Česká automobilka Škoda ukázala tři oficiální designové skici vrcholného sportovního modelu čtvrté generace modelu Octavia, který bude mít premiéru 3. března 2020 na autosalonu v Ženevě.
foto: Škoda
Jako první vůz značky Škoda ve verzi RS je Octavia RS iV vybavena plug-in-hybridním pohonem a jedinečným způsobem tak spojuje praktičnost rodinného vozu a sportovní charakter s šetrností k životnímu prostředí a efektivitou.
Škoda Octavia RS iV otevírá právě teď, 20 let po první generaci modelu Octavia RS, další kapitolu působivě úspěšné historie. V rámci modelové řady je Octavia RS velice žádaná.
foto: Škoda Auto
Na hlavních a pro značku Škoda důležitých evropských trzích – v Německu, ve Velké Británii a ve Švýcarsku – nesl v posledních letech každý pátý prodaný vůz řady Octavia logo RS. Zákazníci oceňují kombinaci velkorysé nabídky prostoru, praktičnosti a sportovního charakteru.
Nová Octavia RS iV s plug-in-hybridním pohonem a systémovým výkonem 180 kW bude se svou nízkou spotřebou a nízkou hodnotou emisí CO2 mimořádně šetrná k životnímu prostředí.
foto: Škoda Auto
Designové skici představují vůz Octavia RS iV jako liftback ve stylu coupé a jako dynamické kombi. Pozornost upoutá zejména černá maska chladiče, dále sportovní přední nárazník s velkými nasávacími otvory a výrazné černé detaily.
Dynamiku provedení Octavia RS iV opticky posilují velká kola z lehkých slitin, přední a zadní difuzor a spoiler na pátých dveřích verze liftback, resp. na hraně střechy u provedení kombi.
A co z toho auta milá Škodovko vyhodit úplně ten
A co z toho auta milá Škodovko vyhodit úplně ten spalovací motor?? Však dát tam větší baterii by se dalo zvládnout ne??
Bude i čistě elektrická verze, měla by se prodávat do
Bude i čistě elektrická verze, měla by se prodávat do konce roku:
https://automix.denik.cz/nova-auta/prvni-elektricka-skoda-z-mlade-boleslavi-bude-stat-800-000-korun-20191224.html
Ale nepíší tam, že by se mělo jednat o Oktávku.
Ale nepíší tam, že by se mělo jednat o Oktávku.
Samozřejmě, že předělat Octávku na elektro by asi nebylo
Samozřejmě, že předělat Octávku na elektro by asi nebylo ekonomické. Takže z Octávky udělají plugin a el. verzi postaví na nové platformě MEB. Bude to velikostně Octávka, zřejmě jak teď velí móda, trochu přizvednutá.
Na Superbu už zjistili, že o plugin je zájem, takže svoje místo na trhu má.
Nemyslím si. V současném placení za emise platí, že
Nemyslím si. V současném placení za emise platí, že čím je auto těžší, tím lépe. Jedna prodaná iv Oktávka jim ušetří na pokutách za emise přes 300 tisíc Kč. Pro někoho, kdo má možnost dobíjet doma a jezdí do práce několik desítek km je to ideální. Pokud může dobíjet v práci, tak je vhodné dojíždění i z delší vzdálenosti. A výlet do Chorvatska nebo Alp je také možný bez jakéhokoliv omezování stáním na nabíječkách.
+1
+1
souhlas, navíc jsem včera viděl novou Octavii na živo a
souhlas, navíc jsem včera viděl novou Octavii na živo a měl možnost srovnat se současným Superbem a současnou Octavií…nová Octavie se po technické stránce fakt povedla (dobře ve standardu pětiprvek vzadu prostě není a už nikdy nebude – kdo si chce fakt užívat řízení musí si koupit stará dobrá auta), co se, ale nepovedlo je cena, momentální cenová i autová politika ŠA působí tak, že nebudou dělat úplně levná auta, ale proti VW posadí auta: Scala je konkurence golfu, ale trošku levnější a trošku menší s důrazem na prodej méně vybavených verzí (jinak je to fakt drahý – nad půl mil pokud je trochu slušně vybavenej a má motor), Octavia bude konkurence Passatu jen trošku levnější a trošku menší, Superb do téhle koncepce úplně nezapadá, nebo to bude fakt velká technologická loď s cenou pravidelně nad milion. Jestli v současné cenové politice dokáží Plug-in hybrid za 800 000 Kč, tak to předpokládám chudá výbava a cena na hraně – s nějakou ekvivalentní výbavou k autu je třeba počítat 150 tis navíc
Škoda je propracované vzhledné auto!
Při ceně 900 000 Kč
Škoda je propracované vzhledné auto!
Při ceně 900 000 Kč je u mne mnohem vhodnější třeba zrovna nabízená Tesla Model S 85 v češtině,s doživotním nabíjením za 1 089 990 Kč.
Což je sice fajn, ale pokud se tahle prognoza bohužel
Což je sice fajn, ale pokud se tahle prognoza bohužel vyplní, tak Octavia Plug-in hybrid bude dražší než dneska Superb Plug-in hybrid..což mě docela nemile překvapuje
Já bych ty pluginy tak nehanil 🙂
Kruci, i kdyby jen každý
Já bych ty pluginy tak nehanil 🙂
Kruci, i kdyby jen každý vyrobený spalovák měl 48V tak furt lepší než vejfukem do nosu.
Je to prostě „korporátní“ struktura a tam se „leap of faith“ nekonají a konat nebudou.
Nevíte, jak to bude s představením klasické plug-in
Nevíte, jak to bude s představením klasické plug-in Octavie? Ta se ukáže taky?
.
.
OT: Tak z loňského prodáme >500 tisíc BEV za rok 2020 už
OT: Tak z loňského prodáme >500 tisíc BEV za rok 2020 už jsme na chtěli bychom prodat alespoň 250 tisíc. Fičák Volkswagenu se zdá se opět odkládá.
natahowágn je to jasný 😉
natahowágn je to jasný 😉