikdo mazat nebude.
.
.
Je to logické.
Výrobu produktů, na které nelze dát
Je to logické.
Výrobu produktů, na které nelze dát rozumnou marži, nechají vyrábět otrokům v koloniích.
Tak to mě fakt pobavilo. Volkswagen chce proměnit ČR v
Tak to mě fakt pobavilo. Volkswagen chce proměnit ČR v centrum elektromobility, když přitom ČR je téměř až jejím odpůrcem (bohužel) :-@
součástí je i výměna agenta ;))
součástí je i výměna agenta ;))
A občanů.
A občanů.
To mne nenapadlo, ale může to tak být. Sesazení Bureše
To mne nenapadlo, ale může to tak být. Sesazení Bureše uvítám, že nitky možná povedou do DE mne netěší, ale to už je naše blbost a tragédie této země.
Proč je v nadpisu „chystá levnější elektromobily“, když
Proč je v nadpisu „chystá levnější elektromobily“, když o tom v článku není ani slovo?
V článku se píše o tom, že Škoda chystá další 3
V článku se píše o tom, že Škoda chystá další 3 elektromobily, které budou cenou pod Enyaqem – ten je nyní jediným čistým elektromobilem v nabídce.
Já bych očekával, že když je něco zmíně v nadpisu, že
Já bych očekával, že když je něco zmíně v nadpisu, že se tomu bude článek věnovat trošku více, jež jen jednou strohou větou.
Nadpisy ala Idnes 🙁
Nadpisy ala Idnes 🙁
Asi budou levnější. Místo 1 200 000 Kč budou stát jen
Asi budou levnější. Místo 1 200 000 Kč budou stát jen milion s polovičním dojezdem než Eňák.