Volkswagen v tichosti představil nový e-Up! s dojezdem 260 km

Volkswagen na jednotlivých trzích, nejprve v Nizozemsku a Norsku, představuje novou verzi elektromobilu Volkswagen e-Up!

Nová verze elektromobilu Volkswagen e-Up! půjde na trh během začátku příštího roku.
foto: Volkswagen

Nový elektromobil Volkswagen e-Up! je de-facto stejné auto jako Škoda Citigo-e iV a Seat Mii. Bude tedy vybaveno 36,8kWh baterií, na kterou zvládne dle WLTP ujet až 260 km (Citigo-e iV má mít 265 km, Mii stejných 260 km).

V showroomech má být auto začátkem roku 2020, ale na vybraných trzích by mělo být možné ho už dnes rezervovat. Vyrábět se bude v továrně v Bratislavě.

tisková zpráva

66 Comments on “Volkswagen v tichosti představil nový e-Up! s dojezdem 260 km”

  1. A cena?
    Ceny baterií neustále

    A cena?
    Ceny baterií neustále klesají:
    https://about.bnef.com/blog/behind-scenes-take-lithium-ion-battery-prices/

    Například v tomto elektromobilu bude baterie stát zhruba 180 tis Kč (podle údajů z článku).
    Za 5 let bude ta samá baterie podle předpovědi stát 96 tis Kč. Ceny aut klesají, nicméně ceny EV aut klesají ještě rychleji budou klesat díky klesající ceně baterek, zaplacení vývoje platformy a výroby ve větším množství pro daný typ. Rozumný člověk, pokud není taxikář, tak si na EV počká.

      1. mimo misu – na stavebnom fóre bol príspevok „prečo niečo
        mimo misu – na stavebnom fóre bol príspevok „prečo niečo nové namiesto milionkrát použité osvedčené“
        a práve toto fórum za desať rokov ukázalo ako sa dá inak.
        teraz počúvam zvuky zo stavby – žiadna miešačka, cirkulár, vozenie vápna, piesku, cementu, štrku! počujem iba „vŕtačku“ a klopkanie kladiva!

    1. To znamená, 180000kč do nového VW e-up 36,8 kwh stojí
      To znamená, 180000kč do nového VW e-up 36,8 kwh stojí 1kWh = 5900kč.
      To by se dalo dát do starého e-up.
      Tady se v komentářích píše za starý VW e-up 150000kč + 180000 nové baterky
      tak to máte 330000 kč a ještě staré použiješ na fotovoltaické panely
      nebo prodáš. A máš dojezd 265km. No neber to.

    2. Můžete čekat nebo si užívat elektromobility a šetřit
      Můžete čekat nebo si užívat elektromobility a šetřit peníze, jako my. Auta pořízena za 439 nový a 280 tisíc ojetý. Najeto k dnešku 76+31=107 tis. km elektricky. Benzín do našich dvou spalováků nás stál 2,40 Kč na 1 km, takže ušetřeno k dnešnímu dni jen na palivu 256.800,- Kč. Servis by stál s výměnami olejů a filtrů, nepočítám brzdy a výfuky, minimálně 5×6=30 tisíc Kč. Takže kupní cena ojetého elektromobilu se už vrátila jen na palivu a servisu. Oba spalováky jsme navíc slušně prodali za celkem +-170 tisíc. Přechod na elektro nás k dnešnímu dni se 2 auty stál po 5 letech provozu prvního a 3 letech provozu druhého jen 269 tisíc. Je to individuální věc, ale podle mne nemá cenu na nic dále čekat.

  2. Chtěli jsme prodat starého do bazaru, 2 roky firemního
    Chtěli jsme prodat starého do bazaru, 2 roky firemního provozu. Nabíjený 2x-3x denně.
    V několika bazarech nás přímo odmítli, v jiných pouze do komise. Ve Štěrboholech nám nabídli takovou výkupní cenu, že celkové náklady na kilometr by byly vyšší, než u šéfova Maserati.
    Nechcete ho někdo?

            1. „jen bych musel popremyslet jak to dostat do
              „jen bych musel popremyslet jak to dostat do ostravy…..?????“ To myslíte v červenci v roce 2019 vážně? Když rychlonabíječky jsou za každým rohem?
              Chápu, že si vzpomínáte na moji cestu Ionem v dubnu 2014 Praha-Ostrava středa večer-pátek poledne, ale to byla jediná rychlonabíječka v Brně u Výstaviště a o čerstvě otevřené v Pardubicích jsem nevěděl.
              Taky můžete zapomenout na květen 2016, kdy jsme se 3 Iony jeli Praha-Ostrava vrchem přes Pardubice a s pomalým nabíjením na Vysočině a přes Vyškov a Valmez rychlonabíječky od pozdního odpoledne do rána.
              Dneska na zmíněné trase vrchem i spodem nabíječek přehršle, můžete si i v Ionu dovolit některé vynechávat nebo plánovat cestu po těch levných či zcela zdarma.
              Když to bude pro Vás problém, dejte vědět, za nějaký bakšiš Vám ho do Ostravy dovezu.

          1. Hm… přemýšlím nad ekonomikou provozu a výhodnosti
            Hm… přemýšlím nad ekonomikou provozu a výhodnosti elektromobilu v tomto konkrétním případě. Kupoval jste to jako nové? nebo ojetina? Každopádně při tak malém nájezdu musí být cena za km astronomická už jenom poklesem hodnoty…

              1. No jo, tak to na tom pani brutálně prodělala. Ale tak,
                No jo, tak to na tom pani brutálně prodělala. Ale tak, někdy se to tak stane. Záleží za kolik to prodáš, jaký bude pokels hodnoty, atd. Ale při takmalím nájezdu se tolik neprojeví výhoda EV, protože i benzinové malé auto by jezdilo za málo, servis by za těch 10.000 km nebyl skoro potřeba a ztráta hodnoty by byla možná ještě nižší.

                1. Ja resim podobny problem s malym najezdem. 2 + 2 km s detmi
                  Ja resim podobny problem s malym najezdem. 2 + 2 km s detmi rano a to same odpoledne. To spalovacimu autu moc neprospeje, nebo se pletu?

                2. Není to ideální, ale benzinové auto to zvládne úplně v
                  Není to ideální, ale benzinové auto to zvládne úplně v pohodě. Jasně, EV je pro tento režim vhodnější, pokud teda nebude vadit, že náklady na km (díky vyšší ceně a nic moc nájezdu) budou vyšší…

                3. Doufam, ze sezenu i_Mieva nebo neco podobneho kolem 300.000.
                  Doufam, ze sezenu i_Mieva nebo neco podobneho kolem 300.000. Za kolik bych sehnal benzinove auto, ktere by mi vydzelo tak dlouho jako male elektroauto, ktere si budu udrzovat? A pri odhadovanem najezdu 10.000 km za rok (bude jezdit i na nocni a o vikendech do prace). Tam uz vidim prodelek max v malych desitkach tisic, nebo se pletu? A to mi rozhodne stoji za to, abych zmirnil negativni dopad, ktery za svuj zivot pro sve okoli mam

                4. Já koupil manželce Mervedes A automat za 150 tisíc. Tehdy
                  Já koupil manželce Mervedes A automat za 150 tisíc. Tehdy 8-leté auto, dnes má 12 let a pořád jezdí. Náklady navíc oproti EV jsou výměny oleje, to je tak do 5000/rok. Teď jsem měnil tlumiče, ale to se mění i u EV. Pojistka je cca. stejná.

                  Ale pokud vám dražší provoz EV nevadí, klidně si ho kupte…

                5. Samozřejme jedině laciné benzínové auto.
                  Elektromobil

                  Samozřejme jedině laciné benzínové auto.
                  Elektromobil bude mít při tomto nájezdu jen v poklesu hodnoty náklady na kilometr jak Formule 1.

                6. Jsem koncovy uzivatel – mysleno tak, ze dojedu auto, dokud
                  Jsem koncovy uzivatel – mysleno tak, ze dojedu auto, dokud bude jezdit. A budu doufat, ze elektroauto mi poslouzi dele jak lacine benzinove auto. Samozrejme by se vyuzivalo i v jinych rezimech (partnerka jezdi do prace i na noc, o vikendech, takze odhaduji rocni najezd cca 10.000 a blahove doufam, ze se auto dozije 20ti let.

                7. Já teda kupuji taky ojetiny, ale na pár let a pak z domu.
                  Já teda kupuji taky ojetiny, ale na pár let a pak z domu. Poslední tři auta, co jsem takto měl, tak vychází náklady 5 KČ/km. A to jsou střední třída až vyšší střední. Pravda, jezdím trochu víc, kolem 30-40 tisíc ročně 🙂

                  Pokud auto najede málo, tak je jedno, jestli je to EV nebo spalovák, náklady na km budou vysoké. Klidně bych koupil malé levné benzinové auto a až doslouží, vyměnil, vyjde to asi levněji než drahé EV.

    1. v CR je problem s vykupem takoveho auta prave pro nezajem
      v CR je problem s vykupem takoveho auta prave pro nezajem bazarovych zakazniku, a je celkem logicke ze to bazar nechce rizkovat a za auto nabidne bud hodne malo a nebo ho vezme jen formou komise kde ma pripadnou provizi a maximalne mu to zabere na par mesicu 1 misto na place

      i 2 lety eUP proste za vice nez 220-250 mneprodaji, takze realne kdybych byl bazarnik, vic nez 150k,- nenabidnu ikdyby to auto bylo jako nove s plnou hystorii a najeto par tisic, prozatim na to v CR proste nedozral zakaznik ktery by to koupil, a cekat ze prijde zrovna nejaky fanousek ktery vi jakou to ma cenu je pro business spatna volba

      uplne stejne blbe se prodavaji i limuziny nebo sportaky, ktera stali ranec a pak se lidi divej ze po 2-5 letech je to neprodejne, proste pro to neni zakaznik ktery by byl ochotny za to dat bazarovej ranec

      1. Najeto 80 tisíc km. Nabídli nám 55 tisíc včetně dph,
        Najeto 80 tisíc km. Nabídli nám 55 tisíc včetně dph, což je podle mě méně, než kdyby to byl benzín.

        Prodával jsem hodně firemních aut, včetně úplně prorezlé Felicie, ale o tenhle eUp je úplně nejmenší zájem. Snad si to někdo vezme aspoň za 150. Přitom auto vypadá dobře, lak jako nový, byl pod fólií.

            1. Vážený pane, pošlete odkaz na inzerát s podobným autem.
              Vážený pane, pošlete odkaz na inzerát s podobným autem. Mimoto si vás dovoluji upozornit, že na mobil.de vidíte především poptávané ceny autobazarů k jednání, nikoliv prodejní ceny majitelů, které jsou podle mých zkušeností o 30%-50% nižší.

        1. Cena 200-250 tisíc by byla O.K., kdyby byla baterie
          Cena 200-250 tisíc by byla O.K., kdyby byla baterie O.K.
          Bohužel je-li baterie K.O., tak možná budete rád za těch 55 tisíc…
          Jen mi napadá, to už není baterie v záruce? Vyměnit baterii v záruce, pokud to půjde a pak teprve prodat s novou baterií kolem 300 tis.

                1. Mýlíte se. Co Vám někdo napíše na fóru je irelevantní
                  Mýlíte se. Co Vám někdo napíše na fóru je irelevantní vůči tomu, co má Váš konkrétní vůz v papírech. Bohužel i zde jsou změny a 2 majitelé téhož mohou mít zcela rozdílné podmínky. Nejen jako koncový spotřebitel a podnikatel, ale i navzájem uvnitř skupiny. Proto je důležité to v archivu firmy a v šuplíku tamtéž. Doporučuji jednoznačně dohledat a prostudovat.

                2. Myslím, že prodloužené záruky (např. 8 let a 160tis.km)
                  Myslím, že prodloužené záruky (např. 8 let a 160tis.km) platí pouze pro fyzické osoby. Pokud to máte na IČO, tak to bude asi s minimální zárukou. Bude to ale asi případ od případu. Zkuste zavolat prodejci nebo se stavte v servisu, snad pomůžou. V servisu by Vám mohli i vyjet test baterie, což by bylo myslím dobré pro Vás i kupujícího.

Napsat komentář