Volkswagen doma v Německu snížil cenu elektromobilu Volkswagen e-Golf o 4000 eur na €31 900. Jde o cenu před dotacemi.
foto: Volkswagen
Jde zjevně o přípravu na příchod elektromobilu Volkswagen ID.3, který se naplno konečně představí na letošním autosalonu ve Frankfurtu už za pár dní.
Aktuální generace e-Golfu nabízí 35,8kWh baterii pro dojezd 231 km WLTP, 100kW elektromotor a 7,2kW palubní nabíječku, plus možnost CCS rychlonabíjení až 40 kW.
V právě připravované osmé generaci modelu Golf už se s plně elektrickou verzí podle všeho nepočítá a nahradí ji právě VW ID.3. Tento vůz už je postaven na zcela nové platformě MEB uzpůsobené pro elektrický pohon.
Auto se bude nabízet ve třech konfiguracích s baterií 45 kWh (330 km WLTP), 58 kWh (420 km) a 77 kWh (550 km). První ID.3 budou zákazníkům dodány v polovině příštího roku.
Egolf je totalni nesmysl za ty prachy.
Egolf je totalni nesmysl za ty prachy.
off
Tesla dostala v Číně vyjímku, takže na její auta se
off
Tesla dostala v Číně vyjímku, takže na její auta se nebude vztahovat deseti procentní prodejní daň. Další z dlouhé řady podpor ze strany Čínské vlády vedle nutnosti platit cla z importu, vlastní průmyslové zóny pro dodavatele, vyjímek z předpisů, extrémně výhodných vládních půjček atd.
Tak to alespoň kompenzuje to zdražení, kvůli kurzu yuanu
Tak to alespoň kompenzuje to zdražení, kvůli kurzu yuanu 😀
Jinak moc nechápu, co je na nutnosti platit clo z importu za výhodu, nebo ta vládní půjčka vázaná na fixní dani ze zisku, jinak exekuce, to je fakt výhoda jako prase 😀
To více než kompenzuje. Přece jenom to auto se bude
To více než kompenzuje. Přece jenom to auto se bude vyrábět v Ćíně, takže kurz Yuanu to moc nezasáhne. A určitě ne více než všechny ostatní výrobce, kteří ale tuhle výhodu mít nebudou.
A Pokud vím, tak o tom zbytku jsme se už bavili, tys pak raději přestal reagovat, když ti došly argumenty a nemám v úmyslu to dělat znova.
Bude se vyrábět s FTZ, tedy daňově i finančně ne v
Bude se vyrábět s FTZ, tedy daňově i finančně ne v Číně.
O tom že importní clo je výhoda si nepamatuji, že bychom se kdy bavili. Že Tesla bude z aut vyrobených v FTZ platit importní clo za výhodu rozhodně nepovažuji.
Samozřejmě si Tesla vymohla FTZ, protože je to pro ni
Samozřejmě si Tesla vymohla FTZ, protože je to pro ni nevýhodné 🙂
Co se týká uvedené výjimky pro Teslu ze sales tax, tak to
Co se týká uvedené výjimky pro Teslu ze sales tax, tak to jsou jen další Tesla bulíky, co věší na nos blbcům a media je šíří, jen se jim od huby práší.
Výjimka nespočívá v žádném zvýhodnění Tesly, je to pouze potvrzení, že se nebude uplatňovat daň, která se neuplatňuje na žádné elektromobily vyrobené v Číně. Tesla škemrala o pardon právě kvůli umístění továrny ve FTZ, protože by se jí mohlo stát že by platila nejen importní clo, ale ještě navíc tuto sales tax.
FTZ je výhodná, ovšem je mylné se domnívat, že z hlediska následného prodeje produktů na čínském trhu nějak zvlášť.
Pokud si toho golfa nakonfiguruji jako vybaveného ioniqa tak
Pokud si toho golfa nakonfiguruji jako vybaveného ioniqa tak budu někdě na 40 tis. €
Za tu základní cenu nemá ani ccs
Takže bude stále někde o 150-200 tis dražší, otázka je jestli je to opravdu o tolik lepší auto.
Nedávno tady byla statistika prodejů EV v Evropě za
Nedávno tady byla statistika prodejů EV v Evropě za 01-07/2019. A eGolfu se prodalo skoro třikrát tolik zo Ioniq. A to bylo ještě před zlevněním. Neumím posoudit jestli je to lepší auto než Ioniq, ale evidentně zákazníky si najde.
Jen Auto Louda jich nakoupil desítky a hodně jich prodává
Jen Auto Louda jich nakoupil desítky a hodně jich prodává Sauto…
Ioniqů se bylo méně prodáno, jelikož víc jich neměli u nás prodejci.
Ale e-Golf je lépe zpracované auto než IONIQ, to je třeba
Ale e-Golf je lépe zpracované auto než IONIQ, to je třeba si přiznat. Lepší jízdní vlastnosti, lepší trakce, lepší dynamika, lepší odhlučnění, lépe svítí, o několik levelů lepší příplatkové audio atd, atd. A na nabití dojede + – stejně.
IONIQ má lépe zvládnuté některé nastavení a zobrazení, to mě u e-Golfa štvalo.
A mám za to, že e-Golf má CCS v základu + má 2f AC, resp neviděl jsem ještě bez CCS.
CCS je u e-golfa za příplatek 550 Euro. Ale u nás se
CCS je u e-golfa za příplatek 550 Euro. Ale u nás se prodáva jen s CCS. Ale taky u nás stojí ještě stále 993tis. V Německu stál základ 900tis. Teď stojí 31.900 euto + 550 euro CCS.
Njn, pořád to nikdo nechce, tak co jim zbývá.
Njn, pořád to nikdo nechce, tak co jim zbývá.
Pravil nikdo.
Pravil nikdo.
Přesně. A protože to nechci já, zkoušejí to zlevnit a
Přesně. A protože to nechci já, zkoušejí to zlevnit a doufají, že si to koupím. To se ale pletou 😀
Takže to jsou irelevantní kecy, podle jedné běhny
Takže to jsou irelevantní kecy, podle jedné běhny netvoří nadnárodní koncerny nedělají svou obchodní strategii.
Myslíte strategii VW „Vše na jednu elektrickou kartu“?
No
Myslíte strategii VW „Vše na jednu elektrickou kartu“?
No to ale dělají velkou chybu, že jí nedělají podle mě. Protože já mám několik desítek jejich aut a jsem nezvratně rozhodnut, že elektrické nebude ani jedno.
Kdyby to u nás nevnucoval ČEZ a nešlo to do flotil, nikdo
Kdyby to u nás nevnucoval ČEZ a nešlo to do flotil, nikdo si to nekoupí. Už před zlevněním Ioniqa to bylo nevýhodné, teď je o mnoho větší rozdíl. Pořád to nabíjí pomalu, nechladí baterii a má horší spotřebu.