Hlavní závod Volkswagen Užitkové vozy v městské části Stöcken bude rozšířen o výrobu pro další značky.
foto: Volkswagen
Dozorčí rada koncernu Volkswagen schválila na svém zasedání přidělení výroby dalších nových modelů značce Volkswagen Užitkové vozy v Hannoveru. Kromě vlastní modelové řady T a modelu ID. BUZZ bude Volkswagen Užitkové vozy vyrábět ve svém hlavním závodě také tři modely zcela elektricky poháněných SUV segmentu D pro další značky koncernu.
NEPŘEHLÉDNĚTE Volkswagen se znovu ohání miliardami eur pro budoucnost
„Náš hlavní závod v Hannoveru zajistí pro koncern výrobu tří zcela nových prémiových elektromobilů,“ vysvětluje Dr. Carsten Intra, předseda představenstva značky Volkswagen Užitkové vozy.
„Tato SUV segmentu D jsou výsledkem opravdu průkopnického projektu. Jsou prémiová, plně elektrická a vysoce autonomní. Dnešní rozhodnutí dozorčí rady koncernu Volkswagen je tak pro náš technologicky vyspělý výrobní závod důležitým milníkem a také důležitým důkazem důvěry ve výkony našeho týmu. Podařilo se nám získat výrobu nových modelů na základě naší garantované hospodárnosti a nejvyšší kvality. Děkuji dnes všem svým kolegyním a kolegům. Díky jejich skvělé práci bylo přijato rozhodnutí, jež nám zajišťuje budoucnost,“ dodává Intra.
Bertina Murkovicová, předsedkyně podnikové rady značky Volkswagen Užitkové vozy, k tomu říká: „Vyjednávání s ostatními koncernovými značkami byla tvrdá. Ale nakonec se nám podařilo získat tato vozidla pro Hannover díky naší podnikové smlouvě a kompetencím v oblasti kvality. Tím je pro nadcházející roky zaručeno vytížení závodu, a s ním je zaručena i zaměstnanost pro naše pracovníky v souladu s demografickým vývojem. Naše portfolio pro toto desetiletí budou tvořit nové modely Multivan, ID. BUZZ a nyní SUV segmentu D. Větší jistoty pro budoucnost našeho výrobního závodu a jeho zaměstnance nelze aktuálně dosáhnout.“
Volkswagen Užitkové vozy vybuduje pro budoucí výrobu těchto vozidel v Hannoveru novou montážní linku. Hannoverský výrobní závod zajištěním produkce pro větší počet značek výrazně urychlí již zahájenou transformaci na elektromobilitu.
Už v roce 2022 začne z montážní linky v Hannoveru sjíždět elektromobil ID. BUZZ. Ikonický Bulli z Hannoveru tím vstoupí do nové, elektrické éry.
Volkswagen Užitkové vozy nese jako samostatná značka v koncernu Volkswagen globální zodpovědnost za vývoj, výrobu a prodej lehkých užitkových vozů, přičemž v závodech Hannover (D), Poznań (PL), Września (PL) a Pacheco (ARG) vyrábí modelové řady Transporter, Caddy, Crafter a Amarok.
Volkswagen Užitkové vozy je navíc v koncernu Volkswagen vůdčí značkou pro autonomní jízdu a poskytování mobility a přepravy jako služby (MaaS – Mobility as a Service; TaaS – Transport as a Service). Pro výrobu v budoucnosti proto vyvíjí příslušná vozidla ke speciálním účelům, SPV (Special Purpose Vehicles), například robotické vozy taxislužby nebo robotické lehké užitkové vozy.
VW už v roce 24 nebude 😉
VW už v roce 24 nebude 😉
A už má VW pro ty svý plechofky připravený volný
A už má VW pro ty svý plechofky připravený volný letiště? :))))
off Už se vám to krátí. Boris zakázal prodej čmouďáků
off Už se vám to krátí. Boris zakázal prodej čmouďáků od 2030 včetně hybridů. Plugin hybridy do 2035. Další státy takto:
Norsko: od 2025 zaregistrujete pouze elektrické vozidlo
Francie: od 2024 zákaz vjezdu dieselů do Paříže. Od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Paříže. od 2040 zaregistrujete ve Francii jen elektromobil
Velká Británie: od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Londýna. Od 2030 zaregistrujete pouze elektrické vozidlo
Nizozemsko: od 2030 zaregistrujete pouze elektrické vozidlo
Švédsko: od 2030 zaregistrujete pouze elektrické vozidlo
Německo: termín registrace výhradně elektromobilů v jednání
Slovinsko: od 2030 zaregistrujete pouze vůz s emisemi méně než 50g CO2
Španělsko: od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Barcelony
Dánsko: od 2030 zákaz vjezdu všem spalovacím motorům do Kodaně
jee ty umis pekne citovat z jineho servru o autech 🙂
jee ty umis pekne citovat z jineho servru o autech 🙂
to je fofr cooo a odkazy by asi nebylycoo?? A fšimnul sis jak
to je fofr cooo a odkazy by asi nebylycoo?? A fšimnul sis jak fofrově najednou máme 4ry vakcíny a fšechny přes90%účinnost to je mazec a na jaře že prej vakcína není možná…. Nemá to náááhodou spojitost s tím snižováním letopočtu pro plný uvedení eletromobilů… Vlády se najednou snažej žejoooo, že by jim dal někdo (sedivák) dal nůž na krk ????? :)) něco za něco…
https://fdrive.cz/clanky/evropska-komise-chce-urychlit-prijeti-nove-emisni-normy-vyrobci-aut-jsou-v-soku-6112
Spalovací popelnice už maj vykopaný hrobečky.
Spalovací popelnice už maj vykopaný hrobečky.
Ve své senilitě se jako malé děcko těšíš na něco,
Ve své senilitě se jako malé děcko těšíš na něco, čeho se nedožiješ, trénuj radši skok do truhly, truhlíčku….
Ty už tam seš viď senile. Co ti uhnilo jako první?
Ty už tam seš viď senile. Co ti uhnilo jako první?
rozklad VW Group (porcování medvěda 2014 ;)) aneb Tesla
rozklad VW Group (porcování medvěda 2014 ;)) aneb Tesla sele čínský káry do Evropy poprvé se sázkou na elektrifikaci příštích 5ti let za 74 miliard €jro je prý velký hazard…
https://www.autoforum.cz/predstaveni/prodej-casti-koncernu-vw-je-na-spadnuti-naznacuji-posledni-kroky-nejvyssiho-vedeni-firmy
…Lambo+Ducati+Italdesign=Makarónenšlus pod střechou jedné velké italské divize naprodéj…
Levná čínská Škoda Octavia už se prodává lépe než ta
Levná čínská Škoda Octavia už se prodává lépe než ta česká, při její ceně ani není divu…
Od VW je pořád jen slyšet co bude. Radši bych si přečetl
Od VW je pořád jen slyšet co bude. Radši bych si přečetl co je. Škodofka taky slibovala městské vozítko Citigoe a co je teď? (_!_)
ted je dáchčije2mejdynčekrep ;))
ted je dáchčije2mejdynčekrep ;))
Jen tak dál. Už teď začíná být ID.3 jednickou v mnoha
Jen tak dál. Už teď začíná být ID.3 jednickou v mnoha zemích.
Tak jistě. Když vrhnu na trh během pár měsíců auta
Tak jistě. Když vrhnu na trh během pár měsíců auta vyrobená skoro za celý rok od 11/2019, kterými sotva pokryju rok trvající předobjednávky, kupodivu jsem jedničkou v prodejích. Jako čarování s čísly Vám ve Vlkohradu jde, ale nemusíte si platit trolly do diskuzí, aby koncern zbožšťovali.
Relevantní budou ůdaje za rok 2021, to se pak uvidí jak je
Relevantní budou ůdaje za rok 2021, to se pak uvidí jak je na tom VW s prodeji EV. Ale nebál bych se toho, pokud dokázali prodávat starý eGolf docela dovře (někde mezi 3.-5. místem v prodejích v Evropě), tak proč by to nešlo s modernějším ID.3, že? A třeba v Norsku je Audi eTron nejprodávanější EV za rok 2020, i když místní znalci říkají, jak je to špatné EV orptoti Tesle X např. A kde je Tesla X v prodejích? 🙂
Jinými slovy uvidíme za rok a půl, někdy leden únor 2022.
Jinými slovy uvidíme za rok a půl, někdy leden únor 2022.
Ano. Ale už v průběhu roku bude jasno, kolik jich tak
Ano. Ale už v průběhu roku bude jasno, kolik jich tak měsíčně prodává a srovnat to s ostatními EV. Můj tip je, že ID.3 bude v první pštce prodejů EV v Evropě a VW celkově bude do trojky co do počtu prodaných EV v Evropě, protože to půjde do prodeje už i ID.4 a sesterský Enyaq.
Já nic netipuji, já už jim nevěřím ani Dobrý den.
Já nic netipuji, já už jim nevěřím ani Dobrý den. Totální ztráta důvěry dále a dále prohlubovaná. Oni ještě nepochopili, že existuje internet. A všechny jejich kecy tam jsou zpětně dohledatelné a porovnatelní s realitou.
27.10.2018 tyhle kecy – Volkswagen: v roce 2020 budeme mít elektromobily stejně dobré jako Tesla za polovinu ceny http://www.hybrid.cz/volkswagen-v-roce-2020-budeme-mit-elektromobily-stejne-dobre-jako-tesla-za-polovinu-ceny
Výsledek znáte a vidíte sám.
Kdy konečně chlapci z Vlkohradu pochopí, že kecy, prdy a beďary nikoho nezajímají. Vlezu do autosalonu člena VW a vidím. Kulové. Takže žvatlejte si hošánci dál o tom, kolik kde investujete, mezitím nechávejte elektromobily hnít bez SW na letištích a zastavujte výrobu těch, co lidi chtějí, a my si budeme vybírat u konkurence. Až přijde Číňan a budete v pérdeli, pane hrábě. Jako se to stalo výrobcům, kol, elektrokol, elektroskůtrů a elektromotorek. Jste na řadě……
A my v rámci Evropy pod jejich vedením bohužel taky
Jak říkám… uvidíme příští rok, kolik v Evropě
Jak říkám… uvidíme příští rok, kolik v Evropě prodá VW a kolik konkurence. Když byli letos schopni docela zdatně konkurovat starým eGolfem (a to byli, stačí se podívat na prodeje EV v Evropě letos), tak bych se nebál 🙂
Určitě máte pravdu, že relevantní údaje budou až za rok
Určitě máte pravdu, že relevantní údaje budou až za rok 2021. Jen bych chtěl dodat, že VW je největší koncern na světě a největší prodeje má v Evropě. Cokoliv kromě prvního místa o parník před druhým v prodejích hlavních EV bude v Evropě zklamání a ztráta trhu.
Ohledně eTronu v Norsku je to dost zkreslené a ojedinělé. U nás je cena Tesly X 2,5 mil Kč. a eTron začíná na 2 mil a s nějakou výbavou stojí stejně. V Norsku je Tesla X za 850 tisíc NOK, ale eTron začíná na 500 tisících NOK a v plné výbavě 600 tisíc. To je úplně jiný poměr.