Idea přeměnit elektromobil Tesla Model S v ještě prostornější kombík není nová. Teď se nápadu chytil jeden britský nadšenec a má s ním velké plány.
foto: Fully Charger
Známý britský pořad Fully Charged zaměřený na elektromobilitu je stále větší a zajímavější a nově přináší i zajímavá odhalení.
Aktuálně například odhalil, že skupina zkušených britských automotive inženýrů pracuje na přestavbě Tesla Model S v kombík.
Jsou to prý pánové z Norfolku, kteří dříve pracovali pro značky jako Jaguar, Lotus, a McLaren. Zakázka se k nim dostala překvapivě jedenoduše: jeden majitel Ska si prý stěžoval, že se mu dozadu nevejdou psi.
V současné době už mají hotovo formu, podle které by bylo možné kombíkovou nástavbu vyrábět. Bude vyrobena z kompozitů a výsledek by proto mohl být dokonce lehčí, než původní Model S.
No doufám, že to nebude škaredé jako ten malý žlutý
No doufám, že to nebude škaredé jako ten malý žlutý model pohřebáku… Přitom kombík může být tak pěkný!
Doufám, že to bude tak hezké, jako ten žlutý model. Mně
Doufám, že to bude tak hezké, jako ten žlutý model. Mně se to líbí a určitě nebudu sám. Tisíc lidí, tisíc chutí.
Doufám, že ta jejich snaha nakopne někoho k výrobě
Doufám, že ta jejich snaha nakopne někoho k výrobě elektro kombíků. Jak jsou SUV zvenku velké, tak jsou uvniř zoufale malé a pro mě naprosto naprd. K tomu ještě zvětšenej odpor vzduchu a pneumatik.
CRS-12 Launch Webcast
youtube.com/watch?v=vLxWsYx8dbo
CRS-12 Launch Webcast
youtube.com/watch?v=vLxWsYx8dbo
Statni NASA nema sanci konkurovat.
Statni NASA nema sanci konkurovat.
Že by
Že by vodík?
https://m.ihned.cz/zahranicni/c1-65843580-revoluce-prichazi-z-vojenske-laboratore-elektromobily-nebudou-treba-motory-muze-pohanet-voda
Takže to znamená, že se do auta bude kupovat kazeta s
Takže to znamená, že se do auta bude kupovat kazeta s nanočásticemi hliníku a destilovaná voda?
Pokud se nemýlím:
2AL + 3H20 …. 3H2 + AL2O3
z 26KG hliníku a 20L vody vznikne 6Kg H2 ?
což je dojezd 600km ?
To by šlo 🙂
Recyklace hliniku bude energeticky narocna a tim to pro bezne
Recyklace hliniku bude energeticky narocna a tim to pro bezne pouzivani konci. Mozna se to uchyti u specialnich stroju, kde se nehledi na penize a ucinnost, ale na spolehlivost a trvanlivost. Armada, zachranarske zarizeni v odlehlych koncinach, v extremnich podminkach, vesmir atd. Kdyz se reagencie oddeli, muze se to skladovat desetileti a zadna degradace nenastane.
Máte pravdu, zahřát AL3O2 na 1000*C a elektrolyzovat, to
Máte pravdu, zahřát AL3O2 na 1000*C a elektrolyzovat, to není jako dobíjet baterii za pokojové teploty.
Předpokládám, že prášek se bude měnit v hermeticky uzavřeném kontejneru podobně jako baterie v elektromobilu. Nechtěl bych dýchat hliníkové nanočástice. 🙂
Vláda navrhla úlevy pro elektromobily, na dálnici by směly
Vláda navrhla úlevy pro elektromobily, na dálnici by směly bez známky: http://ekonomika.idnes.cz/redir.aspx?c=A170814_120610_ekonomika_rts&x=socialky_android_z
EV fandove, kouknete na ten clanek a kliknete na „Ano“ podpore
EV fandove, kouknete na ten clanek a kliknete na „Ano“ podpore elektromobility. Dekuji.
Celkom dost primitivov tam kliká… NE vyhráva 🙁
Celkom dost primitivov tam kliká… NE vyhráva 🙁
A ty commenty tomu odpovídají.
Musím říct že chápu ten
A ty commenty tomu odpovídají.
Musím říct že chápu ten úhel pohledu – je to stejné jako dotazce (kromě malé domů konzultačním firmmám).
Nesystémové řešení… ale jedno z velmi mála možností jak „rozhýbat“ ten přerod. Bez toho to vždy bude nejdřív záležitost „bohatších“ a masy budou závidět, ale nejde čekat až budou EV levnější než spalováky aby to šlo samo. A to si ti nepřející neuvědomují.
Trochu som prešiel tie odkazy a jeden „inteligent“ ma zaujal,
Trochu som prešiel tie odkazy a jeden „inteligent“ ma zaujal, napísal toto: „…výkonné usměrňovače (na nabíjanie elektromobilov), které jednak budou zahřívat planetu odpadním teplem… :-)))))
A co Tesla jako SmartFor2 ?
A co Tesla jako SmartFor2 ?
Ve Smartech byly Tesla baterky, dozvuk kooperace s
Ve Smartech byly Tesla baterky, dozvuk kooperace s Mercedesem.
Tesla zatím nehodlá dělat menší a levnější auto než M3. Autonomní mikrobus taky zrušila, takže se soustředí jen na M3 SUV což je Y, pickupa, tahač a roadstar jako bonus.
Nedavno nekde nekdo pod clankem se zminil jake si kupuje
Nedavno nekde nekdo pod clankem se zminil jake si kupuje bateriove clanky. Nemuzete to tady nekdo rozvest, doprucit kde co koupit, spolehlivost, kapacita, atd?
Na co? Domácí ůložiště energie jako Powerwall, nebo
Na co? Domácí ůložiště energie jako Powerwall, nebo články do powerbanky či elektrokola apod.?
Dobrá, pokud jsem to byl já tak to znělo takto:
„baterie
Dobrá, pokud jsem to byl já tak to znělo takto:
„baterie 85V 30Ah (360 článků SONY VTC4) cca 37500,-“
To je hrubým dělením 48V/10A za 6250,- a cena jednoho článku 105,- (3,7V/2,1A, vybíjecí 30A).
Samozřejmě takovou cenu normálně asi neseženete, je to výrobka „velkoodběratele“.
Za polovic (bez DPH) a na
Za polovic (bez DPH) a na maloobchodě:
eu.nkon.nl/rechargeable/18650-size/sony-us18650vtc4-flat-top.html
Při nákupu kolika kusů?
Při 1200ks mi poměr bez DPH ku
Při nákupu kolika kusů?
Při 1200ks mi poměr bez DPH ku 105,- (s DPH) vychází na 1,69:1.
Jo a při kurzu EUR 26,- (a ne 26,2- jako je teď).