Tesla Model S jako kombík? Už se na tom pracuje!

Idea přeměnit elektromobil Tesla Model S v ještě prostornější kombík není nová. Teď se nápadu chytil jeden britský nadšenec a má s ním velké plány.

Tesla oficiálně kombi verzi Modelu S nepřipravuje, protože tento typ aut je populární především v Německu, Británii, Česku a dalších středo- a východoevropských trzích.
foto: Fully Charger

Známý britský pořad Fully Charged zaměřený na elektromobilitu je stále větší a zajímavější a nově přináší i zajímavá odhalení.

Aktuálně například odhalil, že skupina zkušených britských automotive inženýrů pracuje na přestavbě Tesla Model S v kombík.

Jsou to prý pánové z Norfolku, kteří dříve pracovali pro značky jako Jaguar, Lotus, a McLaren. Zakázka se k nim dostala překvapivě jedenoduše: jeden majitel Ska si prý stěžoval, že se mu dozadu nevejdou psi.

V současné době už mají hotovo formu, podle které by bylo možné kombíkovou nástavbu vyrábět. Bude vyrobena z kompozitů a výsledek by proto mohl být dokonce lehčí, než původní Model S.

21 Comments on “Tesla Model S jako kombík? Už se na tom pracuje!”

      1. Recyklace hliniku bude energeticky narocna a tim to pro bezne
        Recyklace hliniku bude energeticky narocna a tim to pro bezne pouzivani konci. Mozna se to uchyti u specialnich stroju, kde se nehledi na penize a ucinnost, ale na spolehlivost a trvanlivost. Armada, zachranarske zarizeni v odlehlych koncinach, v extremnich podminkach, vesmir atd. Kdyz se reagencie oddeli, muze se to skladovat desetileti a zadna degradace nenastane.

        1. Máte pravdu, zahřát AL3O2 na 1000*C a elektrolyzovat, to
          Máte pravdu, zahřát AL3O2 na 1000*C a elektrolyzovat, to není jako dobíjet baterii za pokojové teploty.

          Předpokládám, že prášek se bude měnit v hermeticky uzavřeném kontejneru podobně jako baterie v elektromobilu. Nechtěl bych dýchat hliníkové nanočástice. 🙂

        1. A ty commenty tomu odpovídají.
          Musím říct že chápu ten

          A ty commenty tomu odpovídají.
          Musím říct že chápu ten úhel pohledu – je to stejné jako dotazce (kromě malé domů konzultačním firmmám).
          Nesystémové řešení… ale jedno z velmi mála možností jak „rozhýbat“ ten přerod. Bez toho to vždy bude nejdřív záležitost „bohatších“ a masy budou závidět, ale nejde čekat až budou EV levnější než spalováky aby to šlo samo. A to si ti nepřející neuvědomují.

    1. Ve Smartech byly Tesla baterky, dozvuk kooperace s
      Ve Smartech byly Tesla baterky, dozvuk kooperace s Mercedesem.
      Tesla zatím nehodlá dělat menší a levnější auto než M3. Autonomní mikrobus taky zrušila, takže se soustředí jen na M3 SUV což je Y, pickupa, tahač a roadstar jako bonus.

    1. Dobrá, pokud jsem to byl já tak to znělo takto:
      „baterie

      Dobrá, pokud jsem to byl já tak to znělo takto:

      „baterie 85V 30Ah (360 článků SONY VTC4) cca 37500,-“

      To je hrubým dělením 48V/10A za 6250,- a cena jednoho článku 105,- (3,7V/2,1A, vybíjecí 30A).
      Samozřejmě takovou cenu normálně asi neseženete, je to výrobka „velkoodběratele“.

Napsat komentář