Nový Volkswagen Touareg se představil v Pekingu, plug-in hybrid ještě letos

Volkswagen představil v Číně nový Touareg. Potvrdil také plug-in hybridní verzi, která je primárně určena pro Čínu, ale do Evropy přijde též.

Nový Volkswagen Touareg se ve verzi plug-in hybrid představí ještě letos.
foto: Volkswagen

Čína je pro velké SUV Volkswagen Touareg nejdůležitější trh. I proto koncern představil novou verzi právě tam. Zpočátku bude k dispozici s dieselovými motory V6/170 kW a 210 kW, později také V6/250 kW a V8 turbodiesel s výkonem 310 kW.

Ještě do konce letošního roku uvede také plug-in hybridní verzi s výkonem 270 kW. Ta bude později představena také v Evropě, ale uvedení v jisté není.

Nový Volkswagen Touareg se pochlubí výkonnými dieselovými motorizacemi.

Nový Volkswagen Touareg se pochlubí výkonnými dieselovými motorizacemi.
foto: Volkswagen

Kromě Touaregu do zásuvky se už testuje také Tiguan PHEV, který bude taktéž důležitý hlavně pro Čínu a Evropu. Mezitím na autosalonu v New Yorku ukázal koncern koncept plug-in hybridu Atlas Cross Sport.

tisková zpráva

16 Comments on “Nový Volkswagen Touareg se představil v Pekingu, plug-in hybrid ještě letos”

  1. off
    Patria vćera
    „Akcie společnosti Tesla dnes procházejí

    off

    Patria vćera
    „Akcie společnosti Tesla dnes procházejí doslova peklem. Klesají o 8,2% na USD 256,65 za akcii, což je nejnižší hodnota od března 2017. Důvodem je vyšetřování americkým úřadem pro dopravní bezpečnost. Ten se zajímá o páteční nehodu modelu X v Kalifornii, při které zahynul řidič. Tesla zatím nepotvrdila, zda byl, či nebyl zapnutý autopilot.“

    1. no není no, je to kombo. svezlo se to na vlně poklesu
      no není no, je to kombo. svezlo se to na vlně poklesu NASDAQu díky nervozitě investoru z trumpetovic sankcí 50B číně a 3B číny s možným rozšířením. Pak je tam dvojitý historický vrchol nasdaqu kde je graficky jasný že to může hapat, dále poslední americký akciový stoupák za trumpety 2017 je víc než umělý, protože jeho manýry nůžky leda rozvíraly místo toho aby šli v souladu s eko. Tzn že je víc než podezření na vrchol bubliny tažený fondy jen aby vydělávali 😉 No a pak je tu vojenská lozmldanost světa v čele s Tureckem v nato kerý neposlouchá a 2. studená kerá je v plným proudu takže zrojaři jedou. Do toho se sere vodíková Japonská Tojota honěná ropáckou stranou ameriky no a nakonec je tu starý dobrý tesla toxic kdy poslední léta byly honěný jen na slibech a faktická hodnota TESLY je stále jen max $185 ájemsoryvole 😉 Takže uvídíme jesi dolík $235 bude dolík a pojede se dál 😉 Pomoc tomu může rozšiřující se výroba TM3 páč Elonoj nejspíš docháží další bombasticky realizovatelný nápady a invence ale každopádně za trumpetina to lepčí asi jen tak nebude 🙁

    1. když se podíváme na historii vozidel USA let zjistili že
      když se podíváme na historii vozidel USA let zjistili že dízlovové emise jsou problém a proto fakticky se tam od 80tých neprodala dízlpopelnice….. jen prémiový benzín. Odpadní produkt dízl při zpracování ropy na benzín, je dobrý pouze pro €jrolidi 😉

      víte někdo který Evropský prase zaprodalo svoji evropskou rasu?? :))

      1. Začala s tím Francie, která nedokázala konkurovat Německu
        Začala s tím Francie, která nedokázala konkurovat Německu a začínala mít i problémy s Japonci z Anglie, tak vymysleli, že budou mít výrazně levnější naftu než benzín a uchrání s dieslovými osobáky minimálně domácí trh, povedlo se a nakonec se z toho stala ideologie celé EU závěrečně podpořená i CO2 náboženstvím.

      2. Když se podíváte na historii USA, již celé desetiletí se
        Když se podíváte na historii USA, již celé desetiletí se tam prodávají nákladní vozy, které na kilometr jízdy vyprodukují obdobné, či spíše menší, rizikových látek než evropské osobní auta s naftovým motorem stejného stáří.
        Ve světle Dieselgate SOR (Dolní Libchavy) a Iveco (Vysoké Mýto) v tichosti vyrábějí autobusy, které na kilometr jízdy vyprodukují méně NOx než průměrný novější osobní automobil s naftovým motorem.
        Problém není v technologii dieselového motoru, problém je v rozhodování manažerů některých společností a některých motoristů.
        Michal Vojtíšek, VŠ pedagog, obor spalovací motory

Napsat komentář