Porsche ČR začíná v Česku nabízet nabíjecí infrastrukturu Moon

Porsche ČR představuje v české premiéře na veletrhu Ampér projekt Moon. Jeho cílem je nabídnout firmám i soukromým zákazníkům komplexní služby a zařízení pro nabíjení elektromobilů.

Produktová řada Moon zahrnuje také systémy pro trvale udržitelnou výrobu elektrické energie a její uchovávání.
foto: Porsche

V loňském roce nesl každý druhý nově registrovaný elektromobil v České republice značku Volkswagen. Její aktuální nabídka je tvořena modely e-Up! a Volkswagen e-Golf. V závěru loňského roku byl na český trh uveden lehký užitkový vůz Volkswagen e-Crafter a nedávno byl zahájen prodej prémiového SUV Audi e-tron.

Příští rok se ponese ve znamení modelové ofenzivy, jejímž nosným pilířem bude zcela nová rodina elektromobilů Volkswagen ID. dlouhým dojezdem a praktickou využitelností v každodenním provozu.

Porsche Česká republika hodlá ve spolupráci se svou prodejní a servisní sítí nabízet zákazníkům nejen elektromobily, ale také nejmodernější nabíjecí techniku a další související zařízení z širokého portfolia značky Moon. Specialisté značky Moon pomohou zákazníkovi vybrat nejvhodnější řešení na základě jeho požadavků již při objednání nového elektromobilu.

Projekt Moon se v české premiéře představuje na dnes zahájeném veletrhu Ampér v Brně, spolu s čistě elektrickými modely Audi e-tron, Volkswagen e-Golf a Volkswagen e-Crafter.

Projekt Moon se v české premiéře představuje na dnes zahájeném veletrhu Ampér v Brně, spolu s čistě elektrickými modely Audi e-tron, Volkswagen e-Golf a Volkswagen e-Crafter.
foto: Volkswagen

Komplexní nabídka značky Moon pro soukromé i veřejné využití bude sahat od elektronicky řízeného kabelu pro nabíjení střídavým proudem a výkonem až 22 kW přes nástěnné nabíječky, domácí akumulátorové systémy a fotovoltaické nabíjecí systémy až po zařízení pro rychlé nabíjení stejnosměrným proudem o výkonu až 300 kW. Sofistikovaná nabíjecí zařízení mohou být komfortně ovládána i na dálku prostřednictvím aplikace v chytrém telefonu.

Produktová řada značky Moon zahrne nástěnné nabíječky Moon Wallbox ve třech různých variantách Basic, Connect a Community pro nabíjení střídavým proudem o výkonu 3,6 až 2x22kW. Pro domácí nabíjení i nabíjení na cestách je určena sada Moon2Go Complete Set AC 22 kW.

Především pro firmy jsou koncipovány nabíjecí stojany Moon AC Charger s nabíjecím výkonem až 2×22 kW. Segment rychlého nabíjení stejnosměrným proudem pokrývají produkty MOON Power Charger DC 24 a Moon Power Charger DC 75-300, u nichž číselná část označení udává nejvyšší výkon nabíjení.

Systémy Moon pracují s precizním elektronickým řízením, které optimalizuje spotřebu elektrické energie i dosahovaný nabíjecí výkon. Mezi jejich přednosti patří také kompaktní konstrukce, jednoduchá montáž a snadné ovládání.

Zákazník obdrží kompletní řešení z jedné ruky, které bude zahrnovat poradenství, kontrolu stavu elektrické sítě před montáží, přípravu infrastruktury na montáž, montáž a zprovoznění zařízení, servisní podporu a údržbu a také administrativní podporu.

Značku Moon vytvořila společnost ALLMOBIL, která je stejně jako Porsche Česká republika dceřinou firmou společnosti Porsche Holding Salzburg. Česká republika je jednou z pěti pilotních zemí, v níž je značka Moon uváděna na trh.

tisková zpráva

10 Comments on “Porsche ČR začíná v Česku nabízet nabíjecí infrastrukturu Moon”

  1. Muj favorit je nabijecka
    Muj favorit je nabijecka https://www.nic-e.shop/produkt/go-echarger-home-22kw-fixinstallation/
    Cenove dobra a ma Wifi, Rfid, regulaci amper, timing a ruzne feacuriny. A je vhodna i na cestovzani.

    edit: spousta wallboxu nema integrovany chranic na bludne DC proudy. Obycejny chranic je nefunkcni. V pripade poruchy bludny DC proud zablokuje domaci proudovy chranic a pri doteku hrozi nebezpeci zivota! Existuji specielni proudove chranice typ B a nebo A-EV. Takove stoji kolem 300 EUR. Vyse uvedeny wallbox ma integrovanou DC ochranu a neni potreba draheho chranice. Podobne reseni maji vsechny kabelove nabijecky dodavane od vyrobcu EV. Problematice se v CR skoro nikdo nevenuje. Simple EVSE jsou hazard se zivotem. V celem okruhu teda v celem dome je standardni chranic pri poruse nabijeni vyrazen z bezpecneho provozu! Pri volbe wallboxu by se kazdy mel zajimat o vyreseni bludnych DC proudu! Nektere to maji integrovane a nektere ne.

          1. Tak si o tom neco prectete.Description
            Type A, EV-design

            Tak si o tom neco prectete.Description
            Type A, EV-design residual current circuit-breakers (RCCB) detect non-auxil-
            iary-dependent pulsating DC and AC residual currents at the rated frequency
            in accordance with the requirements of IEC/EN 61008-1 for Type A RCCBs.
            The integrated additional device, which depends on the auxiliary voltage, de-
            tects smooth DC residual currents and triggers safe isolation of the downstream
            faulty system part from the supplying mains if a value of 6 mA is exceeded.
            All requirements set out in DIN V VDE V 0664-120 for RCCBs with additional
            equipment have been meet. The RCCB is designed exclusively for use in equip-
            ment which charges electric vehicles in charge operating mode 3 according
            to IEC 61851-1 when smooth DC residual currents are to be expected while
            charging electric vehicles. The FI-EV RCCB is therefore suitable for the protec-
            tive measure ‚Automatic switch-off of power supply‘, as required by HD 60364-
            7-722 for each connection point when charging electric vehicles, when smooth
            DC residual currents > 6 mA are to be expected in the event of a fault.

            1. Mě to nemusíte popisovat. Já to znám. Proto tvrdím, že
              Mě to nemusíte popisovat. Já to znám. Proto tvrdím, že stačí typ A proti pulzujícímu stejnosměrnému reziduálnímu proudu (chráníme se především proti měniči v autě).
              Ale jestli chcete, klidně si ty EV verze kupujte, jsou to vaše peníze, vymlouvat Vám to nebudu.

              1. Problem vznikne v domacim okruhu. Domaci chranic prestane
                Problem vznikne v domacim okruhu. Domaci chranic prestane fungovat. Pri poruse s nabijenim EV se chyba prestehuje na predrazeny domaci chranic. Kdyz sahnete doma na fazy, tak domaci chranic nevypne. Samozrejme je to mala sance ze zrovna bude chyba u nabijeni EV a zaroven zavada u domaciho aparatu. Ale nic neni nemozne. Ne nadarmo je takovy chranic v DE predepsany v norme. Zadny elektrikar vam v DE nezapoji Wallbox bez toho specialniho chranice. Bez toho nemate revizni zpravu a mate pruser na krku.

                1. Co to je za blbost? Pokud proudový chránič wallboxu je
                  Co to je za blbost? Pokud proudový chránič wallboxu je zapojen paralelně s ostatními proudovými chrániči na vaší přípojce, tak nic takového nemůže nastat.
                  To by pak jeden člověk v ulici mohl znefukčnit všechny proudové chrániče sousedů, kteří jsou paralelně připojeni ke stejné síti. 🙂

  2. Moon2Go Complete Set me zaujal, ale kdyz se podivam na design
    Moon2Go Complete Set me zaujal, ale kdyz se podivam na design tak nic moc. Adaptery se pripojujou na cerveny petikolik… a cena 1199€… At se inspiruji u JuiceBoosteru ze Svycarska…

    Domaci nabijacka za 799€ taky moc design cen nevyhraje, porovnejte s Tesla Wall Chargerem za 600€ (ktery zvladne i 22kW mimochodem)

    Je obrovsky potencial k vyrobe hezkych malych nabijecek do domu i na cesty, ale chce to mit dobry design a cenu.

Napsat komentář